lichaamsverhouding krachttraining

Author
JustSax.
Light Weight
2016/04/08 22:17:38 (permalink)
0

lichaamsverhouding krachttraining

Hee hoi,
 
Ik heb er al wat over gelezen in andere posts maar wil toch zelf even een specifieke post erover plaatsen.
Stats: vrouw, 22 jaar, 165m, 52kg en 23%vetpercentage.

Altijd fanatiek bezig geweest met trainen en het laatste half jaar gericht krachttraining met schema's (incl voeding). Op dit moment ben ik bezig met het PHUL schema 4x per week (power en hyperthrophy; 2 dagen UB, 2 dagen LB) en af en toe nog 1x een HIIT. 
Ik merk dat mijn benen en kont snel groeien in verhouding tot de rest. 

Nou heb ik altijd al stevigere bovenbenen gehad in verhouding tot de rest maar ik merk dat sommige broeken nu al te klein worden bij mijn bovenbenen. 
Ik vind het super dat ik meer definitie zie en ze hebben ook al een mooiere vorm maar op dit moment hoef ik niet veel meer massa vooral omdat ik met de rest van mijn spiergroepen maar heel langzaam vooruitgang boek.
 
Nou lees ik dat je hoger in reps moet gaan zitten en minder gewicht, dan staat er weer dat het vooral in het begin snel groeit en wel mee zal vallen en dan weer dat je meer cardio moet doen ipv kt hiervoor.
 
Ben benieuwd naar jullie mening hierover! Ik moet zeggen ben absoluut geen fan van cardio knipoog
Alvast bedankt!
#1

1 Reply Related Threads

    sis
    NO Sissy !!
    Re: lichaamsverhouding krachttraining 2016/04/10 23:16:14 (permalink)
    0
    Ehm.. tja.. als je ze niet verder wilt ontwikkelen dan zou ik inderdaad zeggen, niet verder trainen. Of licht want volgens de theorie zou je groeien van kort en zwaar trainen.  Maarja, zelf heb ik op een lichter schema met hogere reps ook meer definitie gekregen dus hoe handig het dan is om lichter te trainen? blij Probeer het eens uit. 
    #2
    Jump to:
    © 2017 APG vNext Commercial Version 5.0