ik had de laatste tijd zo'n last van m'n benen.. na een aantal minuten zitten was gaan staan heel moeilijk. me heupen voelden stijf aan en me bovenbenen heel stram.. na even lopen werd het dan wel soepeler
ook gewoon voorover bukken ging voor geen meter. ik kwam met me handen net voorbij de knieën.
een uurtje lopen op de markt bijv. ging nog net, maar op 't end werd ik ingehaald door een opaatje met z'n rollator.
de dokter stuurde me dus naar de fysio. daar natuurlijk al me symptomen doorgesproken, en allerlei bewegingen moeten doen, om te zien waartoe ik nog wel in staat was.
op een gegeven moment op tafel en toen ging ze me wervelkolom verdraaien. je ligt op een zijde, en ze duwt dan de bovenkant van me heup van 'r en beweegt me schouder naar haar toe.
op een gegeven moment voelde ik een knak in me rug en dat scheelde enorm. ik kon bijna meteen weer goed buigen en squatten
in de loop van de week ging me rug weer stroever zitten en gisteren tijdens nog een behandeling knakte me rug weer.
heb nu ook wat oefeningen meegekregen voor de onderrug, om 't soepeler te maken en houden.