Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ??

Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ??

Gewichten laten vallen
  20% (12)
Lichaamgas uitscheiden op een genant moment
  35% (21)
Languit op je bek gaan
  13% (8)
Te hard rennen op de loopband en het niet meer trekken
  3% (2)
Anders, namelijk....
  28% (17)

Total Votes: 60

Change Page: 123 > | Showing page 1 of 3, messages 1 to 40 of 110
Author Message
T@Z
  • Total Posts : 3204
  • Reward points : 0
Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? - di 13-apr-04 01:26
Wat is jou grootste blunder
<message edited by Diver2000 on do 27-jan-05 17:21>
" Sex Rulez!! En nu Slapen!! " ~ Roxxxy
" Wil je me van achteren nemen??? ~ Roxxxy
"Beetje bijgekomen van het weekend, of heb je nog na-weeen?" ~ Roxxxy
Je moet shit hebben meegemaakt, voordat je weet wat geluk is: Testo

T@Z
RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? - di 13-apr-04 01:28
Reden van dit topic??
Er loopt bij ons 1 heeeerlijke griet, waar ik mijn oogjes niet van af kon houden en toen lag mijn eigen dumbel daar super blij
Je voelt je knap lullig, maar kan er achteraf wel om lachen...

Ik wist ook echt niet wat ik er moest zetten, het id was een poll maar dat was tevergeefs(weet ik hoe je een poll maakt), dus verras ons met jouw blunder !!

Greetz

R0XXXY
  • Total Posts : 5539
RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? - di 13-apr-04 01:50

Heb al best vaak blunders gemaakt.. ben soms best onhandig en klungelig super blij

Een poosje terug was ik eens met de vertical traction bezig.. en wat ik precies deed ik weet het nog steeds niet.. maar ineens vloog er een van mijn (plak)nagels door de lucht... toevallig kwam er net een erg leuke gozer langswandelen die mijn nagel voorbij zag vliegen... en ik met een rood hoofd en beetje lacherig : Moest je dat nou net zien.. ??? blij Hij moest er erg om lachen.. en ik ook .. maar voelde me echt wel knullig.. whaha..

Een andere keer had ik een nogal grote handdoek mee.. en stond op van het buikspier apparaat.. doe een stap.. maar op mijn handdoek.. die ik vast had in mijn hand maar die over de grond sleepte.. gevolg was dat ik bijna languit ging.. natuurlijk weer diverse mensen die het zagen gebeuren ... pfff blij

Ging een keer met Elcasa trainen.. en liep daar door de gym.. dacht nog bij mezelf.. moet geen blunders maken hier.. zou net wat voor mij zijn..
Nog geen minuut later - liep van ene naar andere toestel, bij een tafel met mensen langs- stap ik bovenop een glazen weegschaal die daar op de grond verdekt stond opgesteld... ding maakt een salto en ik kon me nog net staande houden... (hij was gelukkig nog heel ) maar goed.. voelde me wel weer mega opgelaten.. blij

~ R0XXX > vlindertjessssss... < T@Z ~
~ zal ik je ff gek maken? - T@Z ~
~ ff eruit en weer opnieuw erin - T@Z ~

Scighera
  • Total Posts : 3726
RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? - di 13-apr-04 06:28
wat geklungel hoord er bij:

kwam een bekende binnen en ik was op de schuine bank bezig met bankdrukken..ram die stang dus vol tegen mijn ribben aan

Met biceps curl, aan elke kant van de EZ stang een 10kg schijfje, alleen geen klemmen er op. 15e herhaling met moeite eruit geperst en wil dus die stang wegleggen...glijdt eerst de linker schijf eraf, daarna gelijk de rechter. En dan doen alsof er niets aan de hand is.

