'lovehandels' onderrug, hoe eraf?
Change Page: 12 > | Showing page 1 of 2, messages 1 to 20 of 34
Author Message
Hanneke08

• Total Posts : 21
  • Scores: 0
  • Reward points : 0
  • Status: offline
'lovehandels' onderrug, hoe eraf? di 10-jun-08 12:45 (permalink)
0
Hoi!

Ik ben tevreden over mijn lijntje na 20 kilo afgevallen, maar mijn heupen zijn best breed ( zo is mijn bouw, heb ik geacc. ) maar ik merk dat aan de onderkant van mijn rug beetje vet zit! terwijl ik gezond eet en sport!
Welke oefeningen moet ik hier voor doen, kan dit ook thuis?
Ik fiets veel, maar denk dat dat er niet af gaat door fietsen?

Ik hoop zooo dat ik goed advies krijg.
Ohja: ik zie hier allemaal namen van de oefeningen, maar soms weet ik echt niet wat er mee word bedoeld. Dan weten jullie dat. knipoog

alvast bedankt! blij

Hermanus

• Total Posts : 11026
    • Scores: 1137
    • Reward points : 2079
    • Status: online
    RE: 'lovehandels' onderrug, hoe eraf? di 10-jun-08 13:38 (permalink)
    0
    Er bestaan geen oefeningen om plaatselijk vet te verbrandendus voor de lovehandels op je onderrug helaas geen oefening. Vet kwijt raken doe je door je algehele vetpercentage te verlagen. Dit is een combinatie van een goed trainingsprogramma gecombineerd met een goed voedingsschema, uiteindelijk zal je dan je algehele vetpercentage verlagen en zullen ook je lovehandels verdwijnen.

Testiculos habet et bene pendentes  
    Why train heavy?
    Why stack plates?
    Why bend bars?
    Why train insane?

Because
    I f**king can

Hanneke08

RE: 'lovehandels' onderrug, hoe eraf? di 10-jun-08 15:16 (permalink)
      0
      Ooh, ik dacht juist dat daar best oefeningen voor waren, omdat voor je buik, benen etc. ook oefeningen zijn.
      Want ik wil niet meer afvallen, want mijn buik, benen, taille, alles is eigenlijk goed en wil daar niet meer van af.

Hermanus

RE: 'lovehandels' onderrug, hoe eraf? di 10-jun-08 15:53 (permalink)
        0
        Oefeningen die er zijn voor je buik en benen en dergelijke zullen ook niet zorgen voor vetverbranding op die plekken, plaatselijk vetverbranden is vrijwel onmogelijk, afhankelijk van de manier van trainen van die spieren zullen die meestal in elk geval leiden tot spierversteviging of vergroten van je spiermassa, spieruithoudingsvermogen e.d. overtollig vet verlies je alleen door je vetpercentage in zijn algemeen te verlagen, over het algemeen zou je kunnen stellen dat het vet op je ledematen, gezicht e.d als eerste zal verdwijnen, je lichaam heeft voor zover ik weet ook een voorkeur waar die het liefst de vetreserves opslaat en dat zijn nou juist vaak de plekken waar wij het niet willen hebben.

Dus nogmaals je handels raak je kwijt door het volgen van een goed trainingsprogramma en voedingsschema.

Why train heavy?
        Why stack plates?
        Why bend bars?
        Why train insane?

Because
        I f**king can

Espi

• Total Posts : 21401
          • Scores: 147
          • Reward points : 1823
          RE: 'lovehandels' onderrug, hoe eraf? di 10-jun-08 16:02 (permalink)
          0
          Dat is een heel vervelend gegeven helaas, dat je het amper voor het kiezen hebt.

Heel erg langzaam afvallen en tegelijk proberen wat extra spiermassa te kweken door krachttraining (beginners lukt dat) is een optie.

Hanneke08

RE: 'lovehandels' onderrug, hoe eraf? di 10-jun-08 16:21 (permalink)
            0
            Oke, bedankt voor de reactie!

