mien
-
Total Posts
:
247
- Scores: 0
-
Reward points
:
68
-
Status: offline
|
gezien op fitness.blog.nl
wo 06-aug-08 16:15
( permalink)
Fabrikant Bowflex SelectTech Dumbbells bedacht een ingenieus waarmee je met een enkele draai het gewicht verstelt van 2kg. tot maar liefst 21kg. Ideaal dus voor thuisgebruik; een hele rij dumbbells samengevat in een enkele set! Op fitness.blog.nl kun je doorklikken naar een video
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30876
- Scores: 618
-
Reward points
:
2073
-
Status: online
|
RE: gezien op fitness.blog.nl
wo 06-aug-08 18:25
( permalink)
Yep, dat kan voor de thuistrainer best handig zijn. Zelf vind ik het wel makkelijk om in de sportschool de goede dumbbell te pakken, dan valt er niets te verstellen.
|
|
|
|
mien
-
Total Posts
:
247
-
Reward points
:
68
-
|
do 07-aug-08 09:07
( permalink)
ik kan de discipline niet opbrengen om thuis te trainen ook mis ik dan de sfeer en kan ik niet leren (goed of fout) van anderen
|
|
|
|
Tacameso
-
Total Posts
:
54
-
Reward points
:
0
-
|
do 07-aug-08 15:36
( permalink)
Ik heb er ook aan zitten te denken om voor thuis eens wat aan te gaan schaffen, maar heb deze gedachte ook maar uit mijn hoofd gezet. De motivatie en discipline zal bij mij ook heel snel verdwijnen als ik thuis train ben ik bang. En net wat Mien zegt, de sfeer van een sportschool zou ik ook wel erg gaan missen. Ook kun je in de praktijk ervaringen e.d. uitwisselen. Respect voor de mensen de het wel kunnen ( thuis trainen dus ).
|
|
|
|