gerrie23
-
Total Posts
:
508
- Scores: 0
-
Reward points
:
731
-
Status: offline
|
mail account banned
do 27-jan-05 13:26
( permalink)
Jongens wil mij profiel veranderen en krijg na de verandering als ik op OK klik dat mijn e-mail banned is? Hoe kan dit verholpen worden?
geniet van het leven!!!!!!
|
|
|
|
ErEf
-
Total Posts
:
12432
- Scores: 108
-
Reward points
:
1431
-
|
RE: mail account banned
do 27-jan-05 13:57
( permalink)
Het is niet meer mogelijk om e-mail adressen te gebruiken van gratis providers, zoals hotmail msn lycos etc. Wanneer je bij registratie zo'n adres gebruikt, zal je een melding krijgen dat het e-mail domain geband is. Het vriendelijke verzoek is dan ook om wanneer je registreert je e-mail adres die je van je provider hebt gekregen te gebruiken. Als je reeds geregistreerd bent op dit board met zo'n account dan zal alles gewoon blijven functioneren, ......... totdat je je profiel bijwerkt. Dan zal dezelfde melding verschijnen. Wil je iets wijzigen in je profiel dan is het van belang om eerst je e-mail adres te wijzigen naar een niet gratis adres. Opmerking betreft privacy. Dit board zal nooit haar gegevens van de leden aan derde doorgeven. Niemand van buiten af kan je e-mail adres via dit board achterhalen, omdat het nergens publiekelijk zichtbaar is. Wat betreft anonimiteit. Het internet is niet anoniem. Je ip-nr wordt overal gelogd, zo ook op dit board en ook die gegevens zijn veilig. Hier nog wat info over het hoe en waarom. http://forum.body-fitness.nl/forum/fb.asp?m=199865
|
|
|
|
gerrie23
-
Total Posts
:
508
- Scores: 0
-
Reward points
:
731
-
|
ma 31-jan-05 13:23
( permalink)
Thanks eref voor de uitleg
geniet van het leven!!!!!!
|
|
|
|
Smalluser
-
Total Posts
:
5677
- Scores: 12
-
Reward points
:
797
-
|
ma 31-jan-05 13:24
( permalink)
|
|
|
|
ErEf
-
Total Posts
:
12432
- Scores: 108
-
Reward points
:
1431
-
|
do 24-feb-05 10:12
( permalink)
om wat verwarring met de term banned/verbannen te voorkomen is het bericht aangepast. Nu zul je te lezen krijg dat een email adres van gratis email providers niet is toegestaan.
|
|
|
|