Change Page: 12 > | Showing page 1 of 2, messages 1 to 20 of 38
|
Author |
Sven777
-
Total Posts
:
65
- Scores: 0
-
Reward points
:
0
-
Status: offline
|
jouw ervaringen ?
ma 16-jun-08 19:51
( permalink)
Hee allemaal! Ik zit nu al een tijde op muay thai. En sinds de eerste les ben ik helemaal verliefd erop Speciaal voor de mensen die twijfelen tussen vechtsporten, of erover na denken een vechtsport te gaan doen. Kunnen wij ze mischien helpen hun besissing te maken post hier, jou sport + ervaring met deze sport. of jou vraag over een sport of wat dan ook... zolang we elkaar maar kunnen helpen... ik zal beginnen muay thai [ thai boksen ] - mischien wel de mooiste van allemaal  waarom ik het leuker vind dan normaal boksen is geen hele moeilijke vraag... vanwege de trappen... wat ik nog wel wil verbeteren zijn mijn high kicks, klein stukje hoger en een stuk harder... iemand tips hiervoor?
|
|
|
|
Ryujin
-
Total Posts
:
1971
-
Reward points
:
392
-
|
RE: jouw ervaringen ?
ma 16-jun-08 21:26
( permalink)
kali/penchak silat: alletwee zeer mooie sporten, leuk voor de mensen die houden van meer diepgang en heel veel technieken Wing chun: zeer effectieve sport, ook handig als je dicht bij de andere persoon staat muay boran/san da/san shou/filipino boxing: nog steeds het effectiefst (volgens mij).
The only verdict is vengeance; a vendetta, held as a votive, not in vain, for the value and veracity of such shall one day vindicate the vigilant and the virtuous.
|
|
|
|
Sven777
-
Total Posts
:
65
-
Reward points
:
0
-
|
ma 16-jun-08 22:23
( permalink)
filipino boxing .. klinkt interresant! kan je mij hier wat meer over vertellen? ben benieuwd! maarre flinke martial-arts achtergrond heb je ryujin.. cool
|
|
|
|
Ryujin
-
Total Posts
:
1971
-
Reward points
:
392
-
|
ma 16-jun-08 22:34
( permalink)
The only verdict is vengeance; a vendetta, held as a votive, not in vain, for the value and veracity of such shall one day vindicate the vigilant and the virtuous.
|
|
|
|
Sven777
-
Total Posts
:
65
-
Reward points
:
0
-
|
ma 16-jun-08 22:46
( permalink)
echt vet allemaal inderdaad! filipino boxing is nog een stap verder dan thai boxing... nu je over dat trainingskamp begint... ik wil ook graag naar thailand voor zon trainingskamp.. maar hoe organiseer je zoiets voor je zelf... heb me er verder nog totaal niet in verdiept hoor. maar mischien dat jij al wat links voor me hebt om even rond te kijken?
|
|
|
|
Ryujin
-
Total Posts
:
1971
-
Reward points
:
392
-
|
di 17-jun-08 08:57
( permalink)
|
|
|
|
SheRu
-
Total Posts
:
11220
- Scores: 580
-
Reward points
:
2061
-
|
di 17-jun-08 09:02
( permalink)
You 's So high 'n mighty with all your muscle. Go ahead boy, pick up that barbell and show me what you can do. http://canonnengoed.wordpress.com/ "SheRu easy. SheRu doet waar SheRu zin in heeft."
|
|
|
|
Dr.Daap
-
Total Posts
:
84
-
Reward points
:
689
-
|
di 17-jun-08 15:21
( permalink)
ORIGINAL: Sven777 wat ik nog wel wil verbeteren zijn mijn high kicks, klein stukje hoger en een stuk harder... iemand tips hiervoor? techniek verbeterren
|
|
|
|
Dr.Daap
-
Total Posts
:
84
-
Reward points
:
689
-
|
di 17-jun-08 15:53
( permalink)
en om hoger te trappen lenigheid
|
|
|
|
Stan
-
Total Posts
:
15294
- Scores: 13
-
Reward points
:
732
-
|
di 17-jun-08 16:01
( permalink)
gisteren ging het op discovery channel over dat penchak silat, 'fight quest' noemde dat programma...zag er behoorlijk vet uit! wel raar met dat dansen tussendoor, maar mooie technieken... zelf ben ik verknocht aan het Judo. Vind het prachtig, techniek kracht en tactiek komen samen in één stevige mix, echt een héérlijke sport! Heb nog aan kickboxen gedaan, vond dat ook enorm leuk, lekker afreageren en lekker agressief en énorm goed voor je conditie, maar competities zag ik niet zitten....in elkaar geslagen worden ligt me niet zo! Daarom dus judo, is ook een harde vechtsport met jammer genoeg ook vaak blessures etc. maar dat is niet het eerste doel op wedstrijd, eerste doel is punten scoren, en dat staat mij meer aan! Er zijn ook aardig wat judoka's die het goed doen in MMA dus zeker ook een goede basis voor takedowns en grondwerk!
