Forum Themes:
Welcome !

Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ??

Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ??

Gewichten laten vallen
  20% (12)
Lichaamgas uitscheiden op een genant moment
  35% (21)
Languit op je bek gaan
  13% (8)
Te hard rennen op de loopband en het niet meer trekken
  3% (2)
Anders, namelijk....
  28% (17)

Total Votes: 60

Change Page: 123456 > | Page 1 of 6, messages: 110
Author Message
T@Z

• Total Posts : 3204
  • Reward points : 0
  • Status: offline
Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? di 13 apr 2004 01:26 (permalink)
Wat is jou grootste blunder
<message edited by Diver2000 on do 27 jan 2005 17:21>
" Sex Rulez!! En nu Slapen!! " ~ Roxxxy
" Wil je me van achteren nemen??? ~ Roxxxy
"Beetje bijgekomen van het weekend, of heb je nog na-weeen?" ~ Roxxxy
Je moet shit hebben meegemaakt, voordat je weet wat geluk is: Testo

T@Z

RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? di 13 apr 2004 01:28 (permalink)
    Reden van dit topic??
    Er loopt bij ons 1 heeeerlijke griet, waar ik mijn oogjes niet van af kon houden en toen lag mijn eigen dumbel daar super blij
    Je voelt je knap lullig, maar kan er achteraf wel om lachen...

Ik wist ook echt niet wat ik er moest zetten, het id was een poll maar dat was tevergeefs(weet ik hoe je een poll maakt), dus verras ons met jouw blunder !!

Greetz

R0XXXY

• Total Posts : 5539
      RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? di 13 apr 2004 01:50 (permalink)

Heb al best vaak blunders gemaakt.. ben soms best onhandig en klungelig super blij

Een poosje terug was ik eens met de vertical traction bezig.. en wat ik precies deed ik weet het nog steeds niet.. maar ineens vloog er een van mijn (plak)nagels door de lucht... toevallig kwam er net een erg leuke gozer langswandelen die mijn nagel voorbij zag vliegen... en ik met een rood hoofd en beetje lacherig : Moest je dat nou net zien.. ??? blij Hij moest er erg om lachen.. en ik ook .. maar voelde me echt wel knullig.. whaha..

Een andere keer had ik een nogal grote handdoek mee.. en stond op van het buikspier apparaat.. doe een stap.. maar op mijn handdoek.. die ik vast had in mijn hand maar die over de grond sleepte.. gevolg was dat ik bijna languit ging.. natuurlijk weer diverse mensen die het zagen gebeuren ... pfff blij

Ging een keer met Elcasa trainen.. en liep daar door de gym.. dacht nog bij mezelf.. moet geen blunders maken hier.. zou net wat voor mij zijn..
      Nog geen minuut later - liep van ene naar andere toestel, bij een tafel met mensen langs- stap ik bovenop een glazen weegschaal die daar op de grond verdekt stond opgesteld... ding maakt een salto en ik kon me nog net staande houden... (hij was gelukkig nog heel ) maar goed.. voelde me wel weer mega opgelaten.. blij

~ R0XXX > vlindertjessssss... < T@Z ~
      ~ zal ik je ff gek maken? - T@Z ~
      ~ ff eruit en weer opnieuw erin - T@Z ~

Scighera

• Total Posts : 3726
        RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? di 13 apr 2004 06:28 (permalink)
        wat geklungel hoord er bij:

kwam een bekende binnen en ik was op de schuine bank bezig met bankdrukken..ram die stang dus vol tegen mijn ribben aan

Met biceps curl, aan elke kant van de EZ stang een 10kg schijfje, alleen geen klemmen er op. 15e herhaling met moeite eruit geperst en wil dus die stang wegleggen...glijdt eerst de linker schijf eraf, daarna gelijk de rechter. En dan doen alsof er niets aan de hand is.

Bankdrukken, ik lag me daar te concentreren en wilde uitstoten... hoor ik achter mij, "zou je dat nou wel doen?", ik: "hoezo?", hij "ben je niet iets vergeten?"... ik kijken. blijkt er rechts 20kg te hangen en links niets ... ik vermoed nog steeds dat een een of andere lolbroek een 20kg schijf heeft geleend super blij

-ATB tocht met een paar mensen van de spinning groep. rijden we dolleuk daar. Ik op mijn cross-duathlon bike met 27c bandjes en zij op gewone ATBs. ik zat pal achter iemand en kon dus moeilijk de weg checken.. lag er een tak, glad van de regen, en wier glijdt er weer over uit.... ik dus.
        Later op de tankbaan schiet ik er een stel voorbij naar de voorste 2, ik blij dat ik voldoende grip had in dat mulle zand en zakte en toe 7cm weg, maar plotseling raakte ik snelheid kwijt en zat ik muur vast... ok, lopen dan maar

Hans

• Total Posts : 2939
          RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? di 13 apr 2004 08:21 (permalink)
          Hmmm, je bij een nieuw apparaat vergissen in de weerstand en er bijna van af vliegen als blijkt dat je niet b.v. 50 kg maar 150 kg nodig hebt...

