tot en met vrijdag heb ik getraind...
Zaterdag stond ik op met hevige rugpijn (onderaan) lage rugpijn ken ik wel, dus psoas stretchen en weg dacht ik... maar het bleef de hele dag en werd erger.... die zaterdag nacht rond 1 uur zat ik achter m'n bureau en moest plots lachen met iets (op dit forum btw.. xD) en ineens verkrampte alles ontzettend hevig, een pijn zoals ik die nog nooit had :s
ik ben dan nog net op m'n knieen naar m'n bed kunnen strompelen (anderhalve meter afstand), ben op m'n rug gaan liggen en heb in die houding een hele nacht en een hele dag gelegen; Kon totaal niets meer. Ik heb brufen , een voltaren injectie van de dokter, voltapatches etc... geprobeerd en niets hielp, zelfs niet een beetje
Het gaat nu stilaan beter, maar m'n onderrugspieren spannen zich constant op en m'n bekken kantelt zich nog steeds automatisch naar voor bij het rechtstaan.
ik heb de kenmerken opgezocht (pijn vlak boven het bekken in het midden, bij het torsen van m'n rug en bij het opstaan uit een zetel etc. na 3 dagen een zeurende pijn in m'n linkerbeen tot aan m'n knie.
dus.. als ik het goed heb het spit of een lumbale discushernia... :s
... Als ik eerlijk ben met mezelf weet ik dat ik het met trainen geforceerd heb. imo. met hyper extentions en cable side bends met te veel gewicht...
Voordien nooit een echte blessure gehad door kt maar nu toch enorm geschrokken; denk ook dat wanneer de pijn eindelijk weg gaat (hopelijk) dat ik op een vrij onzekere manier terug ga beginnen trainen (wat ik ontezettend spijtig vind

)
groetjes... :s