Ik eet heel gezond, heeel af en toe kietel ik mezelf, en dan is het ook nog niet eens heel veel.
            En ik sport genoeg, fiets heel veel en wandel wanneer het kan.
            Kan het daardoor weg gaan, of moet ik dan echt gaan afvallen?

Jammer genoeg hebben we het niet voor het kiezen nee waar we precies minder willen!!

Hermanus

RE: 'lovehandels' onderrug, hoe eraf? di 10-jun-08 16:25 (permalink)
              0
              Je zou ook eens naar de samenstelling van je voeding kunnen kijken en daarmee bedoel ik de verhouding tussen je koolhydrateniname, eiwitinname en vetinname, ofwel je kev verhouding, verhogen van je eiwitinname ten koste van je koolhydrateninname, zou er voor kunnen zorgen dat je spiermassa wat toeneemt en je vetpercentage nog wat verder verlaagd wordt.

Why train heavy?
              Why stack plates?
              Why bend bars?
              Why train insane?

Because
              I f**king can

PeterE

• Total Posts : 1404
                RE: 'lovehandels' onderrug, hoe eraf? di 10-jun-08 17:02 (permalink)
                0
                Krachttraining iets intensiever maken, de rest gelijk houden, kan ervoor zorgen dat je vet ietsjes omlaag gaat terwijl je spieren nog groeien. Maar dat is een langzaam proces, trek er gerust nog een half jaar voor uit.

Hanneke08

RE: 'lovehandels' onderrug, hoe eraf? di 10-jun-08 21:50 (permalink)
                  0
                  Dus om te beginnen, wat meer producten met eiwitten gaan eten?
                  Dan zal ik is op internet gaan kijken wat veel eiwitten bevat. knipoog

Espi

RE: 'lovehandels' onderrug, hoe eraf? di 10-jun-08 22:17 (permalink)
                    0
                    Daarvoor hoef je niet op internet te kijken.. kijk maar eens in wat voedingsschema's hier:
                    hier is alvast de aftrap
                    vlees, vis, kip, wild, lamsvlees, eieren, zuivel (melk, huttenkaas, kwark, yoghurt), kaas
                    ook peulvruchten en vleesvervangers (quorn, Valess, etc.) bevatten eiwit

Zetmeelhoudende producten zoals granen (brood, rijst, couscous etc), aardappelen en dergelijk bevatten niet zoveel eiwit, muv de peulvruchten dus. Er zijn wel redelijk eiwitrijke zaden zoals quinoa & amaranth.

En tot slot zijn er ook nog eiwitpoeders te koop in alle soorten en maten (dierlijk/plantaardig), maar je zal al een heel eind komen zonder. Zijn vooral populair voor & na de training als veel mensen gebrek aan eetlust hebben, maar toch willen eten.

pipi

• Total Posts : 2299
                      • Scores: 2
                      • Reward points : 655
                      RE: 'lovehandels' onderrug, hoe eraf? wo 11-jun-08 11:30 (permalink)
                      0
                      Inderdaad, zoals hier boven al gezegd kan kt de vormen in je lijf behouden terwijl je vet% toch nog wat verder zakt. Je wordt dus wel droger (i.e. je kan je lovehandles eraf trainen), maar je krijgt niet het gratenpakhuis-luciferstokje uiterlijk.

Bouw je eigen vrouw knipoog

Pipi neemt risico's .Punt. ~ SheRu

Hanneke08

RE: 'lovehandels' onderrug, hoe eraf? wo 11-jun-08 11:37 (permalink)
                        0
                        Ik wil niet gratenpakhuis-luciferstokje uiterlijk hebben hoor, noooit van me leven! Ik ben tevreden zo. Maar ach, ben van het vrouwelijk geslacht en die hebben altijd wel wat te klagen. En op dit moment is het dat vet in me onderrug. Mn vriend klaart me vor gek, maar ik zie het wel een beetje, het is gwn iets meer dan eerst, eerst had ik daar niks zitten. Maar zo opvallend is het niet. Maar dan zal ik er is op letten. (eiwitten)
                        Als ik ei eet, met de dooier of zonder?

