Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ??

Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ??

Gewichten laten vallen
  20% (12)
Lichaamgas uitscheiden op een genant moment
  35% (21)
Languit op je bek gaan
  13% (8)
Te hard rennen op de loopband en het niet meer trekken
  3% (2)
Anders, namelijk....
  28% (17)

Total Votes: 60

Change Page: < 123 | Showing page 3 of 3, messages 81 to 110 of 110
Author Message
evilman
  • Total Posts : 1328
  • Reward points : 680
RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? - wo 02-feb-05 19:54
Dumbell Press met zwaardere gewichten dan normaal op zon bankje .. en als de ene hand dan een beetje uitwijkt ga je natuurlijk met heel je lichaam erachteraan en lig je naast t bankje. Andere dumbell onderweg maar laten vallen veilig naast me huh?! verbaasd

En bekende verhalen met bankdrukken net wat te veel pakken tot je denkt ow KUT! dit red ik niet!

En 1 keer legpress met te veel gewicht waarbij ik werd opgevouwen! Egt heel klote! Tijdje last aan mn rug aan overghouden vies bah Maar heb er van geleerd en doe voorzichtiger met gewicht. Liever minder pakken dan tof doen en kans om letsel over te houden

strakur
  • Total Posts : 1067
  • Reward points : 0
RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? - di 24-mei-05 00:08
moest aan deze draad denken toen ik mijn entree maakte op mijn nieuwe sportschool vorige week: eindelijk een echt squatrek, nooit meer de smithmachine, maar....
het voordeel van een smith is wel dat je naar hartelust gewichten kan aanschuiven of afhalen...
aan één kant van de stang....
zonder dat de stang ineens van het rek flikkert, bijna op het hoofd van een preachercurlende medemens terecht komt en vervolgens met een enorme klap tegen de spiegel aandendert, die dan wonder boven wonder nog heel blijft ook &o
doe het nou maar, spijt krijg je toch

Mercutio
  • Total Posts : 2296
RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? - di 24-mei-05 00:30

ORIGINAL: Oom Oli

dat is wel gevaarlijk Sis, als je mijn fysiek hebt wordt je dan gepaald voor je het weet!

Lol...

Na flink aan het squatten geweest te zijn met mijn maatje wilden we naar het cardio gedeelte lopen... Dat zit aan de andere kant van de school, moet dan een klein trapje van 3 treden af die naast de bar is.
Mijn maatje en ik lopen een beetje klote van het squatten de trap af en bij de 2e tree (van de 3) zakken we allebei door onze benen heen puur omdat we gewoon niet meer konden staan. We  liggen lang uit naast de bar met zijn tweeën elkaar echt zo aankijkend van dat meen je niet..... Gelukkig was het een vrij stille dag maar je voelt je toch knap voor lul.

Een ander maatje (bij onze oude sportschool) was de triceps push down aan het doen. Terwijl hij de stang naar beneden trok, schoot het eindpuntje eraf waardoor een handvat eraf vloog. Met gevolg dat de stang met een bloedvaart terug naar boven schoot tegen de neus van mijn maatje. We konden daarna naar het ziekenhuis met hem omdat hij een gebroken neus had. Was heerlijk achterstallig onderhoud van die sportschool....
Achteraf wel nog een beetje om kunnen lachen, zeker nadat we een andere sportschool hadden gevonden.

I Ching; alles wat gebeurt, gebeurt met een reden, en niets is toeval.

Brear
  • Total Posts : 1616
RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? - di 24-mei-05 08:59

Ooit een keer zo stom geweest om op een sportschoolnaar een areobic lerares te luisteren.
Zij beweerde dat het voor mij heel goed zou zijn om aan haar lessen deel te gaan nemen, omdat ik dan veel meer spierconditie zou krijgen wat dan weer in mijn voordeel zou werken tijdens mijn krachttraining.

