Gert
-
Total Posts
:
7746
- Scores: 93
-
Reward points
:
1749
-
Status: offline
|
gewichtheffen op eurosport
do 20-sep-07 13:44
( permalink)
Geweldig om te zien, kleine vrouwkes van 53 kilo die 125 kilo trekken en stoten.
|
|
|
|
DjMark
-
Total Posts
:
11154
- Scores: 95
-
Reward points
:
2031
-
Status: online
|
RE: gewichtheffen op eurosport
do 20-sep-07 13:45
( permalink)
ja echt super hoe sterk ze zijn!!
|
|
|
|
Sharkie
-
Total Posts
:
3710
- Scores: 0
-
Reward points
:
891
-
|
do 20-sep-07 13:47
( permalink)
ah ja de wk toch? gisteren nog een tijdje zitten kijken. het gaat steeds meer kriebelen om ook OL te gaan doen!
Velen zouden er bij gebaat zijn om meer energie te steken in keihard trainen en minder in eindeloze discussies over welk schema optimaal is. Want zelfs op de meest "perfecte routine" kan je trainen als een slappe vaatdoek. - the locust
|
|
|
|
Gert
-
Total Posts
:
7746
- Scores: 93
-
Reward points
:
1749
-
|
do 20-sep-07 13:52
( permalink)
Ja, de wk ja. Morgenmiddag vanaf 12.00 uur is er weer een verslag.
|
|
|
|
Stan
-
Total Posts
:
15294
- Scores: 13
-
Reward points
:
732
-
|
do 20-sep-07 13:53
( permalink)
jammer dat ik dat in belgië niet kan ontvangen
Als ik wakker word en het zonnetje zie schijnen en de vogeltjes hoor fluiten, denk ik maar 1 ding, geef mij een geweer en ik schiet die klerebeesten uit de boom - Hermanus 
|
|
|
|
Hermanus
-
Total Posts
:
11022
- Scores: 1135
-
Reward points
:
2079
-
|
do 20-sep-07 14:17
( permalink)
Testiculos habet et bene pendentes Why train heavy? Why stack plates? Why bend bars? Why train insane? Because I f**king can
|
|
|
|
nien
-
Total Posts
:
203
-
Reward points
:
0
-
|
do 20-sep-07 22:57
( permalink)
Hihi! Zat op de sportschool al mee te gluren... Later als ik groot EUH!! klein ben
Lazy Sunday afternoon I've got no mind to worry I close my eyes and drift away
|
|
|
|
Sharkie
-
Total Posts
:
3710
-
Reward points
:
891
-
|
vr 21-sep-07 11:49
( permalink)
Velen zouden er bij gebaat zijn om meer energie te steken in keihard trainen en minder in eindeloze discussies over welk schema optimaal is. Want zelfs op de meest "perfecte routine" kan je trainen als een slappe vaatdoek. - the locust
|
|
|
|
Sharkie
-
Total Posts
:
3710
-
Reward points
:
891
-
|
vr 21-sep-07 11:51
( permalink)
Het is trouwens bijna alweer tijd! kan ik mooi tijdens mijn lunch kijken. o nee ik lunch niet...
|
|
|
|
Stan
-
Total Posts
:
15294
- Scores: 13
-
Reward points
:
732
-
|
vr 21-sep-07 13:02
( permalink)
thx Sharkie!!! Very cool!
Als ik wakker word en het zonnetje zie schijnen en de vogeltjes hoor fluiten, denk ik maar 1 ding, geef mij een geweer en ik schiet die klerebeesten uit de boom - Hermanus 
|
|
|
|
Sharkie
-
Total Posts
:
3710
-
Reward points
:
891
-
|
vr 21-sep-07 13:51
( permalink)
Zo dan, spannende wedstrijd vandaag! Flink wat pr's zijn gesneuveld, mooi om te zien. 1 koreaan gooide zomaar (vooruit wel in 2 beurten) 18 kilo op zijn C&J pr en stootte 193 kilo. De winnaar was de huidige wereldrecordhouder C&J (210 kilo), hij stootte 205 kilo en werd daarmee wereldkampioen met 1 kilo verschil op de nummer 2. Morgenavond om 20.00 komen in ieder geval de dames tot 58 kilo op eurosport, altijd mooi om te zien hoe die kleine "fragiele" vrouwkes ff 2x bw in lucht in zwengelen!
|
|
|
|
violette
-
Total Posts
:
5332
- Scores: 6
-
Reward points
:
665
-
|
za 22-sep-07 22:39
( permalink)
Heb zitten kijken, bijzondere prestaties! Spannend ook als de qualificatie voor de OS erom hangt
*** Je komt nooit op je bestemming aan als je alleen maar op zonnige dagen reist. ***
|
|
|
|
SheRu
-
Total Posts
:
11219
- Scores: 580
-
Reward points
:
2061
-
|
zo 23-sep-07 12:55
( permalink)
Hulde aan Rybakou! Iemand ook die jongen gezien die achterover lazerde? Hoe dan ook: spannend!
You 's So high 'n mighty with all your muscle. Go ahead boy, pick up that barbell and show me what you can do. http://canonnengoed.wordpress.com/ "SheRu easy. SheRu doet waar SheRu zin in heeft."
|
|
|
|
miemie
-
Total Posts
:
7862
- Scores: 74
-
Reward points
:
1639
-
|
zo 23-sep-07 13:01
( permalink)
ORIGINAL: Stan jammer dat ik dat in belgië niet kan ontvangen Wij kunnen dat wel onvangen,maar dan wel via digi-box. Is dat dan geen optie voor je Stan?Digi-box aanschaffen?
 "Het leven is een klim,maar het uitzicht is prachtig"
|
|
|
|