P@djenr1
-
Total Posts
:
1432
- Scores: 0
-
Reward points
:
0
-
Status: offline
|
Eff een vraagje, bij het kickboksen gebruiken veel mensen een springtouw, maar nu heb ik er eentje bij perry sport gehaald, maar heb het idee dat ie net iets te kort is. Heeft iem. enig idee bij wat voor lichaamslengte je wat voor lengte springtouw zou moeten hebben? Ik zie ze ook op i.net in verschillende lengtes namelijk.. Ikzelf ben 1.79 lang. Hoor graag wie me hier wat over kan vertellen! Latersssssssssssssss P@djeNR1
|
|
|
|
Darkthugg
-
Total Posts
:
479
-
Reward points
:
674
-
|
Zelf heb ik een springtouw die je op maat kan aapassen. Misschien moet je ff vragen of ze die bij perry ook verkopen
....::::[я][ι][∂][є] [ω][ι][т][н] [м][є] [σ][я] [ยข][σ][ℓ][ℓ][ι][∂][є] [ω][ι][т][н] [м][є]::::....
|
|
|
|
des
-
Total Posts
:
43
-
Reward points
:
0
-
|
als je met beide voeten op het midden van het touw gaat staan moeten de handsvaten ongeveer bij je heupen komen (iets er boven)
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30877
- Scores: 619
-
Reward points
:
2073
-
Status: online
|
Hee Padje, als die tegen je tenen slaat.. doet zeer he! Volgens mij is het ook zoiets van "touw om je handen slaan en op heuphoogte uitkomen", zoals des net zegt. Enne, een beetje vechtsporter springt zo hoog, dat het touw in die ene sprong 2 of 3x heel snel onder je voeten door kan. Natuurlijk ook 2 hupjes links, 2 hupjes rechts doen, of links en rechts afwisselen terwijl het touwtje er onderdoor tikt
|
|
|
|
SheRu
-
Total Posts
:
11220
- Scores: 580
-
Reward points
:
2061
-
|
Op 't touw gaan staan, handvaten vast, touw straktrekken en dan maken je ellebogen een haakse hoek, zeg maar.
You 's So high 'n mighty with all your muscle. Go ahead boy, pick up that barbell and show me what you can do. http://canonnengoed.wordpress.com/ "SheRu easy. SheRu doet waar SheRu zin in heeft."
|
|
|
|
P@djenr1
-
Total Posts
:
1432
-
Reward points
:
0
-
|
Thanks voor de tips, ik zal zodra k thuis kom direct eff op mn touw gaan staan Ik heb zo'n idee dat ie wat te kort is, slaat nu idd telkens tegen me tenen aan  hahaha
|
|
|
|
des
-
Total Posts
:
43
-
Reward points
:
0
-
|
|
|
|
|
P@djenr1
-
Total Posts
:
1432
-
Reward points
:
0
-
|
hoger springen.. ja 5 minuten misschien.. maar geen halfuur
|
|
|
|
des
-
Total Posts
:
43
-
Reward points
:
0
-
|
een halfuur achter elkaar springen??
|
|
|
|
P@djenr1
-
Total Posts
:
1432
-
Reward points
:
0
-
|
nou 20 / 25 minuten wel ja. afwisselende oefeningen maar wel met springtouw.
|
|
|
|