klaasvaak
-
Total Posts
:
384
- Scores: 0
-
Reward points
:
565
-
Status: offline
|
diarree na weightgainer?
za 25-sep-10 16:44
( permalink)
hallo, ik zit nu op 4 dagen gebruik van de weight gainer. ik heb nu erg veel maagkrampen en moet vaak naar de wc. kan dit komen door teveel vitaminen/mineralen doordat ik over mijn dagelijkse behoefte ben gegaan, of door teveel eiwitten oid? ik heb gisteravond een grote shake genomen, 1,5x de normale dosering en daarna heb ik zo'n 6-7x gemoeten wordt wel steeds minder, maar kan niet goed zijn?
|
|
|
|
klaasvaak
-
Total Posts
:
384
-
Reward points
:
565
-
|
Re:diarree na weightgainer?
za 25-sep-10 16:45
( permalink)
oja, misschien ook wel handig om te weten: zit pas een week aan een voedinsschema.
|
|
|
|
Espi
-
Total Posts
:
21401
- Scores: 147
-
Reward points
:
1823
-
|
za 25-sep-10 18:06
( permalink)
Drink je wel melk? Want de eerste gedachte was dat je niet tegen de lactose kunt = 3/4 van de wereldbevolking verdraagt geen lactose in grote hoeveelheden. Goede weightgainers bevatten weinig lactose. Qua eiwitten: als je aan een hoge inname van eiwitten gewend bent , zou dat geen probleem zijn. Indien niet, dan evt. enzymen erbij kopen.
|
|
|
|
klaasvaak
-
Total Posts
:
384
-
Reward points
:
565
-
|
za 25-sep-10 18:41
( permalink)
ja idd heb ik over zitten nadenken. ik had gister denk ik 2,5 liter melk gedronken. maar kan me niet herinneren dat ik ooit ziek ervan werd, ik heb voorheen zo'n 4 jaar fanatiek gesport. en toen ook veel melk gedronken. misschien is 2 liter wel de grens voor mij. Maar weightgainers zijn makkelijke kcal's. heb er moeite mee veel te eten. misschien met water proberen?
|
|
|
|
Dolsey
-
Total Posts
:
1193
- Scores: 43
-
Reward points
:
894
-
|
za 25-sep-10 18:57
( permalink)
meestal als je ergens diaree van krijgt dan ist toch niet zo goed met water proberen kan ma denk zelf niet dat het aan dat halve litertje melk ligt
Every One Is Born a Nobody! Its Up To You If You Become A Somebody!
|
|
|
|
klaasvaak
-
Total Posts
:
384
-
Reward points
:
565
-
|
za 25-sep-10 19:11
( permalink)
misschien te weinig groenten? kan dat ook een reden zijn? de weightgainer is trouwens van xxl
|
|
|
|