Bankdrukken, ik lag me daar te concentreren en wilde uitstoten... hoor ik achter mij, "zou je dat nou wel doen?", ik: "hoezo?", hij "ben je niet iets vergeten?"... ik kijken. blijkt er rechts 20kg te hangen en links niets ... ik vermoed nog steeds dat een een of andere lolbroek een 20kg schijf heeft geleend super blij

-ATB tocht met een paar mensen van de spinning groep. rijden we dolleuk daar. Ik op mijn cross-duathlon bike met 27c bandjes en zij op gewone ATBs. ik zat pal achter iemand en kon dus moeilijk de weg checken.. lag er een tak, glad van de regen, en wier glijdt er weer over uit.... ik dus.
Later op de tankbaan schiet ik er een stel voorbij naar de voorste 2, ik blij dat ik voldoende grip had in dat mulle zand en zakte en toe 7cm weg, maar plotseling raakte ik snelheid kwijt en zat ik muur vast... ok, lopen dan maar

Hans
  • Total Posts : 2939
RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? - di 13-apr-04 08:21
Hmmm, je bij een nieuw apparaat vergissen in de weerstand en er bijna van af vliegen als blijkt dat je niet b.v. 50 kg maar 150 kg nodig hebt...

Verder geen noemenswaardige missers gemaakt...
"You eat someone else's cake again, and Imma give you a slice of my own PAIN CAKE!!! And you WON'T want seconds of THAT!" - Terry Tate, Office Linebacker

Mark_1980
  • Total Posts : 293
  • Reward points : 348
RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? - di 13-apr-04 10:01
Op een mooie zondag ochtend na een avondje redelijk stappen een fijne nekpress proberen te doen.....

Helaas kreeg ik na 4x dat kl*te ding met geen mogelijkheid meer omhoog.

Daar zat ik dan.... in mijn eentje... in een lege sportschool. boos
Life is ment to be lived.

AndreNL
  • Total Posts : 2041
RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? - di 13-apr-04 10:04

ORIGINAL: Hans

Hmmm, je bij een nieuw apparaat vergissen in de weerstand en er bijna van af vliegen als blijkt dat je niet b.v. 50 kg maar 150 kg nodig hebt...

wahahhaaaaahh die ken ik ahha das echt K*t en nog levensgevaarlijk ook.
!!!Go Hard.. Or Go HOME!!!

ErEf
  • Total Posts : 12431
  • Reward points : 1311
RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? - di 13-apr-04 10:12
denken dat bandages om je knieen voor het squatten niet zo'n punt is.
Dat voelt echt niet lekker aan.. tranen sprongen nog net niet in me ogen. Maar ik kon er niet mee overweg, dus moet binnenkort er weer aan geloven.
My Bodyblog Homepage Forum start Body & Fitness Hyves
Het gaat er niet om wat je doet, het gaat er om wat voor effect het heeft. 
3-12-2010 gewicht 122,8kg
15-7-2011 gewicht 105,1kg

18-7-2011 gewicht 104,5kg

lauw †
  • Total Posts : 5725
RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? - di 13-apr-04 11:18
Vroegah trained ik nog niet thuis. Die periode in de gym waren een aaneenschakeling van blunders en pijnlijke momenten. Hier een opsomming van de hoogte punten:
- deadliften (of wat er voor door moest gaan) in een slecht zittende broek waardoor ik bij rep 6 een gigantisch bouwvakkers décolleté liet zien. Dit tot afgrijzen van de aanwezige dames.
- De slappe lach krijgen tijdens het bankdrukken omdat je spotter met z’n kruis vlak boven je gezicht hangt.
- Tijdens de laatste rep bicep curl met en rood aangelopen hoofd een keiharde wind laten, pwaaaap!
- Tijdens de legcurl merken dat de plaatselijke sportschoolnicht verlekkert naar je kont loopt te gluren.
- Met het bankdrukken vergeten klemmen op de stang te zetten waardoor ze er bij rep 4 met een keiharde klap afdonderen.
- Jezelf ernstig overschatten met bankdrukken en veel te veel schijven aan de stang hangt. Hierbij het vriendelijke advies van de superbrede en ervaren powerlifter negeren. Daarna bij rep 2 de stang niet meer van je borst af kunnen krijgen, waarop de powerlifter he-le-maal dubbel ligt van het lachen en daarna heel demonstratief met 1 arm de stang van m’n borstkas afhaalt.
Ik train nu thuis want ik durf me in die sportschool niet meer te vertonen. super blij
We are the middle children of history, raised by television to believe that someday we'll be millionaires and movie stars and rock stars, but we won't. And we're just learning this fact. So don't fuck with us."

