Hallo allemaal,
Ik heb mijn trainingschema zodanig opgesteld dat ik eens in de week mijn benen train.
Drie weken geleden heb ik mijn benen getraind. Niet al te zwaar, maar het was een lekkere training. Toen ik buiten liep kreeg ik opeens pijnscheuten in mijn linkerenkel. Mijn auto stond aan het einde van de straat en het werd op een gegeven moment zo erg dat ik het laatste stukje moest hinkelen.
Thuis heb ik het warm gehouden en het ging voorbij. Ik dacht misschien teveel druk. Mijn spieren zijn overgestresst.
De volgende week weer een training. Niets aan de hand. Ik voelde hem wel lichtjes, maar ik lette op. Ik hoefde niet te hinkelen ofzo. Geen pijn tijdens het lopen. Maar thuis voelde ik de hele dag een lichte tinteling. Nu is het alweer twee weken sinds mijn laatste benentraining. Dat omdat ik toch voor de zekerheid wilde rusten.
Maar nu tintelt mijn, voornamelijk linker, enkel bijna de hele dag door. In een bijgevoegde foto heb ik gemarkeerd waar het ongeveer pijn doet. Het is net boven het "kussentje" achter in je voet zeg maar.
Toch maar even naar de dokter denken jullie? Ik zou graag naar de fysio willen gaan, maar door een andere blessure heb ik al mijn vergoedbare afspraken opgemaakt.
Wat denken jullie dat het is? En wat lijkt beter: dokter of toch maar fysio?
Alvast bedankt
Edit:
Wilde even erbij melden dat mijn enkels voor de rest niet opgezwollen zijn. Geen kleursverandering hebben. Of andere zienbare problemen vertonen. Ook kan ik gerust een uurtje wandelen. Wel is de tinteling wel meer erna.