Ben nu een aantal weken bezig en vroeg me af of dit de goede oefeningen zijn om mijn doel te behalen.
3 x 12 met gewicht van 4 kilo squaten
3 x 12 met gewicht van 3 kilo lunges
3 x 12 legg press met 60 kilo
flyes op een plat bankje met gewicht van 2 kilo en dat doe ik ook 3 x 12 ( sja ik kan niet zwaarder tillen )
3 x 12 soort van bankdrukken ook met dumbbells
3 x 12 zijwaards heffen met gewichten
en als ik nog energie heb dan doe ik ook een oefening met kabels die je dan naar je toe moet trekken en dat ook 3 x 12 met 5 kilo.
pulldown 3x 12 gewicht 20 kilo voorlangs en achterlangs.
push down met smalle greep 20 kilo 3x12
buikspieren doe ik sit ups op een bankje dat iets omhoog staat en op een apparaat waarbij je een gewicht mee trekt.Daar doe ik setjes van 20 met 25 kilo.
op het bankje zoveel als ik kan tot dat ik echt niet meer kan.
Dit probeer ik 3 x per week te doen, en op vrije dagen deed ik nog aan hardlopen maar dat staat op het moment op een lager pitje want ik wil eerst even spieren opbouwen.
Mijn doel is mijn lichaam strakker krijgen vooral mijn armen want ik heb hele dikke slappe boven armen waar ik zelfs celulitus op heb zitten terwijl ik niet te zwaar ben.
Mijn buik mag gespierder ( het hoeft heus geen wasbord )
En ik wil heel graag billen want dankzij het hardlopen ben ik die kwijt.En daar ben ik niet blij mee.
Ik liep trouwens gemiddeld 30 km in de week.
Ben meer eiwitten gaan eten en tussendoortjes gaan nuttigen, iets wat ik nooit deed.Valt niet mee want ik heb steeds als ik eet het gevoel daar gaat me lijn...
ps ik ben diabeet en insuline afhankelijk , is er iemand die het ook heeft en eventueel tips kan geven?
alvast bedankt voor de hulp