Verder geen noemenswaardige missers gemaakt...
          "You eat someone else's cake again, and Imma give you a slice of my own PAIN CAKE!!! And you WON'T want seconds of THAT!" - Terry Tate, Office Linebacker

Mark_1980

• Total Posts : 293
            RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? di 13 apr 2004 10:01 (permalink)
            Op een mooie zondag ochtend na een avondje redelijk stappen een fijne nekpress proberen te doen.....

Helaas kreeg ik na 4x dat kl*te ding met geen mogelijkheid meer omhoog.

Daar zat ik dan.... in mijn eentje... in een lege sportschool. boos
            Life is ment to be lived.

AndreNL

• Total Posts : 2041
              RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? di 13 apr 2004 10:04 (permalink)

ORIGINAL: Hans

Hmmm, je bij een nieuw apparaat vergissen in de weerstand en er bijna van af vliegen als blijkt dat je niet b.v. 50 kg maar 150 kg nodig hebt...

Verder geen noemenswaardige missers gemaakt...

wahahhaaaaahh die ken ik ahha das echt K*t en nog levensgevaarlijk ook.
              !!!Go Hard.. Or Go HOME!!!

ErEf

• Total Posts : 11451
                • Reward points : 210
                RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? di 13 apr 2004 10:12 (permalink)
                denken dat bandages om je knieen voor het squatten niet zo'n punt is.
                Dat voelt echt niet lekker aan.. tranen sprongen nog net niet in me ogen. Maar ik kon er niet mee overweg, dus moet binnenkort er weer aan geloven.

lauw †

• Total Posts : 5725
                  RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? di 13 apr 2004 11:18 (permalink)
                  Vroegah trained ik nog niet thuis. Die periode in de gym waren een aaneenschakeling van blunders en pijnlijke momenten. Hier een opsomming van de hoogte punten:
                  - deadliften (of wat er voor door moest gaan) in een slecht zittende broek waardoor ik bij rep 6 een gigantisch bouwvakkers décolleté liet zien. Dit tot afgrijzen van de aanwezige dames.
                  - De slappe lach krijgen tijdens het bankdrukken omdat je spotter met z’n kruis vlak boven je gezicht hangt.
                  - Tijdens de laatste rep bicep curl met en rood aangelopen hoofd een keiharde wind laten, pwaaaap!
                  - Tijdens de legcurl merken dat de plaatselijke sportschoolnicht verlekkert naar je kont loopt te gluren.
                  - Met het bankdrukken vergeten klemmen op de stang te zetten waardoor ze er bij rep 4 met een keiharde klap afdonderen.
                  - Jezelf ernstig overschatten met bankdrukken en veel te veel schijven aan de stang hangt. Hierbij het vriendelijke advies van de superbrede en ervaren powerlifter negeren. Daarna bij rep 2 de stang niet meer van je borst af kunnen krijgen, waarop de powerlifter he-le-maal dubbel ligt van het lachen en daarna heel demonstratief met 1 arm de stang van m’n borstkas afhaalt.
                  Ik train nu thuis want ik durf me in die sportschool niet meer te vertonen. super blij
                  We are the middle children of history, raised by television to believe that someday we'll be millionaires and movie stars and rock stars, but we won't. And we're just learning this fact. So don't fuck with us."

AndreNL

• Total Posts : 2041
                    RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? di 13 apr 2004 11:22 (permalink)
                    haha echt leuk om te lezen tja beschaamde momenten van mij is eigenlijk dat ik soms met squaten niet meer omhoog kom net iets teveel zonder spotter zelfde geld voor bankdrukken en een keer een gewicht op me tenen laten donderern ahah

grtz,

Andre
                    !!!Go Hard.. Or Go HOME!!!

Bloempje

• Total Posts : 3829
                      RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? di 13 apr 2004 11:25 (permalink)
                      een instructeur wilde mij en me vriendin wel wat buikspier oefeningen laten doen in een volle zaal.(boven alleen kracht beneden cardio) zaten we daar met tig mannen en die kwamen en kijken met zijn allen hoe wij onze buik deden.

na een paar irritante buikspier oefeningen had ik t niet meer vant lachen en ze kwamen alleen maar dichterbij en kwamen niet bij vant lachen... mja weg concentratie en een flinke rooie boei.

verder ben ik niet zo klungelig als thuis
                      Sure I've been naughty, so now it's time to spank my evil butt!!!P

iedje

• Total Posts : 979
                        RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? di 13 apr 2004 11:27 (permalink)
                        uh iets beschamend niet echt. wel een rood hoofd moment blij
                        ik was samen met een vriendin aan t trainen. zij aan de ene kant van de "zaal" ik aan de andere kant. en we hadden lol dus we lachten naar elkaar. maar tussen ons in in het midden van de "zaal" zat een man die ik niet had gezien. hij dacht dus dat ik naar hem zat te lachen en op zoek was naar een date ofzo. had ik ineens een niet nederlands sprekende italiaan "achter me aan"

Scighera

• Total Posts : 3726
                          RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? di 13 apr 2004 11:38 (permalink)

