Wil in m'n tuin grappling drills kunnen doen en heb daar voor veel drills een vloer voor nodig die vergelijkbaar is met die in een dojo:
- schokabsorberend (je moet er redelijk op kunnen vallen al ben ik niet van plan me er ala judo op te laten smijten)
- glad (moet er over kunnen schuiven)
Tegelijkertijd wil ik die vloer snel kunnen opruimen omdat ik zo nu en dan ook wel eens wat anders wil doen in m'n tuin (BBQ-en ofzo

)
En omdat het ook wel eens wil regenen in Nederland wil ik ook een vloer die daar (redelijk) tegen zou kunnen. De vloer zou komen te liggen bovenop stenen tuintegels en heb ruimte voor ongeveer een oppervlakte van 3 bij 4 meter
Weet iemand een eenvoudige oplossing?
Wat ik zelf tot nu toe bedacht heb:
Gewoon ouderwetse gymmatten van 1 bij 1,5meter, weet alleen niet hoe goed die tegen vocht kunnen. En dan bedoel ik vochtige tegels, en misschien een beetje drupregen, want zal er niet in stromende regen op gaan trainen.
Een andere oplossing zou kunnen zijn om van die rubberen tuin tegels neer te leggen (permanent) voor de demping en daar bovenop dan een dun (tijdelijk) glad uitrolbaar matje voor het gladde effect.
Iemand betere ideeen, tips voor de gymmatten, of een uitrolbaar matje of de tuintegels?