nielezz
-
Total Posts
:
57
- Scores: 0
-
Reward points
:
9
-
Status: offline
|
Hey allemaal, Na een tijd te hebben aan gekloot zonder schema of wat dan ook. En ziekte en blessures door een paar motor ongelukken en snowboarden ben ik weer de oude. Dus het wordt weer tijd om serieus te gaan trainen. Dus toen kreeg ik van een maatje een schema. Het schema is 2 keer split en 1 keer full body. Nu was ik alleen benieuwd wat jullie mening hier over is. Dag 1: Borst, schouders, triceps en buik Oefening Gewicht Herhaling Set 1 Set 2 Set 3 Loopband (warming-up) 10 min Bench Press 3x8 Dumbell Fly 3x8 Cross over (super set low/high) 3x10 p.x Military Press 3x8 Front/side raise (super set) 3x10 Triceps Press (dipping) 3x8 Torso Rotation 3x10 Abdominal 2sec/2sec/2sec 3x10 Crosstrainer (cooling down) 10min Dag 2: Benen, rug, biceps, en onderrug Oefening Gewicht Herhaling Set 1 Set 2 Set 3 Loopband (warming-up) 10 min Machine Squat 3x8 Lunges 3x8 Calf Extension 3x8 Assist Chinning 3x8 High Row (normal Grip) 3x8 Cable Row (super set) 3x20 Biceps Curl 3x8 Back Extension 3x10 Crosstrainer 10min Dag 3: Total Body Workout Oefening Gewicht Herhaling Set 1 Set 2 Set 3 Loopband (warming-up) 10 min Machine Squat 3x8 Leg Press 3x30 Bench Press 3x8 Cross over (super set low/high) 3x8 Assist Chinning 3x8 Cable Row (super set) 3x20 Military Press 3x8 Torso Rotation 2sec/2sec 3x10 Abdominal 2sec/2sec/2sec 3x10 Back Extension 3x10 Crosstrainer (cooling down) 10min Dit is gemaakt door iemand die verschillende cursussen heeft gevolgd en is dus nu gecertifiseerd fitness instructeur. mvg, niels
<message edited by nielezz on za 10-apr-10 16:17>
|
|
|
|
DennisW
-
Total Posts
:
2348
- Scores: 20
-
Reward points
:
589
-
|
Re:mijn schema
za 10-apr-10 15:51
( permalink)
wie ben ik dan om te zeggen dat dit beter kan......als niet gecertificeerde krachtsporter
|
|
|
|
nielezz
-
Total Posts
:
57
-
Reward points
:
9
-
|
za 10-apr-10 16:04
( permalink)
Haha ja maar wie zegt dat die jonge goed opgelet heeft in de les  .
|
|
|
|
Miepie
-
Total Posts
:
903
- Scores: 14
-
Reward points
:
678
-
|
za 10-apr-10 16:45
( permalink)
Al die apparaten staan daar niet voor de show hoor. Die moeten wel gebruikt worden Anders had hij net zo goed wat halterstangen, dumbbells en gewichten neer kunnen gooien. Ik vind het zelf wat veel, maar ben nu ook met mijn schema aan het stoeien.
|
|
|
|
nielezz
-
Total Posts
:
57
-
Reward points
:
9
-
|
za 10-apr-10 21:23
( permalink)
Hey, Maar ondans dat het misschien een beetje veel is zit het verder wel goed in elkaar? greetzz
|
|
|
|
Miepie
-
Total Posts
:
903
- Scores: 14
-
Reward points
:
678
-
|
za 10-apr-10 21:41
( permalink)
Het valt bij nader inzien wel mee met de hoeveelheid. Het leek veel door de opzet. Kompleet is het ook. Ik vind het altijd lastig, zo'n schema van de sportschool. Ik kreeg ook zo'n schema toen ik lid werd, maar wilde de oefeningen doen die ik zelf bedacht had. Ik heb het meer op dumbbells en halsterstangen. Het enige apparaat dat ik gebruik is de lat pully om het chinnen te ondersteunen. Ik zou het een paar maanden proberen als je het leuk vind. Kijken wat het met je lijf doet. Je kunt je dan altijd hier inlezen en kijken of het voor jou handiger of fijner is de apparaten in te wisselen voor meer losse gewichten. Als dat op jouw sportschool mogelijk is uiteraard.
|
|
|
|
nielezz
-
Total Posts
:
57
-
Reward points
:
9
-
|
zo 11-apr-10 11:05
( permalink)
ha ha is ook zo. Maar heeft niemand anders nog kritiek?
|
|
|
|
JeroenM
-
Total Posts
:
152
-
Reward points
:
521
-
|
zo 11-apr-10 12:58
( permalink)
Uhm..., ik zou schouders bij rug doen en benen bij borst. Benen en rug heb ik nooit een lekkere combi gevonden,maar goed, dat is persoonlijk...
The only job where you start at the top, is digging a hole.
|
|
|
|
nielezz
-
Total Posts
:
57
-
Reward points
:
9
-
|
zo 11-apr-10 14:32
( permalink)
ja ik ga gewoon deze week beginnen op deze manier. kijken of dit lekker gaat. Als ik zoiets heb van misschien toch anders probeer ik dat. thnx
|
|
|
|