AndreNL
  • Total Posts : 2041
RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? - di 13-apr-04 11:22
haha echt leuk om te lezen tja beschaamde momenten van mij is eigenlijk dat ik soms met squaten niet meer omhoog kom net iets teveel zonder spotter zelfde geld voor bankdrukken en een keer een gewicht op me tenen laten donderern ahah

grtz,

Andre
!!!Go Hard.. Or Go HOME!!!

Bloempje
  • Total Posts : 3829
RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? - di 13-apr-04 11:25
een instructeur wilde mij en me vriendin wel wat buikspier oefeningen laten doen in een volle zaal.(boven alleen kracht beneden cardio) zaten we daar met tig mannen en die kwamen en kijken met zijn allen hoe wij onze buik deden.

na een paar irritante buikspier oefeningen had ik t niet meer vant lachen en ze kwamen alleen maar dichterbij en kwamen niet bij vant lachen... mja weg concentratie en een flinke rooie boei.

verder ben ik niet zo klungelig als thuis
Sure I've been naughty, so now it's time to spank my evil butt!!!P

iedje
  • Total Posts : 979
RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? - di 13-apr-04 11:27
uh iets beschamend niet echt. wel een rood hoofd moment blij
ik was samen met een vriendin aan t trainen. zij aan de ene kant van de "zaal" ik aan de andere kant. en we hadden lol dus we lachten naar elkaar. maar tussen ons in in het midden van de "zaal" zat een man die ik niet had gezien. hij dacht dus dat ik naar hem zat te lachen en op zoek was naar een date ofzo. had ik ineens een niet nederlands sprekende italiaan "achter me aan"

Scighera
RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? - di 13-apr-04 11:38

ORIGINAL: iedje

uh iets beschamend niet echt. wel een rood hoofd moment blij
ik was samen met een vriendin aan t trainen. zij aan de ene kant van de "zaal" ik aan de andere kant. en we hadden lol dus we lachten naar elkaar. maar tussen ons in in het midden van de "zaal" zat een man die ik niet had gezien. hij dacht dus dat ik naar hem zat te lachen en op zoek was naar een date ofzo. had ik ineens een niet nederlands sprekende italiaan "achter me aan"

super blij

iedje
RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? - di 13-apr-04 11:55
ja lach maar.... stond me daar toch met een boei! k heb zo' n hekel aan van die meisjes die naar de sportschool gaan alleen om mannen te versieren en nu was ik er min of meer zelf 1 niet dat die jongen er nou zo slecht uitzag.... super blij

Frewak
  • Total Posts : 1494
  • Reward points : 331
RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? - di 13-apr-04 12:58
Keihard ruften tijdens reps, zowel alleen bij een laatste rep, maar ook wel eens gehad bij iedere rep (buikspierapparaat)oh neee

100 kilo uit mn handen laten vallen met barbell rows, maar op zo'n manier dat de stang schuin terecht kwam op het rek, waardoor allen schijven er een voor een hard afvielen.

6 maanden contributieachterstand

Espi
  • Total Posts : 21275
  • Reward points : 1512
RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? - di 13-apr-04 13:22
Pffft het valt nog wel mee eigenlijk, of ik ben ze vergeten knipoog.
Het ergste wat ik me kan herinneren, dat ik aan het praten was met een appetijtelijk jongmens en ik de schijf voor de squatstaaf, die ik op wilde rapen van de grond, op mijn tenen liet vallen.
En ook al vaak mijn hoofd gestoten tegen de rotstaaf van de smith, die altijd in de weg hangt bij het ophangen of eraf halen van schijven bij het er pal naast staande squat rek. De laatste tijd hing ik dan die smithstaaf expres heel hoog of laag om er geen last van te hebben. Gelukkig hing daar dan niet zo vaak ook nog eens een gewicht aan.

Verdere blunders... o ja, toen ik nog niet zo lang trainde iemand die een oefening deed met een db corrigeren omdat ik meende dat die een triceps extensie wilde doen, terwijl ze een overhead ??? deed (dus andere oefening). Maar gelukkig vond die persoon het geen punt.

