we zijn nu een dikke 4 weken verder en ik ben ondertussen toch platen gaan laten pakken en daaruit bleek dat het niets met m'n wervels te maken had, die zien er goed uit; Maar ik heb wel (van nature) een getorst bekken (3 millimeter) dit houd in dat ik iets meer kans heb op lage rugpijn dan de gemiddelde mens.
echter.. hoewel er 4 weken om zijn heb ik toch nog steeds last van m'n rug; Ik voel constant een zachte zeurderige last en na inspanning (training of andere sporten) is het vaak nog erg pijnlijk :s soms centraal in de onderrug.. dus qua gevoel toch m'n ruggewervel; soms aan de 2 zijkanten vlak boven m'n bekken
zou het kunnen dat het m'n bilspieren zijn die ik overbelast heb, of eventueel scheurtjes erin
of misschien de illiopsoas spieren overrokken ofzo?
of een geknelde zenuw?
een vriend raadde me aan om voor het slapen gaan een (lichte) spierontspanner te nemen zodat de spieren op z'n minst s'nachts volledig ontspannen...
ik ben het in elk geval ONTZETTEND beu aan het worden met die beperking te moeten leven en trainen...
ik zou heel graag jullie mening horen want ik weet het echt niet meer...
ps. de dokter heeft me een doorverwijzing gegeven voor de ortophedische diens in het ziekenhuis indien de pijn écht niet vanzelf stopt... is dit wel een goed idee?