Change Page: < 123 | Showing page 3 of 3, messages 41 to 56 of 56
|
Author |
India
-
Total Posts
:
3148
- Scores: 314
-
Reward points
:
1858
-
Status: online
|
RE: het hyperventilatie topic
za 16-apr-11 15:18
( permalink)
sis @ India: 6 jaar, da's best een tijd. Ik weet wel dat antidepressiva voor een langere periode ingezet wordt, vind het goed van je dat je ermee wilt stoppen. Blijf je die vriendelijke variant wel gebruiken of is die alleen om het afbouwen te begeleiden? Op deze site staan een aantal tips voor het omgaan met hyperventilatie: klik 6 jaar had ook eigenlijk helemaal niet gemogen, maar de huisarts bleef ze geven wanneer ik er om vroeg.. De vriendelijke variant is alleen bedoeld om t afbouwen te begeleiden.. dus als deze klachten verdwenen zijn en ik hoop snel, dan moet ik ze opmaken en stoppen.. Dank je trouwens voor de site
<message edited by India on za 16-apr-11 16:08>
"Never regret. If it's good, it's wonderfull. If it's bad, it's experience"
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30877
- Scores: 619
-
Reward points
:
2073
-
|
za 16-apr-11 18:48
( permalink)
Graag gedaan, en een mooi vooruitzicht dat je straks in ieder geval vrij bent van medicatie en hopelijk ook vrij blijft van aanvallen.
|
|
|
|
ErEf
-
Total Posts
:
12432
- Scores: 108
-
Reward points
:
1431
-
Status: offline
|
za 16-apr-11 21:10
( permalink)
dan weet je waar je aandelen van moet hebben
|
|
|
|
India
-
Total Posts
:
3148
-
Reward points
:
1858
-
|
za 16-apr-11 21:15
( permalink)
ErEf dan weet je waar je aandelen van moet hebben Snap dat dit een grapje is.. maar ze moeten die rotzooi verbieden!!
|
|
|
|
ErEf
-
Total Posts
:
12432
- Scores: 108
-
Reward points
:
1431
-
|
za 16-apr-11 21:16
( permalink)
ja en nee.. het helpt mensen ook weer uit een dal te komen maar het verslavingsgehalte is te hoog en de bijverschijnselen zijn bizar
|
|
|
|
India
-
Total Posts
:
3148
-
Reward points
:
1858
-
|
za 16-apr-11 21:33
( permalink)
psies! Er zijn mensen, zoals ik, die er baat bij hebben/hadden, maar waarom schrijft een huisarts zo'n verslavend middel zolang voor?? Er zijn genoeg andere antidepressiva die kunnen helpen en niet verslavend zijn! Enfin.. uiteindelijk heb ik alles aan mezelf te danken! Ik heb een probleem!
|
|
|
|
India
-
Total Posts
:
3148
-
Reward points
:
1858
-
|
do 21-apr-11 19:15
( permalink)
Eindelijk voel ik me weer een beetje "normaal" Tjonge wat was dit heftig zeg! Sinds gisteren kan ik weer gewoon lopen, is t bibberen vele malen minder, is t "rare" gevoel in mijn hoofd weg en voel ik me weer goed! Wel voel ik nog heel licht tintelen in armen en benen maar hopelijk is dit ook snel weg. Ik hou echter wel in mijn achterhoofd dat er eventueel een terugval kan komen, je weet met die rommel maar nooit! Maar voor nu ben ik superblij! Ik ben afgelopen dinsdag acuut gestopt met de nieuwe antidepressiva die mijn afkicken makkelijker moest maken. En ben op aanraden van Hermke groene thee gaan drinken (de variant die je eerst moet wellen en dan zeven) Dinsdag verliep nog hetzelfde maar woensdag stond ik op uit bed en merkte meteen verschil, ik kon weer normaal lopen! Gedurende de dag merkte ik dat de klachten meer en meer verdwenen, heerlijk!! NOOIT meer antidepresiva!!!!
