Change Page: 12 > | Showing page 1 of 2, messages 1 to 20 of 30
|
Author |
twirre
-
Total Posts
:
1661
- Scores: 32
-
Reward points
:
737
-
Status: offline
|
kleren krapjes
wo 14-apr-10 16:18
( permalink)
Sinds ik aan KT ben gaan doen ben ik nogal uitgedijd, rond de oksels gaat het knellen en mn bovenbenen passen ook niet meer zo goed in de broeken Nu lees ik op het forum regelmatig meten ipv wegen maar ik word breder dus ik meet ook meer  rug breder taille breder etc. Gewicht blijft stabiel val niet af en kom niet aan. Hoe is dat bij jullie?
|
|
|
|
Espi
-
Total Posts
:
21401
- Scores: 147
-
Reward points
:
1823
-
|
Re:kleren krapjes
wo 14-apr-10 16:22
( permalink)
Benen valt mee, maar T-shirts worden idd bij de oksel iets te krap: daar heb ik echter bijna 6 jaar toegewijd KT voor gedaan, dus dat is niet van de ene dag op de andere gegaan. M.a.w. als je het niks (of te overdreven) vindt, kan je ruimschoots op tijd stoppen (minderen)
|
|
|
|
twirre
-
Total Posts
:
1661
-
Reward points
:
737
-
|
wo 14-apr-10 16:37
( permalink)
Nee te overdreven nog niet , maar het is toch wel een verrassing hoe het lijf zich ontwikkelt daar heb je van te voren geen voorstelling van.
|
|
|
|
SheRu
-
Total Posts
:
11220
- Scores: 580
-
Reward points
:
2061
-
|
wo 14-apr-10 16:42
( permalink)
Colbertjes, daar gaat 't bij mij het meest grandioos mis (prachtig fluwelen pak,... Zo zonde). En panty's. HEb voor vijftig euro ondraagbare Oroblu panty's liggen. En daar paste ik in 2008 met m'n verjaardag gewoon nog in. De rest is bijna allemaal stretch, en qua jeans ben ik van merk veranderd, dus dat zit ook wel goed. VErschil is wellicht wel dat ik aan de bolle kant was toen ik begon. Al ben ik nu denk ik zo'n 8-10 kg zwaarder.
You 's So high 'n mighty with all your muscle. Go ahead boy, pick up that barbell and show me what you can do. http://canonnengoed.wordpress.com/ "SheRu easy. SheRu doet waar SheRu zin in heeft."
|
|
|
|
twirre
-
Total Posts
:
1661
-
Reward points
:
737
-
|
wo 14-apr-10 16:51
( permalink)
Zou je het niet kunnen laten vermaken? vooral als het voor de rest nog wel goed zit. Stretch is idd altijd comfortabel
|
|
|
|
SheRu
-
Total Posts
:
11220
-
Reward points
:
2061
-
|
wo 14-apr-10 16:58
( permalink)
Ik vraag 't me af.. Punt is dat de hele schoudertoestand gewoon te krap zit (te smal, maar ook de aanzet van de mouwen is niet goed meer) , en m'n jasje dus openstaat alsof ik een buldog ben.. Ik weiger 'm niettemin weg te doen.
You 's So high 'n mighty with all your muscle. Go ahead boy, pick up that barbell and show me what you can do. http://canonnengoed.wordpress.com/ "SheRu easy. SheRu doet waar SheRu zin in heeft."
|
|
|
|
twirre
-
Total Posts
:
1661
-
Reward points
:
737
-
|
wo 14-apr-10 17:25
( permalink)
 ik ken het , in de hoop dat het ooit weer gaat passen....
|
|
|
|
kalajengkin
-
Total Posts
:
8825
- Scores: 56
-
Reward points
:
1332
-
|
wo 14-apr-10 17:30
( permalink)
Blijven hopen Ken je dat van die topjes met spaghettibandjes??? Die bandjes zijn altijd te kort! Wurgbandjes zijn het. En als je een maat groter koopt lubbert het aan alle kanten (behalve bij die bandjes dan)
Kala is en blijft een eigenaardig ding
|
|
|
|
SheRu
-
Total Posts
:
11220
-
Reward points
:
2061
-
|
wo 14-apr-10 17:35
( permalink)
Moet je gewoon verstelbare kopen.  Die heb ik tegenwoordig!