Espi

Frewak
RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? - di 13-apr-04 13:30
oh was er nog een vergeten, trainde een tijdje in andere gym, met zeer veel mooie vrouwen. Liep een beetje verlekkerd rond, en stootte op de een of andere debiele manier mn harses tegen het Smith apparaat. Dit gebeurde echt keihard, waardoor ik een lichte hersenschudding heb opgelopen, kon een week niet werken, en ga dat maar eens uitleggen aan je baas...oh neee

Frenkpie
  • Total Posts : 838
RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? - di 13-apr-04 13:38
Op een zondag ochtend na t stappen even gaan benchpressen met 105 kg...nót ! super blij
ging naar beneden met de stang, en kreeg em niet meer omhoog.. moest uit nood om hulp roepen.. genant !!

Andere keer, na een lekker setjes bankdrukken de schijven aan 1 kant erafhalen, met gevolg dat de stang ineens de lucht in vloog en de gewichten van de andere kant superhard op de grond knalden.... blij

P@djenr1
  • Total Posts : 1432
RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? - di 13-apr-04 14:10
c.a. 2 jaar geleden mn duimpies verkeerd om de bankdrukstang... 90kg uitgetild en bij het verplaatsen van mn grip stangetje laten kletteren op mn borst.. 4 gekneusde ribben huh?! verbaasd

tijdens het squatten uit mn broek gescheurd huh?! verbaasd

dat is het wel eigenlijk in die 8 jaar, dus valt best mee he super blij

T@Z
RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? - di 13-apr-04 14:44
Whahahha lig helemaal dubbel hier, mijn buikschuiver viel dus wel mee blij
Btw eidje waar train je eigenlijk? Train (bij de Halo) en kom namelijk zelf ook uit Den Haagblij

Greetz

iedje
RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? - di 13-apr-04 14:46
ik train(de) aan de haven bij body basics. is erg leuk maar ze zijn nu helemaal aan t uitbreiden dus de prijs gaat ook helemaal omhoog. enne kheb geen zin meer om alleen te trainen super blij

Azrael
  • Total Posts : 238
RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? - di 13-apr-04 14:47
Ik pas nog........
Tijdens het bankdrukken 10kg aan een kant teveel. Maar ik was daar dus totaal niet op berekend met als gevolg dat ik met stang en al van het bankje af vlieg. Niet veel meer dan een snee en rare blikken aan overgehouden.
En 2 dagen geleden nog tijdens Farmer Walks ( met 2 zware dumbells door de sportschool lopen ) mijn kop verdomme 2 keer aan dezelfde stang gestoten. Eerste keer vrij zacht dus ik dacht " Agh , volgende keer loop ik niet zo stom er tegenaan ". Twee minuten later.......BANG.......flinke bult.
SQ 110KG
BE 80KG
DL 170KG
Lichaamsgewicht : 80kg
Leeftijd : 17 jaar
STOP WHINING AND TRAIN!

GoRilla
  • Total Posts : 575
RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? - di 13-apr-04 16:22
hmmm....tussen sets door als een gek door mnar volgende oefening en oindertussen vergeten dat er ook nog een powerstation staat , en dan vol me tje harses tegenaan lopen , baff!!

of met bankdrukken ene kant meer gewicht als andere

ErEf
  • Total Posts : 12431
  • Reward points : 1311
RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? - di 13-apr-04 16:31

ORIGINAL: Frenkpie

Op een zondag ochtend na t stappen even gaan benchpressen met 105 kg...nót ! super blij
ging naar beneden met de stang, en kreeg em niet meer omhoog.. moest uit nood om hulp roepen.. genant !!

Andere keer, na een lekker setjes bankdrukken de schijven aan 1 kant erafhalen, met gevolg dat de stang ineens de lucht in vloog en de gewichten van de andere kant superhard op de grond knalden.... blij

als je net verkeerd staat dan krijg je de stang onder je kin huh?! verbaasd
My Bodyblog Homepage Forum start Body & Fitness Hyves
Het gaat er niet om wat je doet, het gaat er om wat voor effect het heeft. 
3-12-2010 gewicht 122,8kg
15-7-2011 gewicht 105,1kg

18-7-2011 gewicht 104,5kg

Hans
  • Total Posts : 2939
RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? - di 13-apr-04 16:47

ORIGINAL: Azrael

Ik pas nog........
Tijdens het bankdrukken 10kg aan een kant teveel. Maar ik was daar dus totaal niet op berekend met als gevolg dat ik met stang en al van het bankje af vlieg. Niet veel meer dan een snee en rare blikken aan overgehouden.

WHOEHAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAAA!!!

Ehr, sorry brosuper blij
Is gewoon erg grappig!

Gebeurde mij bijna met flyes. Ik zwaai achterover met die 2 gewichten om te beginnen, bleek het bankje toch een beetje scheef te staan; bijna met db's en al eraf gedonderd... en dan de rest maar overtuigen dat het aan het bankje lag. Tuurlijk jongen... tuurlijk!
"You eat someone else's cake again, and Imma give you a slice of my own PAIN CAKE!!! And you WON'T want seconds of THAT!" - Terry Tate, Office Linebacker

TjallaRick
  • Total Posts : 906
RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? - di 13-apr-04 18:57

ORIGINAL: lauw

- De slappe lach krijgen tijdens het bankdrukken omdat je spotter met z’n kruis vlak boven je gezicht hangt.
- Tijdens de laatste rep bicep curl met en rood aangelopen hoofd een keiharde wind laten, pwaaaap!
- Tijdens de legcurl merken dat de plaatselijke sportschoolnicht verlekkert naar je kont loopt te gluren.

Precies de zelfde dingen meegemaakt , alleen was het bij mij met de squat dat ik vlak achter me een man hoorde fluite keek ik om was het dus ook een van de sportschoolnichten die naar me bil liep te kijken.

Lach me eige een ongeluk hiero van al die posts super blij

dragonlady
  • Total Posts : 1470
  • Reward points : 522
RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? - di 13-apr-04 23:48
Tja ga niet alle missers opnoemen, dat wordt een te lange lijsthuh?! verbaasd

Liep naar mijn volgende apparaat toen een stel jongens mijn aandacht probeerde te trekken, had daar absoluut geen zin in dus dacht bij mezelf: "net doen of je ze niet ziet en vooruit blijven kijken".....maar toen lag daar dus die barbelhuh?! verbaasd......en 5 sec later ik ernaast.

Was een keer met een stel vrienden aan het trainen en toen hadden ze op die sportschool 2 van die cable jungles tegenover elkaar staan dus toen wilden we even 2 van die cable cross(???) handvaatjes pakken om linker en rechterarm te trainen. Een van mijn vrienden, nogal een klein opdondertje wou dat dus ook, dus ik gaf hem eerst de linkerhandvat en vervolgens de rechter, maar dat stel smiechten had dus aan dat apparaat zitten frommelen, met als gevolg dat die betreffende vriend dus ineens als een soort jezus figuur in de lucht hingsuper blij Was een beetje te zwaar voor hemknipoog

en tja mijn opoe verhaal kennen jullie al.

Groetjes Cindy

Frewak
RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? - wo 14-apr-04 15:31

Was een keer met een stel vrienden aan het trainen en toen hadden ze op die sportschool 2 van die cable jungles tegenover elkaar staan dus toen wilden we even 2 van die cable cross(???) handvaatjes pakken om linker en rechterarm te trainen. Een van mijn vrienden, nogal een klein opdondertje wou dat dus ook, dus ik gaf hem eerst de linkerhandvat en vervolgens de rechter, maar dat stel smiechten had dus aan dat apparaat zitten frommelen, met als gevolg dat die betreffende vriend dus ineens als een soort jezus figuur in de lucht hing Was een beetje te zwaar voor hem

[sm=slach.gif]

lauw †
  • Total Posts : 5725
RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? - wo 14-apr-04 16:16
echt waar, ik blijf lachen om de posts in deze draad [sm=slach.gif]
We are the middle children of history, raised by television to believe that someday we'll be millionaires and movie stars and rock stars, but we won't. And we're just learning this fact. So don't fuck with us."

