bodybuildingextreem
-
Total Posts
:
91
- Scores: 0
-
Reward points
:
646
-
Status: offline
|
fitness en borsten van vrouwen
do 25-mrt-10 19:14
( permalink)
hi als ik op youtube kijk zie ik dames die haast geen borsten meer hebben. En ander die vermoed ik sterk sylicone borsten hebben dat zie je vermoed ik zijn te rond. Hoe zijn jullie borsten verklein door het trainen totaal weg enkel nog borst spieren en geen mooie borsten meer? Hoe moet ik dat zien? Misschien heb ik een totaal verkeerd beeld. Als dat zo is mijn exuses daarvoor.
|
|
|
|
kalajengkin
-
Total Posts
:
8825
- Scores: 56
-
Reward points
:
1332
-
|
Re:fitness en borsten van vrouwen
do 25-mrt-10 20:28
( permalink)
Je bedoelt de wedstrijd dames? Dat komt doordat ze een heel laag vetpercentage hebben tijdens de wedstrijd. Maar kort daarna hebben ze gewoon weer borsten hoor
Kala is en blijft een eigenaardig ding
|
|
|
|
Woppie
-
Total Posts
:
436
- Scores: 2
-
Reward points
:
662
-
|
do 25-mrt-10 20:29
( permalink)
everyday a new challenge
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30876
- Scores: 618
-
Reward points
:
2073
-
Status: online
|
do 25-mrt-10 21:37
( permalink)
De wedstrijddames hebben een laag vetpercentage, zeker in wedstrijdshape. Zoals Woppie zegt verdwijnt ook het vetweefsel uit de borsten. Een aantal van de wedstrijdatletes heeft implantaten. Bij de sporter-voor-het-plezier zal het vetpercentage niet zo laag worden en zullen de borsten niet zoveel veranderen. Iemand die zwaar is en gaat afvallen, daar zal ook vet in de borsten verdwijnen, wat je kunt zien aan het formaat en de vorm. Kortom, verandering hangt er maar net van af wat je uitgangspunt is en wat je allemaal doet.
|
|
|
|
Miepie
-
Total Posts
:
903
- Scores: 14
-
Reward points
:
678
-
|
do 25-mrt-10 21:41
( permalink)
Bij mij scheelt het al bijna een cupmaat als ik 5 kg afval Ik ben géén BB.
|
|
|
|
Gert
-
Total Posts
:
7746
- Scores: 93
-
Reward points
:
1749
-
|
vr 26-mrt-10 05:18
( permalink)
Ik denk dat de vrouwen bij het bankdrukken de stang te ver laten zakken en dat ze zo de borsten plat drukken.
|
|
|
|
miemie
-
Total Posts
:
7862
- Scores: 74
-
Reward points
:
1639
-
|
vr 26-mrt-10 09:32
( permalink)
Yep,Gertje zit er pal op Borsten smelten weg,buik smelt weg,bips slinkt,hmmmmmmmmmmmm................zijn borsten levensnoodzakelijk Ik vind persoonlijk dat er nog altijd veels te veel naar het uiterlijk word gekeken;ok ok ook ik kijk wel liever naar iets mooi's,maar wat is mooi en schoonheid is zooo relevant. Dus voor mij borsten of geen of siliconen of plastieken of rubberen (jaja keus genoeg he)..........voor mij maakt ieder dat voor zijn eigen uit.
 "Het leven is een klim,maar het uitzicht is prachtig"
|
|
|
|
Luppie
-
Total Posts
:
2332
- Scores: 59
-
Reward points
:
1036
-
|
vr 26-mrt-10 10:21
( permalink)
Een vrouw kan mooi zijn met rondingen maar ook met een straks fitness figuur. Binnenste gaat het bij het meest om, maar op sexueel gebied word ik toch wele en stukkie geiler van een vrouw met mooie rondingen, maar dit is juist angelegd door de natuur zelf Maar goed het draait natuurlijk niet om de sex he
|
|
|
|
Wreckless
-
Total Posts
:
12570
- Scores: 32
-
Reward points
:
1321
-
|
vr 26-mrt-10 15:57
( permalink)
Luppie ... Maar goed het draait natuurlijk niet om de sex he Nu dacht ik toch écht dat hij zie dat het niet om de sex draaide ! ! !
[]======[] []======[] I guess God wanted to make something ugly but in great shape []======[] []======[]
|
|
|
|
RamonEnrico
-
Total Posts
:
1211
-
Reward points
:
674
-
|
vr 26-mrt-10 16:01
( permalink)
Zonde van de vrouwelijke rondingen..
|
|
|
|
Miepie
-
Total Posts
:
903
- Scores: 14
-
Reward points
:
678
-
|
vr 26-mrt-10 17:26
( permalink)
Luppie is met z'n schema bezig. Hij heeft helemaal geen tijd voor sex
|
|
|
|
MissQ
-
Total Posts
:
316
-
Reward points
:
0
-
|
za 27-mrt-10 07:48
( permalink)
Ben sinds kort begonnen met trainen van borstspieren, zal over een tijdje wel laten weten wat er met "ze" is gebeurd
|
|
|
|
Espi
-
Total Posts
:
21401
- Scores: 147
-
Reward points
:
1823
-
|
za 27-mrt-10 11:05
( permalink)
Wie al een kleine cupmaat heeft en aan een streng dieet begint, zal met of zonder KT overal vet verliezen. Vrouwen die aan KT doen hebben dan het voordeel dat hiermee de borstspier wel in omvang kan toenemen en daardoor compenseert voor het mogelijke vetverlies van de borsten. Het is dus wel voorgekomen dat iemand die niet te fanatiek lijnt, juist een cupmaat erbij krijgt. Zeker als deze persoon ook nog eens in spiermassa en dus lichaamsgewicht wil aankomen.
|
|
|
|
SheRu
-
Total Posts
:
11219
- Scores: 580
-
Reward points
:
2061
-
|
za 27-mrt-10 11:51
( permalink)
Bij mij scheelde het van 83kg naar 70kg krap een cupmaat. Inmiddels is m'n decollete wel iets veranderd, maar vind het zelf eigenlijk mooier geworden. Maar wat de anderen ook aangeven: je hebt 't wel over extreme lichamelijke prestaties. En mijn vetpercentage op 70kg was wel stukken hoger dan die van wedstrijdbodybuildsters
You 's So high 'n mighty with all your muscle. Go ahead boy, pick up that barbell and show me what you can do. http://canonnengoed.wordpress.com/ "SheRu easy. SheRu doet waar SheRu zin in heeft."
|
|
|
|
Fitness Fonnie
-
Total Posts
:
127
- Scores: 3
-
Reward points
:
162
-
|
zo 28-mrt-10 20:30
( permalink)
ze verdwijnen als sneeuw in de zon... dat moet je erbij nemen of sillecone nemen, vind zelf dat afgetrainde borsten niet mooi. maar erg goedkoop zijn neppe ook weer niet....
|
|
|
|
freakylady
-
Total Posts
:
1307
-
Reward points
:
71
-
|
do 08-apr-10 14:49
( permalink)
tieten zien er niet meer uit.. en zeker niet als je van een cup E naar een A/B gaat.. not a pretty sight... Als ik altijd een A had gehad.. had ik zulke dikke pecs gekweekt dat implants niet nodig waren geweest
"Het lot leidt ons, zonder rekening met ons te houden."
|
|
|
|