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30877
- Scores: 619
-
Reward points
:
2073
-
Status: online
|
wo 14-apr-10 18:28
( permalink)
Dat wilde ik ook al zeggen maar dan zijn ze geen spaghetti maar plat Hier hetzelfde "probleem" als SheRu, jasjes kan ik vergeten, blouses gaan ook lang niet altijd, broeken en shirts zijn niet zo'n punt. Broeken met een wat wijdere pijp vind ik toch al lekkerder zitten en shirtjes koop ik gewoon regelmatig nieuw.
|
|
|
|
SheRu
-
Total Posts
:
11220
-
Reward points
:
2061
-
|
wo 14-apr-10 18:39
( permalink)
ZAg laatst bij de lady sting een heel leuk knalrood shirtje met geplisseerde pofmouwen en dito voorkant. Moest 'm laten zitten omdat 't boordje in m'n arm sneed als ik iets op middenrifhoogte wilde pakken.
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30877
-
Reward points
:
2073
-
|
wo 14-apr-10 18:44
( permalink)
Ik had een hele poos geleden shock absorber sport BH's/topjes. Zat toen prima, maar nu snijdt het aan de voorkant in mijn oksel. Zo'n punt vind ik het niet hoor, genoeg andere mogelijkheden.
|
|
|
|
SheRu
-
Total Posts
:
11220
-
Reward points
:
2061
-
|
wo 14-apr-10 18:50
( permalink)
Absoluut waar.  niks om over te vallen. (vond 't jammer van 't shirtje, maar ik was ook zo trots, dat 't niet echt uitmaakte  ) Shockabsorber heb ik ook gehad, de allereerste. ben nu over naar nike, mooie dingen, brede bandjes. KEifijn!
|
|
|
|
Miepie
-
Total Posts
:
903
- Scores: 14
-
Reward points
:
678
-
|
wo 14-apr-10 19:24
( permalink)
Ja. Ik ken het ook en zo breed ben ik niet. Wat vorige jaar lekker zat, zit nu krap op de schouders en strak om de dijen. Ik vind het wel leuk om te merken. Heb ik toch stevige schouders gekregen Ik draag meestal een topje met een blousje of jasje los er over heen (over mijn zwembandjes ben ik namelijk nog niet tevreden  ), dan is het goed te doen en zit het niet té strak. Liever dit 'probleem' dan over een jaar of 5 een bloemetjesjurk.
|
|
|
|
kalajengkin
-
Total Posts
:
8825
-
Reward points
:
1332
-
|
wo 14-apr-10 20:05
( permalink)
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30877
-
Reward points
:
2073
-
|
wo 14-apr-10 22:09
( permalink)
|
|
|
|
MissQ
-
Total Posts
:
316
- Scores: 0
-
Reward points
:
0
-
|
wo 14-apr-10 22:22
( permalink)
Die kan je nog best leuk staan
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30877
-
Reward points
:
2073
-
|
wo 14-apr-10 22:26
( permalink)
Ja, inderdaad. Miepie, er is nog hoop hoor. Ik vind alleen de armen en benen van deze dame vrij dun. En dit duurt denk ik wat langer dan 5 jaar:
|
|
|
|
Woppie
-
Total Posts
:
436
- Scores: 2
-
Reward points
:
662
-
|
wo 14-apr-10 22:38
( permalink)
sniff... heb een heel leuk bloesje gekocht, paste prima, met korte mouwtjes maar wie rekt de mouwtjes nu op? Met jeans idd, niet om de bovenbenen passend, past het wel dan lubbert 't in de taille.. tjonge wat een problemen he?
everyday a new challenge
|
|
|
|
kalajengkin
-
Total Posts
:
8825
-
Reward points
:
1332
-
|
wo 14-apr-10 23:20
( permalink)
Broeken lubberen altijd in de taille. Lang leve de riemen met grote blingbling gespen
|
|
|
|
Online Bookmarks Sharing:
|