hier dan het schema nog even
me doel is massa en sterkere spieren
voor al me biuk en rug maar doe daar nog grond oefeningen voor die doe ik regelmatig thuis doe breng ik nog een keer goed in kaart en zet ze hier ook neer
ik train nu 3 dagen in de week in een sportschool hier in de plaats
en ben er aan begonen door rug klachten en ja nog meer redenen door dat me spieren erg terug gelopen waren maar komen al weer ardig op orde
ik train nu al zekker 2 a 3 maanden onder therapeutise bergelieding maar wil naar een full body schema en aan gezien het daar afloopt morgne me laatste bezoek daar word
ga ik hier door met drie keer in de week zekker omdat ik me zelf lekker voel er bij en het goede werking heeft op me rug
daar naast staan er in de schema`s reps en gewichten maar dat is gepruts geweest dat ga ik van de week vast stellen hoe en wat de gewichten en reps
en daarnaast ben ik er nog niet uit met de squat het voelt raar aan als ik die doe
dat komt denk ik door dat ik lang last heb van me rug en daardoor verkeerd buk niet op de manier dat hoord dus die moet ik eerst goed onder de knie krijgen voor ik die echt kan gaan doen
dus daar word aan gewerkt door het eerst rustig tedoen zonder gewicht in de goede houding en zo
maar s dit schema wat en wat kan ik hhet beste aan cardio er bij doen
ik heb me voeding al op de site staan nu hier dus het trainings schema
ben benieuwt hoe en wat ben ook maar een beginner maar als zo goed mogelijk wil voor berijden
alvast bedankt groeten eagle
maandag
squat
bent over row
schuine dumbell pres
leg extensions
neck pres
triceps extension
leg curll
preacher curll
woensdag
squat
latpull
bankdrukken
leg extentions
front press
triceps press
leg curll
barbell curll
en dan vrijdag van maandag weer
en maandag van de woensdag weer dus zo gaat het steets door
zeg maar maandag is schema A en woensdag is B dus de ene week is A twee keer en B een keer
de andere week is B twee keer en A een keer en zo door
maar weet niet lijkt er op dat er veel de zelfde speiren getraint worden of is dat neit zo ik heb het schema van een andere site ik hoor het wel groeten eagle nog een keer hihi