<message edited by India on do 21-apr-11 19:31>
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30877
- Scores: 619
-
Reward points
:
2073
-
|
do 21-apr-11 19:47
( permalink)
Wat een goed nieuws  moet een hele opluchting voor je zijn
|
|
|
|
Hermanus
-
Total Posts
:
11026
- Scores: 1137
-
Reward points
:
2079
-
|
do 21-apr-11 22:10
( permalink)
De groene thee was bedoeld als placebo, maar het stoppen van de vervangende anti depressiva was mijn echte bedoeling en das gelukt. Hou vol India want zoals jij er bij liep kon echt niet en blijf die groene thee ook maar gewoon nemen, is goed voor je.
Testiculos habet et bene pendentes Why train heavy? Why stack plates? Why bend bars? Why train insane? Because I f**king can
|
|
|
|
Hermanus
-
Total Posts
:
11026
- Scores: 1137
-
Reward points
:
2079
-
|
do 21-apr-11 22:14
( permalink)
Als aanvulling, je weet nu dat je zonder kunt en wat je al bereikt hebt in 2 dagen, kun je na gaan wat je over 2 weken voor een resultaat hebt. Of nog beter over een half jaar. Ook jij bent nu onderweg, stapje voor stapje, vergeet niet van de reis te leren en ook te genieten van hetgeen je al bereikt hebt.
Testiculos habet et bene pendentes Why train heavy? Why stack plates? Why bend bars? Why train insane? Because I f**king can
|
|
|
|
India
-
Total Posts
:
3148
-
Reward points
:
1858
-
|
do 21-apr-11 22:41
( permalink)
Het is je gelukt! Ik ben je heel dankbaar!! Leren doe ik zeker en genieten ben ik sinds vanmiddag weer gaan doen! Lekker in de pauze in de zon, wetende dat ik op de goede weg zit..
|
|
|
|
Lai
-
Total Posts
:
2365
- Scores: 346
-
Reward points
:
1269
-
|
do 21-apr-11 23:30
( permalink)
Wat fijn voor je India! en heel dapper om die stap te zetten, heel goed van je. En vooral ook een goed teken, dat je vertrouwen hebt in jezelf dat je het zonder die rommel aan kunt  Voelt vast heel goed om niet meer afhankelijk te zijn van die zooi. Geniet van je overwinning!
' Expect Nothing, Receive Everything'
|
|
|
|
India
-
Total Posts
:
3148
-
Reward points
:
1858
-
|
do 21-apr-11 23:46
( permalink)
Moet je eerlijk vertellen Lai dat het vertrouwen afgelopen maandag héél ver weg was! t Was zó moeilijk en zó eng!! Had zelf een klein vermoeden, maar ben enorm geholpen!! En ja! Het is zo fijn weer op de goede weg te zijn!
|
|
|
|
hehoi
-
Total Posts
:
3606
- Scores: 11
-
Reward points
:
1640
-
|
vr 22-apr-11 09:48
( permalink)
Heb je wel een aantal alternatieven voor als je weer in een dip terecht komt, wat je dan kunt gaan doen? (zoals sporten bijv, helpt ook!).
|
|
|
|
AfvallenSporten
-
Total Posts
:
8
- Scores: 0
-
Reward points
:
4
-
|
wo 04-mei-11 19:14
( permalink)
Ik heb erook last van .. jaren geleden werd bij mij hyperventilatie geconstateerd. met Bronchitis erbij.. Ik ben begonnen met zanglessen te nemen en ik had daar ademhalings methodes geleerd en zang oefeningen.. Veel zingen helpt ook.. Ik weet alleen niet of het bij iedereen kan helpen
|
|
|
|
India
-
Total Posts
:
3148
-
Reward points
:
1858
-
|
wo 04-mei-11 19:16
( permalink)
Ademhalingsoefeningen worden inderdaad aangeraden.. Ik heb gelukkig nadat ik gestopt ben met de antidepressiva geen aanval meer gehad!
|
|
|
|
Online Bookmarks Sharing:
|