|
Author |
ms88
-
Total Posts
:
14
- Scores: 0
-
Reward points
:
30
-
Status: offline
|
mijn eerste schema
wo 19-jan-11 19:35
( permalink)
hallo. ik ben nieuw hier dus zal me even voorstellen ik ben mark slot 22 jaar en weeg 74 kilo en ben 176 lang ik ben gister begonnen met fitness en had een een paar vragen over me schema mijn bedoeling was om dit programma 6 weken aan te houden en dan andere oefeningen te gaan pakken ik begin met 10 min warm fietsen seated leg curl 25k legpress 39 k pecfly 25k chestpress 25k shoulder press 25k bicepcurl 25 kilo abdominal 15x schuine buikespieren 15 x allse is 15 x 3 10min cooldown ikwil die 3 x in de week doen zelf eet ik 7u 2 broodjes met pindakaas 9u 3 broodjes met pindakaas,pak halve melk,stuk fruit 11u pakes sultana 12:30u 3 broodjes,sultana,blikje sinas 17:30 wat de pot schaft mijn bedoeling is dat ik een beetje van me buik afkom en wat grotere borst krijg alvast bedankt
|
|
|
|
Hermanus
-
Total Posts
:
11026
- Scores: 1137
-
Reward points
:
2079
-
|
Re:mijn eerste schema
wo 19-jan-11 19:41
( permalink)
Hallo Mark allereerst welkom en veel post en leesplezier. Ik zou zeggen lees eerst even wat rond er is meer dan genoeg informatie te vinden, ik wil je niet gelijk ontmoedigen, dus lees eerst even en stel je vragen iets specefieker want eerlijk gezegd zowel je trainingsschema en voeding is hopeloos slecht en ik heb voor nu even geen zin om mij een ongeluk te typen, terwijl alle informatie die jij nodig hebt in ruime mate voor handen is hier.
Testiculos habet et bene pendentes Why train heavy? Why stack plates? Why bend bars? Why train insane? Because I f**king can
|
|
|
|
ms88
-
Total Posts
:
14
-
Reward points
:
30
-
|
vr 21-jan-11 17:46
( permalink)
oke.. ik wil niet bodybuiding doen ofzo. mijn bedoeling is gewoon om wat gespierde te worden maarmijn schema is dus niet goed heeft iemand dan wel een goed schema voor me mvg
|
|
|
|
Dave Hawk
-
Total Posts
:
2723
- Scores: 108
-
Reward points
:
2075
-
|
vr 21-jan-11 19:47
( permalink)
Welkom en succes met je doelen en training  .
|
|
|
|
nails
-
Total Posts
:
588
- Scores: 83
-
Reward points
:
1342
-
|
za 22-jan-11 10:29
( permalink)
Dat schema samenstellen komt grotendeels op jezelf neer Lees alles eens door en zoek dan de dingen bij elkaar die voor jou kunnen/gaan werken! Veel (lees)plezier en suc6 met je training!
Live your dreams!
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30878
- Scores: 619
-
Reward points
:
2073
-
Status: online
|
za 22-jan-11 14:07
( permalink)
In je trainingsschema mis ik oefeningen voor de rug maar je doet er 3 die de voorkant van je schouders belasten? Qua voeding is het eerste dat mij opvalt: meer eiwitten, meer variatie in je eiwitbronnen, de sinas eruit mikken, de sultana's ook, vervang die beter door bijvoorbeeld een handje noten, en meer drinken (of drink je al water tussendoor?) Wat goede basis info over voeding vind je hier: klik Verder dient voeding en training te passen bij jou persoonlijke leefritme dus simpelweg het voer van een ander kopiƫren heeft geen zin, omdat jij die ander niet bent  het gaat om jouw behoefte en waar jij goed op reageert en dat is een hele puzzel die je begint met het verzamelen van enige kennis.
|
|
|
|
twirre
-
Total Posts
:
1661
- Scores: 32
-
Reward points
:
737
-
|
za 22-jan-11 20:57
( permalink)
Welkom!!! Wat ik heb geleerd de afgelopen jaren is dat krachttraining niet alleen trainen en eten is, maar ook veel denk en puzzel werk , uitproberen , kijken of het werkt, iets anders proberen enz. Het gaat erom dat je uitvindt wat voor jou werkt. Je kan beginnen met lezen , en daaruit zoek je wat eventueel bij jou past , knutsel iets in elkaar en maar weer posten , eventueel aanpassen en maar een aantal weken uitproberen en dan kijken of het voor je werkt. Er zijn een aantal basisprincipes , die kun je vinden in de sticky's en volgens die principes kun je een schema in elkaar zetten. Veel lees plezier en succes!!! Ik vergeet de rust,(dag rust er tussen , uurtjes slaap) die is ook heel belangrijk, in de rust groei je.