Wreckless

• Total Posts : 12570
                          • Scores: 32
                          • Reward points : 1321
                          RE: 'lovehandels' onderrug, hoe eraf? wo 11-jun-08 11:39 (permalink)
                          0
                          Ze heten niet voor niks lovehandles he. Praktisch hoor, vooral als je . . . maar ik dwaal af . . . maf!

Namen van oefeningen vind je trouwens hier: http://www.exrx.net/Lists/Directory.html 

Eieren altijd mét dooier eten.
                          []======[] []======[]
                          I guess God wanted to make
                          something ugly but in great shape
                          []======[] []======[]

Espi

RE: 'lovehandels' onderrug, hoe eraf? wo 11-jun-08 14:27 (permalink)
                            0
                            Tenzij je er gemiddeld 6 of meer per dag eet zoals ik. Als ik aan het lijnen ben, haal ik wat kcals eraf door ipv 3 hele er 2 met en 2 zonder dooier te eten. Maal 2. 1x als omelet en 1x gekookt in de salade.

Hanneke08

RE: 'lovehandels' onderrug, hoe eraf? wo 11-jun-08 15:35 (permalink)
                              0
                              Hah Wreckless, hou je maar bij het onderwerp inderdaadknipoog
                              Bedankt voor de link, ik denk dat ik er zeker wel wat mee kan.

Nog 1 vraag:
                              Om mijn gewicht t behouden, eet ik over het algemeen best gezond vind ik:

'sochtends ontbijten, de ene keer is het KellogsK andere keer brood, en weer de andere keer paar krackers.
                              Tussendoor meestal eierkoek, ontbijtkoek of iets anders dergelijks
                              Lunch meestal 2 tot 5 bruine boterhammen met licht beleg: halva jam, sandwichtpread, rosbief, kipfilet e.d.
                              'smiddags tussendoor meestal een appel, ander fruitje of een smoothie.
                              en 'savonds avond eten natuurlijk, niks uit de frietpan, gewoon normaal met niet te veel calorien, vanavond staat kip met lekkere salade op het menu!
                              en na het eten eet ik nooit meer iets, ik heb toevallig gisteren 50 % ijs gekocht ofzoiets, met 0% vet en 0% suikers. maar over het algemeen pak ik nooit meer iets na het eten.

Ik vind dat ik dan best gezond eet, wat vinden jullie?

Paris

• Total Posts : 776
                                RE: 'lovehandels' onderrug, hoe eraf? wo 11-jun-08 15:55 (permalink)
                                0
                                dit ruikt naar sonja bakker... ontbijtkoek en eierkoeken zijn niet gezond, veel te veel suiker, te weinig eiwitten. Sowieso erg weinig eiwitten in je eten, misschien iets meer van yoghurt en kwark invoeren in je schema? ook hier en daar een eitje kan geen kwaad, en wat meer vis of vlees (kipfilet of mager rundervlees)
                                That's Hot knipoog!

Stan

• Total Posts : 15294
                                  • Scores: 13
                                  • Reward points : 732
                                  RE: 'lovehandels' onderrug, hoe eraf? wo 11-jun-08 16:12 (permalink)
                                  0
                                  het lijkt wel uit de flair te komen, en dat is geen goed teken! Tips van vorige post implementeren in je huidige schema en het komt wel goed

Als ik wakker word en het zonnetje zie schijnen en de vogeltjes hoor fluiten, denk ik maar 1 ding, geef mij een geweer en ik schiet die klerebeesten uit de boom - Hermanus

pipi

• Total Posts : 2299
                                    • Scores: 2
                                    • Reward points : 655
                                    RE: 'lovehandels' onderrug, hoe eraf? wo 11-jun-08 16:28 (permalink)
                                    0

Ik wil niet gratenpakhuis-luciferstokje uiterlijk hebben hoor, noooit van me leven!

super blij mooi zo! dat doet me deugt! maar als je goed gelezen had, had je gezien dat ik juist zij dat je best nog wat af kan vallen om van je lovehandles af te komen zonder gratenpakhuis te worden. Want als je er kt bij doet houd je ook bij nog meer afvallen je vrouwelijke vormen. Da's juist het mooie eraan. Geen vet, wel vorm.

