Met het nachtelijk eten gaat het goed, dwz ik doe het nog steeds, af en toe.

Maar bij mij is het vooral psychisch, denk niet dat het aan mijn voeding overdag/s avonds ligt. Geloof me, ik eet veel te graag en zeker niet te weinig

Nee, ik ben een beetje een dwangmatige eter, als ik veel zorgen en stress heb doe ik dit, vooral snachts (dan is de wil wel aan het slapen..

) overdag eet ik ook wat meer dan, compenseren voor het nachteten doe ik niet echt omdat ik dan wss snachts helemaal los ga. Dit topic was ook niet bedoeld om dat eten op te lossen, meer om de schade achteraf wat te beperken dmv hiit en cardio
Voor het slapen gebruik ik trouwens melatonine, sinds ik gestopt ben met blowen. Met een joint achter je kiezen is het helemaal de goden verzoeken

werkelijk alles smaakt dan extra heerlijk, vooral zoet en romig. Net zoals Shoarma na het zuipen.....ook zoiets

gelukkig doe ik beiden niet meer dus dat scheelt.
Ik heb trouwens bij de Jamin pure chocolade gevonden (espi) met 99% cacao........goor!

ik mis de zoete en volle, romige smaak. Heb ik nog nooit meegemaakt dat er een reep chocolade blijft liggen in de kast

ik heb snel weer andere gekocht, 75% vind ik toch ongeveer de max, daarboven is het niet meer lekker voor mij.
Chocolade (40gr) en kwarktaart (zelfgemaakt van enkel kwark, ei en eiwitpoeder en zoetstof) is wat ik eet voor het slapen, nu dus