bodybuildingextreem
-
Total Posts
:
95
- Scores: 0
-
Reward points
:
650
-
Status: online
|
rare gezichten voor de vrouwen
vr 08-aug-03 14:13
( permalink)
waardoor komt het dat bb vrouwen zo rare gezichten krijgen. Ze zijn nie vrouwelijk meer. Vind ze eerder lelijk?
|
|
|
|
Euan
-
Total Posts
:
615
-
Reward points
:
0
-
Status: offline
|
RE: rare gezichten voor de vrouwen
vr 08-aug-03 14:28
( permalink)
door een teveel aan testosteron
|
|
|
|
bodybuildingextreem
-
Total Posts
:
95
-
Reward points
:
650
-
Status: online
|
vr 08-aug-03 14:33
( permalink)
komt het te veel aan testosteron door spuiten? Of hoe anders
|
|
|
|
Coldzero
-
Total Posts
:
185
-
Reward points
:
0
-
|
vr 08-aug-03 14:50
( permalink)
Door het spuiten en het trainen. Als je met gewichten traint gaat je testosteronspiegel toch zowiezo omhoog dacht ik.
|
|
|
|
P@djenr1
-
Total Posts
:
1432
-
Reward points
:
0
-
|
vr 08-aug-03 16:05
( permalink)
 laten we het er maar op houden dat alles gespierder wordt door t trainen, ook je gezicht ((B)) en wat je zegt dat ze niet vrouwelijk meer zijn en/of lelijker worden.. k denk dat daar de meningen wel over verdeeld zijn... (N)
|
|
|
|
Hans
-
Total Posts
:
2939
-
Reward points
:
0
-
|
vr 08-aug-03 21:26
( permalink)
Nou, als je Juliette Bergman eens van dichtbij ziet ben je voorgoed genezen van de mogelijkheid dat bb vrouwen zo gevorderd als zij een mooi gezicht hebben. In de mags ziet het er wel mooi uit, maar in het echt van dichtbij.....
|
|
|
|
P@djenr1
-
Total Posts
:
1432
-
Reward points
:
0
-
|
vr 08-aug-03 22:27
( permalink)
mja weet ik wel..., maar dat heb je met mannen net zo goed.. ik vind het ook een beetje vreemd om zo'n stelling te plaatsen op een forum waar ook vrouwelijke bodybuildsters members zijn.. maar goed da's mijn mening.. er zijn knappe, er zijn lelijke en daartussen zit nog een hele hoop, netzoals je dat bij mannen heb. :wave1: bye bye
|
|
|
|
randywest
-
Total Posts
:
319
-
Reward points
:
0
-
|
za 09-aug-03 00:26
( permalink)
Monica Brant word er anders niet lelijker op
|
|
|
|
enrico
-
Total Posts
:
2262
-
Reward points
:
0
-
|
za 09-aug-03 13:07
( permalink)
Monica is een fitness model he
|
|
|
|
wateengedoe2
-
Total Posts
:
3846
-
Reward points
:
0
-
|
zo 10-aug-03 17:48
( permalink)
quote: Oorspronkelijk geplaatst door: Coldzero Door het spuiten en het trainen. Als je met gewichten traint gaat je testosteronspiegel toch zowiezo omhoog dacht ik.
Als je alleen zwaar traint, maar geen (zware) kuren doet, blijft je gezicht gewoon vrouwelijk. De extra testaanmaak die je van het trainen hebt, is namelijk nog steeds niet te vergelijken met wat een (prof)BB-ster spuit/slikt. Wél kan het zware trainen een ander effect hebben: iets meer haargroei. daar heb ik namelijk last van  Nou ja, met de ladyschaaf eroverheen en het probleem is opgelost
|
|
|
|
Saskia Salemink
-
Total Posts
:
462
-
Reward points
:
832
-
|
zo 10-aug-03 18:38
( permalink)
quote: Oorspronkelijk geplaatst door: roidhans Nou, als je Juliette Bergman eens van dichtbij ziet ben je voorgoed genezen van de mogelijkheid dat bb vrouwen zo gevorderd als zij een mooi gezicht hebben. In de mags ziet het er wel mooi uit, maar in het echt van dichtbij.....
Maar vergeet niet dat deze vrouw de leeftijd van 45 al gepasseerd is en op die leeftijd zie ik toch wel veel ergere gezichten bij ook 'normale' mensen. Het is echt niet alleen als je gebruikt dat dat gebeurd, ook door het diepe cutten ed krijgt je gezicht grovere lijnen ed en is je huid gewoon veel dunner.
|
|
|
|