spieritis
-
Total Posts
:
31
- Scores: 0
-
Reward points
:
0
-
Status: offline
|
hoe vaak cardio??
do 24-nov-05 16:59
( permalink)
ik wil ongeveer 5-8 kg afvallen ik fiets 2-3x in de week zo'n 20 kilometer per keer. verder fiets ik nog op de sportschool =3x per week, 15 min per keer. is dit genoeg? of gaat het zo eeuwen duren???
|
|
|
|
bunecarera
-
Total Posts
:
1535
- Scores: 11
-
Reward points
:
744
-
|
RE: hoe vaak cardio??
do 24-nov-05 19:43
( permalink)
afvallen is voor een heeeeel groot deel afhankelijk van je dieet. je moet namelijk een calorie-tekort creëren. Wil je het vet wat sneller aanpakken dan kan je in de sportschool fietsen, maar dan kom je er met 15 minuten niet. dan raad ik je aan ongeveer een uurtje tegen een vrij lage intensiteit te fietsen.
I hurt myself today, to see if I still feel. I focused on the pain, the only thing that's real.
|
|
|
|
Wreckless
-
Total Posts
:
12570
- Scores: 32
-
Reward points
:
1321
-
|
zo 27-nov-05 16:26
( permalink)
Als ik je avatar zo zie, doe je de sportschool wel iets anders dan alleen maar fietsen. Je kan 2x per week op de weg fietsen, al of niet redelijk intensief. Dan nog wat KT op de sportclub en misschien 1x per week een half uurtje interval op de hometrainer. Die intervaltraining kà n voorafgegaan worden door een training van wat kleine spiergroepen zoals de schouders bijvoorbeeld, zodat je toch nog een klein uurtje bezig bent.
[]======[] []======[] I guess God wanted to make something ugly but in great shape []======[] []======[]
|
|
|
|
Smalluser
-
Total Posts
:
5677
- Scores: 12
-
Reward points
:
797
-
|
zo 27-nov-05 16:35
( permalink)
Inderdaad hoofdzakelijk afhankelijk van je dieet. Persoonlijk denk ik 3 x per week voor onderhoud en 4 tot 5 per week voor vooruitgang. Groet
|
|
|
|
veronika86
-
Total Posts
:
903
-
Reward points
:
0
-
|
ma 28-nov-05 07:43
( permalink)
Maar als je op een gegeven moment niks aan cardio doen, heb je met 2-3x toch ook vooruitgang?
|
|
|
|
Darkthugg
-
Total Posts
:
479
-
Reward points
:
674
-
|
za 03-dec-05 13:43
( permalink)
zelf ga ik nu ook alvast beginnen met cardio maar dieet is belangrijker vind ik. Want je lichaam gebruikt in verloop van de dag toch je overtollige vet. Maar zoals al meer dan 2000 keer is gezegd alle vormen van cardio versnellen het proces alleen. Eeen strak lichaam begint met een goed dieet.
....::::[я][ι][∂][є] [ω][ι][т][н] [м][є] [σ][я] [¢][σ][ℓ][ℓ][ι][∂][є] [ω][ι][т][н] [м][є]::::....
|
|
|
|
Espi
-
Total Posts
:
21401
- Scores: 147
-
Reward points
:
1823
-
|
zo 04-dec-05 22:35
( permalink)
Het hangt van een aantal dingen af, zoals bijv. als het doel is om op een normaal tempo vet te verliezen wat je liever doet - calorietekort alleen met je dieet creëren of er cardio bij doen en dan wat meer kunnen eten Wil je vrij snel veel gewicht kwijt, dan ontkom je niet aan cardio naast het dieet. Heb je minder haast, dan is het geen must en kan je het puur doen omdat het goed voor je conditie is. Te snel, te veel cardio doen kan tegen je werken omdat je dan al aan je plafond zit.
|
|
|
|