Ik vroeg aan haar zijn er nog meer mannen bij jou in je lesuur?
O ja zei ze er doen er nog drie mee.
Nou tijdens de les stond ik mooi alleen tussen al die vrouwen en de instuctice had de grootste lol.
Ik heb trouwens wel het hele uur uitgetraind want ik liet mezelf toch niet kennen.
Moest er later zelf wel om lachen want zij had mij natuurlijk goed te pakken, want iedereen vond het prachtig.
Groet:
Brear.

fitness2000
  • Total Posts : 470
RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? - di 24-mei-05 09:32
mijn stomste moment is tog het rennen naar de wc geweest om te [sm=vomit.gif]
Mensen hier kennen het wel. je bent bennen aan het train, je bent zwaar bezig!
je voelt het al hoog zitten, en tog door gaan... di laatste 2 reps komen al uit je 3e been
tot je opeens voelt dat je heel snel naar de wc moet! egt zoo erg, die huisvrouwen snappen
er dan niets van. whaha... zal het vast nog vaker mee gaan maken, maar niet leuk
..::[ Going beyond Genetics ]::..

The Rebel
  • Total Posts : 1222
RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? - di 24-mei-05 09:39
Haha, dat is vast niet leuk nee, ik kan er niet over meepraten.

Mijn grootste blunder was toen ik, in het begin dat ik trainde, eens vast kwam te zitten onder de stang van de smithmachine bij het schuindrukken. Ik had namelijk te veel gewicht opgestoken en kon de neerwaartse beweging wel aan maar de opwaartse was een ander verhaal. Gelukkig was er toen niet veel volk in de zaal want ik schaamde me dood toen.

fitness2000
  • Total Posts : 470
RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? - di 24-mei-05 09:58
oja... en deze!!! super blij

Whaha... net klaar met benen trainen. Nou jullie kennen het wel. Die benen zwaberen dan wat in het rond, af en toe maak je weer zo'n knikje (da je bijna op de grond ligt) we willen weg gaan, draait men maat zich om en wilt dag tegen me zeggen... wil hij zijn been wegzetten, maar dit mislukt! bij poging 2 traps hij een bord om ( met 3 van di poten, 2 voor 1 achter ) die valt egt SUPER hard op de grond... 2 van de 3 poten hebben voltreffers met de bloembakken daar, die helemaal uit elkaar springen! WHAHAHA ik kwam niet meer bij. en hij stond egt zo versuft te kijkuh...
..::[ Going beyond Genetics ]::..

Mr.T
  • Total Posts : 1244
RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? - di 24-mei-05 13:24
ik kon de klemmetjes van de bankdrukstang niet vinden... dan maar zonder. wist ik veel dat die stangen zo glad zijn dat eerst de linker gewichten eraf glijden en vervolgens de rechter...

hoe ruiken ruften bij jullie als je te veel eiwitten heb gegeten... als je het niet weet. vraag dan aan de mensen bij mij op de sportschool vies bah

"Nothing but a Peanut..." R. Coleman, Mr.O 2004

23 age
185 cm
115 kilo
23 % bf
110 benchpress
Favorite: Markus Ruhl

The Rebel
RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? - di 24-mei-05 13:27
Geen te intieme vragen beginnen stellen Tje, als je echt wil weten hoe de mijne ruiken mag je altijd eens langskomensuper blij

gerriesmit
  • Total Posts : 2582
  • Reward points : 1002
RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? - di 24-mei-05 13:30
Ik zei es tegen iemand voor de gein dat ie moest oppassen dat ie de lampen aan het plafond niet zou raken.. Sta ik 5 minuten later zelf onder die lamp voor een schouderoefening.. Ram ik even met een gewicht van 20 kg ofzo die lamp half aan puin.. Toen stond iedereen best stom te kijken..
Of een keertje met trots 100 kg gedrukt met banken en dan aan 1 kant de gewichten eraf halen.. Die stang klapte om en resulteerde in een krater in de grond..
Tsja..

Suutje
  • Total Posts : 60
RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? - di 24-mei-05 13:39
Ik blunder altijd als ik sport.