Als ik wakker word en het zonnetje zie schijnen en de vogeltjes hoor fluiten, denk ik maar 1 ding, geef mij een geweer en ik schiet die klerebeesten uit de boom - Hermanus 
|
|
|
|
John87
-
Total Posts
:
4578
- Scores: 25
-
Reward points
:
1306
-
|
di 17-jun-08 16:20
( permalink)
Ben ook alle afleveringen van Fight Quest aan het downloaden. Word me net even te laat uitgezonden. Zelf doe ik sinds een maand of 2 Wing Chun Kung Fu en moet zeggen dat het een zeer effectieve vechtsport kan zijn. Verder heb ik aan thaiboksen en kickboksen gedaan (geen wedstrijden ofzo). Vond het wel mooi om te doen, vooral ook de discipline die er bij kwam kijken. Denk dat ik daar nu nog steeds profijt van heb bij m'n KT
|
|
|
|
Ryujin
-
Total Posts
:
1971
-
Reward points
:
392
-
|
di 17-jun-08 19:09
( permalink)
ORIGINAL: SheRu Zeg, meneer Ryujin, wilt u daar wel eens heeeeeeeeeeeel uitgebreid verslag van komen doen? Vette shit!
Over wat precies? Filipino boxing?
|
|
|
|
Ryujin
-
Total Posts
:
1971
-
Reward points
:
392
-
|
di 17-jun-08 19:10
( permalink)
ORIGINAL: John87 Ben ook alle afleveringen van Fight Quest aan het downloaden. Word me net even te laat uitgezonden.
Human Weapon is ook zeer leuk, als je je eens verveeld.
|
|
|
|
Moob
-
Total Posts
:
14765
- Scores: 92
-
Reward points
:
1423
-
|
di 17-jun-08 19:43
( permalink)
Over wat precies? Filipino boxing? Ik denk over trainingskamp in thailand om Muay Boran te leren.
|
|
|
|
Sven777
-
Total Posts
:
65
-
Reward points
:
0
-
|
di 17-jun-08 19:45
( permalink)
@ Ryujin .. 1000 - 1500 euro voor een retourtje thailand .. flink prijzig maar ik ga er zeker heen, is het niet dit jaar ga ik volgend jaar Ik heb human weapon filmpjes gezien op youtube .. zijn er nog speciale website om Fight Quest Human Weapon te downloaden.. of moet ik gewoon even een torrent zoeken?
beast ... beastiër ... Sven
|
|
|
|
Ryujin
-
Total Posts
:
1971
-
Reward points
:
392
-
|
di 17-jun-08 19:51
( permalink)
Ik deed het via torrents. 1000 euro is idd duur, maar ik ben ook van plan om langer dan een maand te bijven.
|
|
|
|
Sven777
-
Total Posts
:
65
-
Reward points
:
0
-
|
di 17-jun-08 19:56
( permalink)
langer dan een maand.. je hebt er zin in.. goed toch.. ik denk dat ik alvast ga sparen voor thailand 2009 zomervakantie. als ik nu al ga sparen kan een maand wel 3 weken beesten, 1 weekie vakantie. ik zie het al helemaal zitten.!!
|
|
|
|
Sven777
-
Total Posts
:
65
-
Reward points
:
0
-
|
do 19-jun-08 10:22
( permalink)
ruyjin, naar welk trainingskamp ben je van plan te gaan? ik zat te denken aan fairtex ofzo.... wel duurste zag ik maarja... als ik dan toch al 1000 euries kwijt ben voor de vlucht kan dat ook nog wel erbij
|
|
|
|
Ryujin
-
Total Posts
:
1971
-
Reward points
:
392
-
|
do 19-jun-08 18:52
( permalink)
Tiger Muay Thai & MMA Training Camp Omdat mijn trainer korting krijgt.
|
|
|
|
SheRu
-
Total Posts
:
11220
- Scores: 580
-
Reward points
:
2061
-
|
ma 23-jun-08 11:35
( permalink)
ORIGINAL: Moob Over wat precies? Filipino boxing? Ik denk over trainingskamp in thailand om Muay Boran te leren. Precies!
You 's So high 'n mighty with all your muscle. Go ahead boy, pick up that barbell and show me what you can do. http://canonnengoed.wordpress.com/ "SheRu easy. SheRu doet waar SheRu zin in heeft."
|
|
|
|
Online Bookmarks Sharing:
|