hellup voedinsschema en aanbevelen krachttraining
Author Message
An

• Total Posts : 9
  • Scores: 0
  • Reward points : 217
  • Status: offline
hellup voedinsschema en aanbevelen krachttraining zo 26-jun-11 13:51 (permalink)
0
hallo ik ben nieuw hier , ik kon even niet zo gauw een voorstel topic vinden maar ik ben antoinette 27 jaar moeder van 2 kinderen en ik ben 1.65 lang en weeg 66 kilo.

nu wil ik echt drastisch afvallen ( in centimeters)
want ik heb aardig wat vetrolletjes ( hahahaha) en ik wil gewoon een platte buik en wat strakkere benen.
ik hoef echt geen sixpackie maar omdat ik de een dit hoor zeggen in me omgeivng en de ander dat
heb ik me maar aangemeld op t forum in de hoop dat iemand miss een voedinsschema voor me kan uitvogelen of ermee kan helpen.
ik ga zoiezo 3 keer per week zumba/spinning doen en de resty wil ik elke dag uurtje krachttraining gaandoen maar wat bevelen jullie dan aan voor oefeingen/apperaten?
tevens ga ik een kuurtje jodumine doen. 
hoeveel ik weeg of ga wegen maak me niks uit als me buik maar gewoon plat wordt. groetjes en een fijne dag

ps klopt het dat van bbb oefingen je al flink wat vet in centimeters kwijtraak?

SheRu

• Total Posts : 11220
    • Scores: 580
    • Reward points : 2061
    • Status: offline
    Re:hellup voedinsschema en aanbevelen krachttraining zo 26-jun-11 22:31 (permalink)
    0
    Eh, jodumine kuur heb ik gegoogled, en dat levert niks op. Is dat een jodiumkuur? Waarom ga je die doen? Heb je schildklierproblemen?

3x per week krachttraining zou ik beginnen met een fullbody schema met losse gewichten.  Zorg dat in elk geval de vgolgende oefeningen aan bod komen:
    squatten of lungen (goblet squats vind ik ideaal voor beginners)
    lat pull
    een roeibeweging
    bankdrukken
    overhead press
    Later kan je een deadliftvariant of zercher goodmornings ofzo toevoegen.
    You 's So high 'n mighty with all your muscle. Go ahead boy, pick up that barbell and show me what you can do.

http://canonnengoed.wordpress.com/

"SheRu easy. SheRu doet waar SheRu zin in heeft."

sis

• Total Posts : 30877
      • Scores: 619
      • Reward points : 2073
      • Status: online
      Re:hellup voedinsschema en aanbevelen krachttraining vr 01-jul-11 23:38 (permalink)
      0
      Ik heb ook geen idee wat jodumine is. 

Verder geloof ik niet dat je van bbb oefeningen centimeters kwijtraakt. Die centimeters raak je kwijt door een combinatie van de juiste voeding en training. Maar niet van een paar specifieke oefeningen. Sterker nog, je kunt door krachttraining juist centimeters winnen in plaats van verliezen, maar er wel beter uit gaan zien blij 

~ Limits are for people who have them ~

Bezoek Body & Fitness Forum Hyve!

Online Bookmarks Sharing: Share/Bookmark

Jump to:

Current active users

There are 0 members and 1 guests.

Icon Legend and Permission

• New Messages
        • No New Messages
        • Hot Topic w/ New Messages
        • Hot Topic w/o New Messages
        • Locked w/ New Messages