Zo ben ik eens met een witte sportbroek op een roeimachine gaan zitten. Op het moment dat ik het handvat wilde grijpen, gleed het stoeltje onder m'n kont weg. Ik viel dus met m'n kont op die stang. Dit was aan het begin van mijn training... Later, bij het omkleden, bleken er twee zwarte vet-strepen over mijn achterwerk te lopen. Liep er de hele avond mee, niemand zei wat...

Met spinning probeerde ik een medefietser dapper na te doen. Hij fietste staand met z'n handen los en ik dacht; dat kan ik ook, maar mijn schoen schoot uit het spd-systeem en ik belande met mijn kin op 't stuur....

In de sauna ben ik bij het uitstappen van de stoomcabine op mijn muil gegaan en werd publiekelijk uitgelachen...

enz.enz.enz.

gerriesmit
RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? - di 24-mei-05 13:41
haha.. Ja dat zijn wel lullige acties jaknipoog
Tsja..

The Rebel
RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? - di 24-mei-05 13:43
Hahasuper blij, je maakt wel wat mee jij, en toen je daar 'op je muil' bent gegaan hadden ze je beter geholpen ipv je uit te lachen.

strakur
  • Total Posts : 1067
RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? - di 24-mei-05 14:19

ORIGINAL: The rebel
als je echt wil weten hoe de mijne ruiken mag je altijd eens langskomensuper blij

vanaf nu hoeft dat helemaal niet onaangenaam te zijn; zie het topic dat gisteren geopend is over deze site (klik links op Fresh Smell)
doe het nou maar, spijt krijg je toch

T@Z
  • Total Posts : 3204
RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? - di 24-mei-05 14:54
whahaha ik wil met Suutje trainen, dan heb ik het wel naar m'n zin, wat een geweldige acties super blij En Strakur hou op met die ranzige website man vies bah
" Sex Rulez!! En nu Slapen!! " ~ Roxxxy
" Wil je me van achteren nemen??? ~ Roxxxy
"Beetje bijgekomen van het weekend, of heb je nog na-weeen?" ~ Roxxxy
Je moet shit hebben meegemaakt, voordat je weet wat geluk is: Testo

baskabel4
  • Total Posts : 799
RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? - di 24-mei-05 17:51
1 keer was ik aan het trainen bij de "viersprong"dat trekapparaat(weet de naam eigenlijk nietsuper blij)
zit er een handdoek tussen mijn gewichten......
zegt die gozer(jongen),zou ik mijn handdoek terugmogen?
en ik was net op dreef(spieren helemaal opgepompt)en wilde in 1 ruk zijn handdoek wegtrekken..
maar dat ging niet helemaal goed(trok die handoek door de helft)
ik wilde wel iets met hem regelen maar hij zei er eigenlijk weinig van dus trainde ik ook maar doorsuper blij

en een andere keer was ik heel zwaar(voor mijn doensuper blij)bezig met de legg press..
was samen met een beul aan het trainen en wou me niet laten kennen...dus ik ging zwaarder en zwaarder
op een gegeven moment ben ik aan het einde van mijn setje en die gozer zit tegen me te praten....
opeens hoor ik hem niet meer en zie nog wel ze mond op en neer gaanja jatoen begon het steeds donkerder
te worden en en ging het licht uit(bij mij)
ik werd wakker in de ehbo ....en kreeg te horen dat ik zo van dat apparaat was gedonderd!super blij
Bas heeft gesproken....

papa...als ik later groot ben word ik ook net zo sterk als jij he??[(bas jr.)

Stan
  • Total Posts : 15294
  • Reward points : 732
RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? - di 24-mei-05 19:01

ORIGINAL: Brear

Ooit een keer zo stom geweest om op een sportschoolnaar een areobic lerares te luisteren.
Zij beweerde dat het voor mij heel goed zou zijn om aan haar lessen deel te gaan nemen, omdat ik dan veel meer spierconditie zou krijgen wat dan weer in mijn voordeel zou werken tijdens mijn krachttraining.