fucking ecto
  • Total Posts : 364
RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? - wo 14-apr-04 16:22
Toen ik een keertje wou opstaan na een set liggende leg curls ben ik hard gevallen. Ik liep naar achteren en bleef met m'n benen achter de pads hangen huh?! verbaasd Hefboomeffect! vies bah oh neee

Met bankdrukken ook wel een paar keer gehad dat ik het gewicht niet meer kon houden
< Message edited by fucking ecto -- 14/4/2004 16:23:00 >

Rookie2Years
  • Total Posts : 334
RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? - wo 14-apr-04 16:28
hahahahahahahah

ik lighier helemaal dubbel.. Ik zat ook zo us te denken wwelke blunders ik heb gehad...
Toen ik net begon met fitnessen .. Liep ik hard op de loopband verdrietig.. je ziet het al aankomen
niet gewend aan de manier van lopen.. zit wat druk om me heen tekijken stap ik met
mijn rechtervoet net naast de band.. pff.. kon me net op tijd vasthouden .......
To be Or Not to Be.... Think BiG... That's to Be
To Be BiG.. Train.... Just Startin'

frederica
  • Total Posts : 91
  • Reward points : 1093
RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? - wo 14-apr-04 16:30

ORIGINAL: dragonlady

... en tja mijn opoe verhaal kennen jullie al.

Groetjes Cindy

Uhm nee, vertel eens?

Rookie2Years
  • Total Posts : 334
RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? - wo 14-apr-04 16:34
Ja vertel eens knipoog
To be Or Not to Be.... Think BiG... That's to Be
To Be BiG.. Train.... Just Startin'

Scighera
RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? - wo 14-apr-04 19:06
oh ja, het gewicht niet houden..

ik dacht die laatste rep haal ik wel (was toen mentaal nog niet bepaald sterk), hup omlaag met de stang, wil ik opdrukken.

hnnnnnnnnnnnnnnnnnng, hnnnnnnnnnnng, k*t, hnnnnnnnnnnng, jongens! help! oh neee , gelukkig al dik 2 jaar geleden, is echt genant

ook wel eens gehad dat ik hem op de incline niet meer omhoog kon krijgen... aanspannen en naar voren buigen en opstaan en de stang op de grond leggen..

Bij de pump vanochtend, even lekker zin om op te hogen

Squat: van 25 naar 30kg: eitje
borst: van 22.5 naar 25kg: ging ff moeilijk op het eind maar kon hem goed afmaken
rug: van 22.5 naar 25kg: geen last, hoewel de laatste serie van 8 clin up presses wel veradacht zwaar werd
triceps: 12, maar zo gehouden: makkie
biceps; van 12 naar 15 : aan het begin al: hmmm, laatste super slows : laat het afgelopen zijn..., kwamen er nog 16 singels (snel op en neer) sta je daar, krijg je de stang niet meer omhoog..

instructrice: net een 0.5kg teveel he?

Lowrider
  • Total Posts : 67
RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? - wo 14-apr-04 19:29
Op zich weinig blunders gemaakt maar als ik schuin dumbells aan het drukken ben en ik kan ze niet zelfstandig op de grond leggen(kan ze wel neersmijten maar dat vind ik aso) en me spotter pakt er dan links 1 dumbell af dan ben ik rechts dus opeens 44kg zwaarder en flikker ik bijna van dat bankje af!! Dit gebeurt niet zo vaak want meestal kan ik nog wel in de zitpositie komen en ze zelf netjes op de grond leggen.
< Message edited by Lowrider -- 14/4/2004 19:30:32 >

dragonlady
  • Total Posts : 1470
  • Reward points : 522
RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? - do 15-apr-04 10:39

Bij ons op de sportschool loopt er een wat oudere man rond zo van rond de 60-70.
Toen ik de 1e keer met de bodypump meedeed en hij naast me stond en ik formaat barbieauto gewichtjes aan mijn barbel had hangen en hij wat meer en ik besloot niet onder te doen voor "opa" heb ik het geweten.......een week lang me nauwelijks kunnen bewegen.
Nu lach ik mezelf kapot als ik al die jonge knulletjes hetzelfde zie denken als opa bij de gewichten staat en ze meer willen laden dan hij Weet ondertussen dat dit superopa is en dat je niet op uiterlijk moet oordelen.