|
|
|
|
ms88
-
Total Posts
:
14
-
Reward points
:
30
-
|
Dag Oefening Herhalingen/ tijd Gewicht 1 Fiets/ loopband/ crosstrainer/ roeier Leg press Back extension Abdominal crunch Chest press Lat machine/pully Shoulder press triceps 15 min 3x 15 herhalingen 3x 15 herhalingen 3x 15 herhalingen 3x 15 herhalingen 3x 15 herhalingen 3x 15 herhalingen 3x15 herhalingen 39 25 25 25 25 25 2 Fiets/ loopband/ crosstrainer/roeier Leg curl Leg extension Back extension Abdominal crunch Pec Fly Vertical row Shoulder press Triceps 15 min 3x 15 herhalingen 3x 15 herhalingen 3x 15 herhalingen 3x 15 herhalingen 3x 15 herhalingen 3x 15 herhalingen 3x 15 herhalingen 3x15 herhalingen 25 25 25 25 25 25 naar lange tijd gelezen te hebben op het forum kwam ik tot dit schema is het wat? of moet ik minderherhalingen doen met meer gewicht alvast bedankt
|
|
|
|
SheRu
-
Total Posts
:
11220
- Scores: 580
-
Reward points
:
2061
-
|
Eerlijk is eerlijk, het lijk me stug dat je dit van dit forum hebt gehaald.  De meeste adviezen hier gaan over losse gewichten, lagere herhalingen, minder machines (en zo heb je dan toch ineens een paar tips te pakken).
<message edited by SheRu on ma 24-jan-11 17:21>
You 's So high 'n mighty with all your muscle. Go ahead boy, pick up that barbell and show me what you can do. http://canonnengoed.wordpress.com/ "SheRu easy. SheRu doet waar SheRu zin in heeft."
|
|
|
|
ErEf
-
Total Posts
:
12432
- Scores: 108
-
Reward points
:
1431
-
|
zou je misschien de tekst kunnen bewerken? ik kan er geen wijs uit worden
|
|
|
|
SheRu
-
Total Posts
:
11220
- Scores: 580
-
Reward points
:
2061
-
|
You 's So high 'n mighty with all your muscle. Go ahead boy, pick up that barbell and show me what you can do. http://canonnengoed.wordpress.com/ "SheRu easy. SheRu doet waar SheRu zin in heeft."
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30878
- Scores: 619
-
Reward points
:
2073
-
|
Dan kunnen we net zo goed die topics aan elkaar knopen. Edit: done.
|
|
|
|
ms88
-
Total Posts
:
14
-
Reward points
:
30
-
|
ma 24-jan-11 18:16
( permalink)
hee dat schema dat ik net gepost heb,had ik netjes allemaal achter elkaar gezet sorry dat het er zo is uitgekomen ik was vanplan om alles op 25kilo te doen behalve legpress op 39 en 3x15 het herhalingen is het een goed schema of zou ik meer gewicht met en dan 3x8 of 3x10 doen ik begin er vandaag mee en dan woensdag dag 2 en dan vrijdag dag 1 enz alvast bedankt mvg
|
|
|
|
wesley2711
-
Total Posts
:
24
- Scores: 1
-
Reward points
:
360
-
|
ma 24-jan-11 19:00
( permalink)
Ik ben begonnen met trainen met setjes van 3 x 12 herhalingen, dat ging wel lekker. In het begin is het belangrijk (vindt ik ) om veel samengestelde oefeningen te doen (squatten, bankdrukken, schouderdrukken, deadlifts) zodat je een beetje kan wennen aan onderandere je evenwicht bewaren. Ik weet niet hoeveel dagen je wil gaan in de week, maar probeer je spiergroepen zo goed mogelijk te verdelen in de week. Je zou kunnen beginnen met bv: Dag 1 Borst , Schouders Dag 2 Benen, Biceps Dag 3 Rug , Triceps. Veel suc6 gewenst!
|
|
|
|
Online Bookmarks Sharing:
|