wat geklungel hoord er bij:
kwam een bekende binnen en ik was op de schuine bank bezig met bankdrukken..ram die stang dus vol tegen mijn ribben aan
Met biceps curl, aan elke kant van de EZ stang een 10kg schijfje, alleen geen klemmen er op. 15e herhaling met moeite eruit geperst en wil dus die stang wegleggen...glijdt eerst de linker schijf eraf, daarna gelijk de rechter. En dan doen alsof er niets aan de hand is.
Bankdrukken, ik lag me daar te concentreren en wilde uitstoten... hoor ik achter mij, "zou je dat nou wel doen?", ik: "hoezo?", hij "ben je niet iets vergeten?"... ik kijken. blijkt er rechts 20kg te hangen en links niets

... ik vermoed nog steeds dat een een of andere lolbroek een 20kg schijf heeft geleend
-ATB tocht met een paar mensen van de spinning groep. rijden we dolleuk daar. Ik op mijn cross-duathlon bike met 27c bandjes en zij op gewone ATBs. ik zat pal achter iemand en kon dus moeilijk de weg checken.. lag er een tak, glad van de regen, en wier glijdt er weer over uit.... ik dus.
Later op de tankbaan schiet ik er een stel voorbij naar de voorste 2, ik blij dat ik voldoende grip had in dat mulle zand en zakte en toe 7cm weg, maar plotseling raakte ik snelheid kwijt en zat ik muur vast... ok, lopen dan maar