Ik vroeg aan haar zijn er nog meer mannen bij jou in je lesuur?
O ja zei ze er doen er nog drie mee.
Nou tijdens de les stond ik mooi alleen tussen al die vrouwen en de instuctice had de grootste lol.
Ik heb trouwens wel het hele uur uitgetraind want ik liet mezelf toch niet kennen.
Moest er later zelf wel om lachen want zij had mij natuurlijk goed te pakken, want iedereen vond het prachtig.
Groet:
Brear.

als enige man tussen al die bezwete vrouwen met spannende pakjes aan en ze lachen allemaal lief naar jou...

wat een NACHTMERRIE super blijsuper blijsuper blij

Als ik wakker word en het zonnetje zie schijnen en de vogeltjes hoor fluiten, denk ik maar 1 ding, geef mij een geweer en ik schiet die klerebeesten uit de boom - Hermanus

Shalynn
  • Total Posts : 97
  • Reward points : 506
RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? - di 24-mei-05 20:18
hah gave topic, ik heb ook wel een paar blunders:

was net begonnen met bankdrukken:
- stang niet meer omhoog kunnen krijgen.. ik laat hem op m'n benen rusten, sta trillend half op en draai om met heeel veel moeite en geklungel over het bankje stappend en krijg nog nét de stang er weer op. Doe vervolgens of er niks aan de hand is.
- vraag een jongen of hij wil spotten en vervolgens of hij een spotter nodig heeft. hij kijkt me zo lachend aan en zegt neehoor hoeft niet. gaat hij vervolgens 100kg+ bankdrukken, tja daarbij heeft een spotter als ik idd niet veel nut!huh?! verbaasd

verder..
- niet goed uit m'n woorden kunnen komen als mensen me aanspreken. tja moet je ook niet tegen me gaan praten tijdens m'n benentraining!!
- doodleuk naar de cardio lopen met een grote rugzak op m'n rug. oeps vergeten in het rek te zetten. beetje overenthousiast!
- bhbandje dat losspringt als ik bepaalde strekoefening doe. ik heel onopvallend m'n handdoek over m'n rug en de wc in lopen.
- in een roes staren en het niet doorhebben. ofwel naar mensen ofwel naar een tv die allang uitstaat.

baskabel4
RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? - di 24-mei-05 20:21

- in een roes staren en het niet doorhebben. ofwel naar mensen ofwel naar een tv die allang uitstaat

haha......dat zie ik inderdaad vaker!super blij
Bas heeft gesproken....

gerriesmit
RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? - di 24-mei-05 22:52

ORIGINAL: Shalynn

- vraag een jongen of hij wil spotten en vervolgens of hij een spotter nodig heeft. hij kijkt me zo lachend aan en zegt neehoor hoeft niet. gaat hij vervolgens 100kg+ bankdrukken, tja daarbij heeft een spotter als ik idd niet veel nut!huh?! verbaasd

Een spotter hoeft niet beresterk te zijn als je 100kg+ ga drukken.. Vaak zijn mensen bij mij ook bang als ik 150 kg wil drukken ofzo.. maar dan hebben ze vaak aan 2 vingers genoeg om te helpen..
Tsja..

Brear
RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? - wo 25-mei-05 07:05
@ kiila bee, ik heb het in ieder geval geen tweede keer meer gedaan.
Groet:
Brear.

Stan
  • Total Posts : 15294
  • Reward points : 732
RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? - wo 25-mei-05 11:44
ik vind dat die 'blunders' van brear en rob meer een soort erotische fantasie zijn super blij

Als ik wakker word en het zonnetje zie schijnen en de vogeltjes hoor fluiten, denk ik maar 1 ding, geef mij een geweer en ik schiet die klerebeesten uit de boom - Hermanus

Oom Oli
  • Total Posts : 6636
RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? - wo 25-mei-05 12:59
Ik heb per ongeluk eens een travestiet gepaald in de douches van de gym verdrietig

baskabel4
RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? - wo 25-mei-05 14:12
oh...was jij dat?  bel je me nog eens?
hier een foto als aandenken lieverd...

