ik heb nu sinds een week pijn in me onder arm, sinds ik een andere machine erbij probeerde voor me bicep ben de naam vergeten maar hij werkt ongeveer zo

.
(je kan zo'n ijzeren buis of dat touw voor je triceps eraan hangen boven en beneden en dan een bepaald gewicht kiezen en je biceps of triceps trainen)
normaal deed ik altijd de bicep curl zittend op zo'n stoeltje en dan je armen op zo'n verhoging, nooit ergens last me gehad maar sind ik een week geleden begon met die andere machine kreeg ik een hele erge last in me linker onderarm als ik dat bijvoorbeeld klaar was met de oefening en ik legde die buis weer op de grond dan voelde het in me onderarm alsof er een hele druk vanaf kwam. als ik bezig was met de oefening voelde het alsof beide botten in me onderarm bij elkaar werden gedrukt en als ik klaar was met de oefening dat ze weer in normale positie gaan ( tenminste zo voelt het ).
ik heb er geen last van tenzij ik me onderarm ergens bij gebruik als ik ergens kracht voor moet zetten lijkt het alsof ik be botten voel en nu met typen bijvoorbeeld van dit verhaal ben ik al zeker 10x gestopt omdat me spieren in de buitenkant van mijn onderarm een krampig achting gevoel krijgen.
wat kan ik zelf het beste ertegen doen als iemand dit herkent ik wil wel gewoon doorblijven trainen.
toen ik gister ging trainen heb ik bij biceps alleen bicep curl gedaan en niet die andere machine.
alvast bedankt.