Hahahaha dat van die loopband heb ik ook gehad, alleen omdat ik een beetje te druk aan het babbellen was, jammer genoeg kon ik me niet meer optijd vast houden en kon ik in het stof bijten......dat was de laatste keer dat ik op een loopband heb gestaan, fietsen is veeeeel veiliger.
Cindy

high intensity
  • Total Posts : 37
RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? - do 15-apr-04 11:04
Op mijn oude sportschool: Aan het squaten zonder olympisch bar maar met zo'n simpel stangetje...ben ik klaar en wil ik aan eeen kant de platen eraf halen: allemaal tegelijk! Loop ik naar het gewichtenrek met die platen....hoor je opeens KIJK UIT!!! BOOOOMMMM die stang flikker helemaal van het rek af en rol de sportschool door..de stang kwam 10 cm van een gozer zijn hoofd neer blij

Het enige wat ik kon zeggen was : OEPS, FOUTJE
Mens sana in corpore sano

Stan
  • Total Posts : 15270
  • Reward points : 469
RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? - do 15-apr-04 11:15

ORIGINAL: Hans

haha, heb ook al zoiets gehad, wou upright row doen, bleek dat er maar 2schijfkes van 10kg op zaten, en die bar KEIhard in mijn buik...was er echt ff niet goed van...

voor de rest nog niet veel blunders gemaakt, maar als ik er maak blijf ik lekker ijskoud en doe ik alsof er niets gebeurd ismaf!

Als ik wakker word en het zonnetje zie schijnen en de vogeltjes hoor fluiten, denk ik maar 1 ding, geef mij een geweer en ik schiet die klerebeesten uit de boom - Hermanus

R0XXXY
  • Total Posts : 5539
RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? - do 15-apr-04 11:18

ORIGINAL: Rookie2Years

hahahahahahahah

ik lighier helemaal dubbel.. Ik zat ook zo us te denken wwelke blunders ik heb gehad...
Toen ik net begon met fitnessen .. Liep ik hard op de loopband verdrietig.. je ziet het al aankomen
niet gewend aan de manier van lopen.. zit wat druk om me heen tekijken stap ik met
mijn rechtervoet net naast de band.. pff.. kon me net op tijd vasthouden .......

WHAHAHAHA.. zoiets ????? :

>KLIK HIER !!! <

~ R0XXX > vlindertjessssss... < T@Z ~
~ zal ik je ff gek maken? - T@Z ~
~ ff eruit en weer opnieuw erin - T@Z ~

Stan
  • Total Posts : 15270
  • Reward points : 469
RE: Wat is jouw grootste blunder in de sportschool ?? - do 15-apr-04 11:23

ORIGINAL: Frewak

Was een keer met een stel vrienden aan het trainen en toen hadden ze op die sportschool 2 van die cable jungles tegenover elkaar staan dus toen wilden we even 2 van die cable cross(???) handvaatjes pakken om linker en rechterarm te trainen. Een van mijn vrienden, nogal een klein opdondertje wou dat dus ook, dus ik gaf hem eerst de linkerhandvat en vervolgens de rechter, maar dat stel smiechten had dus aan dat apparaat zitten frommelen, met als gevolg dat die betreffende vriend dus ineens als een soort jezus figuur in de lucht hing Was een beetje te zwaar voor hem

[sm=slach.gif]

whahahhahahhaha

zie het zooooooo voor mesuper blijsuper blijsuper blij

moet supergenant zijn zegsuper blijsuper blij[sm=slach.gif]
[sm=slach.gif][sm=slach.gif][sm=slach.gif][sm=slach.gif][sm=slach.gif][sm=slach.gif][sm=slach.gif][sm=slach.gif][sm=slach.gif][sm=slach.gif][sm=slach.gif]

Als ik wakker word en het zonnetje zie schijnen en de vogeltjes hoor fluiten, denk ik maar 1 ding, geef mij een geweer en ik schiet die klerebeesten uit de boom - Hermanus

Change Page: 123 > | Showing page 1 of 3, messages 1 to 40 of 110