Bas heeft gesproken....

Shalynn
RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? - wo 25-mei-05 19:12

ORIGINAL: gerriesmit

Een spotter hoeft niet beresterk te zijn als je 100kg+ ga drukken.. Vaak zijn mensen bij mij ook bang als ik 150 kg wil drukken ofzo.. maar dan hebben ze vaak aan 2 vingers genoeg om te helpen..

Ja het is idd vooral mentaal. Toen ik eens de instructeur ging vragen om te spotten ging hij meteen al met z'n hand om die stang zitten (dacht vast ohjee dat grietje neemt teveel hooi op haar vork). Toen ik klaar was wou ik meteen zeggen hee je hoeft niet zoveel te helpen hoor. Bleek dat hij helemaal niks had gedaan.
Maar toch, dat ventje voelde zich blijkbaar zekerder bij iemand die sterker is, hij ging toen de instructeur vragen om te spotten ipv mij dus ik voelde me wel 'n beetje lullig.

The Rebel
RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? - wo 25-mei-05 19:28
Je moet wel rekenen dat je als spotter een verantwoordelijkheid draagt. Als spotter moet je erop toezien dat een blunder geen blessures tot gevolg heeft.

Ik voel me ook soms lullig als ik zwaar ga squatten en een spotter buigt mee om als het misgaat in te grijpen maar je kunt je beter ff lullig voelen dat maanden geblesseerd thuis te zitten en je eigen opvreten omdat je dacht dat je het wel aankon, zo heb ik er nog gezien: bij het banken een borstspier afgeknapt. Als je zoiets gezien hebt vergeet je dat nooit meer.

Shalynn
RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? - wo 25-mei-05 19:50
geef ik je helemaal gelijk in!
als je echt heel zwaar traint tuurlijk neem beter het zekere voor het onzekere, ik geef die gozer ook gelijk hoor. voelde me achteraf dus lullig omdat ik het vroeg terwijl het nogal nutteloos was geweest!

Aimee
  • Total Posts : 1932
  • Reward points : 110
RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? - wo 25-mei-05 23:06
Ik had laatst toch weer een blunder, nou ja het was meer een ongelukje.....

Moest met m'n vriend een jongen wat poseerlessen gaan geven op een zondagmiddag in de sportschool. Dus toen wij op die jongen aan het wachten waren in de leszaal (waar kickboksen, bodypump etc. gegeven worden) pakte m'n vriend voor de gein zo'n soort 'skippy' bal waar je buikoefeningen o.a. mee kunt doen. En die schopt ie tegen mij aan. Mijn natuurlijk logische reactie terug is, een keiharde trap tegen die bal zijn richting op. Maar helaas ging die bal ernaast en kwam ergens in een hoek terecht waar kennelijk iets scherps zat en........BOEM!!! Bal ontploft!

We hebben daarna het stukje bal maar tussen de andere ballen gelegd zodat het leek alsof ie daar uit zichzelf ontploft was....... ja ja

Feel
  • Total Posts : 5631
RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? - do 26-mei-05 01:37

ORIGINAL: The rebel

zo heb ik er nog gezien: bij het banken een borstspier afgeknapt. Als je zoiets gezien hebt vergeet je dat nooit meer.

Idd...heb het zelf aan den lijve ondervonden en nu dus een deukje in mn linkerborstspier.boosboos

Brear
RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? - do 26-mei-05 08:52
Tjonge jonge Testo jij heb toch ook al wat meegemaakt, ik moet er niet aan denken een afgescheurde borstspier.

Ik heb het een keer gezien bij een heel magere jongen, gewoon bij een setje bankdrukken met 60 kg.
Hij is naar het ziekenhuis gebracht en heeft er geloof ik tien maanden mee  gelopen voordat het weer hersteld was.
Groet;
Brear

Change Page: < 123 | Showing page 3 of 3, messages 81 to 110 of 110