Pipi neemt risico's .Punt. ~ SheRu

Wreckless

• Total Posts : 12570
                                      • Scores: 32
                                      • Reward points : 1321
                                      RE: 'lovehandels' onderrug, hoe eraf? wo 11-jun-08 17:27 (permalink)
                                      0
                                      Je eet best gezond ja, als je de reclames geloofd tenminste.

te veel bereide produkten:
                                      • kellogs special k, krackers, eierkoek, ontbijtkoek staan stijf van de suikers en zetmeel
                                      • smoothie: een appel is gezonder he.

te veel snelle koolhydraten en zetmeel (boterham met jam of sandwichspread)

tip 1: eiwit bij élke maaltijd. Dat hoeft niet altijd vlees te zijn, kan ook eieren zijn, kwark
                                      tip 2: houd je bij basis voeding:
                                      • groenten, fruit voor koolhydraten
                                      • snelle suikers en zetmeel enkel voor, tijdens en na de training
                                      • voldoende gezonde vetten uit vis, eieren . . .
                                      • eiwit bij elke maaltijd

Een gezond ontbijt is bijvoorbeeld een bakje eiwitrijke kwark met wat vers fruit.
                                      []======[] []======[]
                                      I guess God wanted to make
                                      something ugly but in great shape
                                      []======[] []======[]

Hanneke08

RE: 'lovehandels' onderrug, hoe eraf? wo 11-jun-08 22:42 (permalink)
                                        0
                                        @Paris; Ik doe niet aan Sonja bakker, doe het liever helemaal op mijn eigen manier, daarom ben ik ook zoveel afgevallen. Heb wel is gekeken in dat boek voor gezonde tussendoortjes.

@pipi: Sorry, dan had ik het verkeerd begrepen!

@ Wreckless; ik dacht toch dat ik best gezond at? Maar meer suikers is toch beter dan vetterige dingen? Ik dacht dat het best goede tussendoortjes waren. Mar ik ga inderdaad is kwark halen, welk merk kan ik het beste pakken met de meeste eiwitten? Of maakt dat niet zo uit? Ik heb vanavond al eitjes gekookt om morgen op mijn brood te doen haha, heerlijk! Ik hou ook heel erg vn kip, met wraps of gewoon lekker met sla!! dus dat is mooi denk ik. Helaas lust ik echt geen vis, tonijn kan ik wel eten maar ben er ook geen fan van.

Bedankt voor all jullie tips! Ik zal er is meer op gaan letten om bij elk maaltijd ofzo op de eiwitten te letten, maar ik ga niet overdrijven, want ik ken mezelf haha. Maar is wel leuk, dan blijft het eten iig leuk! haha.

Online Bookmarks Sharing: Share/Bookmark
                                          Change Page: 12 > | Showing page 1 of 2, messages 1 to 20 of 34

Jump to:

Current active users

There are 0 members and 1 guests.

Icon Legend and Permission

• New Messages
                                          • No New Messages
                                          • Hot Topic w/ New Messages
                                          • Hot Topic w/o New Messages
                                          • Locked w/ New Messages
                                          • Locked w/o New Messages
                                          • Read Message
                                          • Post New Thread
                                          • Reply to message
                                          • Post New Poll
                                          • Submit Vote
                                          • Post reward post
                                          • Delete my own posts
                                          • Delete my own threads
                                          • Rate post

2000-2012 ASPPlayground.NET Forum Version 3.9