ORIGINAL: iedje

uh iets beschamend niet echt. wel een rood hoofd moment blij
                          ik was samen met een vriendin aan t trainen. zij aan de ene kant van de "zaal" ik aan de andere kant. en we hadden lol dus we lachten naar elkaar. maar tussen ons in in het midden van de "zaal" zat een man die ik niet had gezien. hij dacht dus dat ik naar hem zat te lachen en op zoek was naar een date ofzo. had ik ineens een niet nederlands sprekende italiaan "achter me aan"

super blij

iedje

• Total Posts : 979
                            RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? di 13 apr 2004 11:55 (permalink)
                            ja lach maar.... stond me daar toch met een boei! k heb zo' n hekel aan van die meisjes die naar de sportschool gaan alleen om mannen te versieren en nu was ik er min of meer zelf 1 niet dat die jongen er nou zo slecht uitzag.... super blij

Frewak

• Total Posts : 1494
                              RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? di 13 apr 2004 12:58 (permalink)
                              Keihard ruften tijdens reps, zowel alleen bij een laatste rep, maar ook wel eens gehad bij iedere rep (buikspierapparaat)oh neee

100 kilo uit mn handen laten vallen met barbell rows, maar op zo'n manier dat de stang schuin terecht kwam op het rek, waardoor allen schijven er een voor een hard afvielen.

6 maanden contributieachterstand

Espi

• Total Posts : 20461
                                • Reward points : 9
                                RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? di 13 apr 2004 13:22 (permalink)
                                Pffft het valt nog wel mee eigenlijk, of ik ben ze vergeten knipoog.
                                Het ergste wat ik me kan herinneren, dat ik aan het praten was met een appetijtelijk jongmens en ik de schijf voor de squatstaaf, die ik op wilde rapen van de grond, op mijn tenen liet vallen.
                                En ook al vaak mijn hoofd gestoten tegen de rotstaaf van de smith, die altijd in de weg hangt bij het ophangen of eraf halen van schijven bij het er pal naast staande squat rek. De laatste tijd hing ik dan die smithstaaf expres heel hoog of laag om er geen last van te hebben. Gelukkig hing daar dan niet zo vaak ook nog eens een gewicht aan.

Verdere blunders... o ja, toen ik nog niet zo lang trainde iemand die een oefening deed met een db corrigeren omdat ik meende dat die een triceps extensie wilde doen, terwijl ze een overhead ??? deed (dus andere oefening). Maar gelukkig vond die persoon het geen punt.

Espi

Frewak

• Total Posts : 1494
                                  RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? di 13 apr 2004 13:30 (permalink)
                                  oh was er nog een vergeten, trainde een tijdje in andere gym, met zeer veel mooie vrouwen. Liep een beetje verlekkerd rond, en stootte op de een of andere debiele manier mn harses tegen het Smith apparaat. Dit gebeurde echt keihard, waardoor ik een lichte hersenschudding heb opgelopen, kon een week niet werken, en ga dat maar eens uitleggen aan je baas...oh neee

Frenkpie

• Total Posts : 838
                                    RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? di 13 apr 2004 13:38 (permalink)
                                    Op een zondag ochtend na t stappen even gaan benchpressen met 105 kg...nót ! super blij
                                    ging naar beneden met de stang, en kreeg em niet meer omhoog.. moest uit nood om hulp roepen.. genant !!

Andere keer, na een lekker setjes bankdrukken de schijven aan 1 kant erafhalen, met gevolg dat de stang ineens de lucht in vloog en de gewichten van de andere kant superhard op de grond knalden.... blij

P@djenr1

• Total Posts : 1432
                                      RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? di 13 apr 2004 14:10 (permalink)
                                      c.a. 2 jaar geleden mn duimpies verkeerd om de bankdrukstang... 90kg uitgetild en bij het verplaatsen van mn grip stangetje laten kletteren op mn borst.. 4 gekneusde ribben huh?! verbaasd

tijdens het squatten uit mn broek gescheurd huh?! verbaasd

dat is het wel eigenlijk in die 8 jaar, dus valt best mee he super blij

T@Z

RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? di 13 apr 2004 14:44 (permalink)
                                        Whahahha lig helemaal dubbel hier, mijn buikschuiver viel dus wel mee blij
                                        Btw eidje waar train je eigenlijk? Train (bij de Halo) en kom namelijk zelf ook uit Den Haagblij

Greetz

Online Bookmarks Sharing: Share/Bookmark
                                          Change Page: 123456 > | Page 1 of 6, messages: 110

Jump to:

Current active users

There are 0 members and 1 guests.

Icon Legend and Permission

• New Messages
                                          • No New Messages
                                          • Hot Topic w/ New Messages
                                          • Hot Topic w/o New Messages
                                          • Locked w/ New Messages
                                          • Locked w/o New Messages
                                          • Read Message
                                          • New Thread
                                          • Reply
                                          • New Poll
                                          • Submit Vote
                                          • Post reward post
                                          • Delete my own posts
                                          • Delete my own threads
                                          • Rate post

2000-2010 ASPPlayground.NET Forum Version 3.8