floris2
-
Total Posts
:
3651
- Scores: 169
-
Reward points
:
1142
-
Status: offline
|
kaasstad toernooi dit jaar ook voor senioren !!!
ma 15-okt-07 21:45
( permalink)
Hallo mede pwl'ers Normaal gesproken is het Kaasstad toernooi in december alleen voor junioren en masters, maar omdat dit jaar de Open Noord-Hollandse niet is doorgegaan, is de kaasstad nu een soort van open wedstrijd dus ook voor senioren!!!! Dus schrijft allen in  (mits je lid bent van de NPB natuurlijk anders ff gauw lid worden!!!) Ik doe iig mee  (wordt wel een druk jaartje dit  )
my passion my life... my game my victory
|
|
|
|
Tat2gilbert
-
Total Posts
:
749
- Scores: 0
-
Reward points
:
909
-
|
RE: kaasstad toernooi dit jaar ook voor senioren !!!
wo 17-okt-07 10:04
( permalink)
Dat is nogeens fijn om te horen ! Nu baal ik er helemaal van dat ik mijn trainingen zo op zn beloop heb gelaten.. !
Beauty is skin deep. A tattoo goes all the way to the bone.
|
|
|
|
floris2
-
Total Posts
:
3651
- Scores: 169
-
Reward points
:
1142
-
|
wo 17-okt-07 18:26
( permalink)
Hallo.............. je hebt nog ruim de tijd om je voor te bereiden!!!!!! (zeg 2 maanden!!! zijn ongeveer 7 weken (als je de week voor de wedstrijd niks meer doet)
my passion my life... my game my victory
|
|
|
|
SheRu
-
Total Posts
:
11220
- Scores: 580
-
Reward points
:
2061
-
|
zo 02-dec-07 19:08
( permalink)
Heb mail van de organisatie (Brenda van der MEulen), volgens hen is 't alleen voor junioren, subjunioren en masters. Geen senioren.
You 's So high 'n mighty with all your muscle. Go ahead boy, pick up that barbell and show me what you can do. http://canonnengoed.wordpress.com/ "SheRu easy. SheRu doet waar SheRu zin in heeft."
|
|
|
|
Tat2gilbert
-
Total Posts
:
749
- Scores: 0
-
Reward points
:
909
-
|
ma 10-dec-07 10:22
( permalink)
Maar helaas gaat het nu niet meer door. Tenminste dit heb ik van Gerrit Vos vernomen.. Te weinig deelnemers.. Geen fijne afsluiting voor de sport. En de Open NH én de Open Kaasstad afgelast... Ik had graag mee willen doen maar mijn te hoge bloeddruk laat dit voorlopig toch nog niet toe. Als de bloeddruk onder controle is en de internist het toelaat kan ik weer voluit trainen. Tot die tijd ff rustig aan..
Beauty is skin deep. A tattoo goes all the way to the bone.
|
|
|
|