review k1 amsterdam
Change Page: 12 > | Showing page 1 of 2, messages 1 to 20 of 31
Author Message
Sharkie

• Total Posts : 3710
  • Scores: 0
  • Reward points : 891
  • Status: offline
review k1 amsterdam zo 14-mei-06 02:00 (permalink)
0
hierbij mijn verslag van de avond, uitgebreid verslag, let niet op de vele cliche's of het feit dat ik niet helemaal volledig ben, maar daarvoor moet je bij moob zijn of wijn knipoog

zo dan, net thuis uit amsterdam... en wat een avond was het, alles was er, brute KO's, mooie partijen, onterechte winnaars, boze verliezers, winnende hollanders, weggelopen vechters, geblesseerde vechter en rellen op de tribune en grappige scheidsrechters

we waren redelijk op tijd vertrokken, de show zou om 16:30 beginnen dus om ongeveer 15:30 reden we aan uit den bosch en om kwart voor vijf waren we bij de arena. we dachten dus dat er geen rij meer zou staan, omdat iedereen wel eerder zou komen maar dat viel dus even zwaar tegen. ingang noord c moesten we naar binnen en daar stond zo ongeveer iedereen voor te wachten leek het wel... we zijn toen om de te lange rij heengelopen naar de friettent en daar op ons gemak een frietje weg gegeten en toen gewoon 5 meter voor de ingangspoortjes aangesloten in de rij en binnen 10 minuten waren we binnen.

de eerste partij staat me niet veel van bij, een nederlander won, en o ja, de scheids. De vechters tasten elkaar erg lang af en de scheids riep constant 'fight' en 2 seconden later weer 'fight' en 2 seconden later weer, alleen toen kon ie zich niet meer inhouden en zei die waarschijnlijk iets te hard, 'kom op jongens vechten', wat hem op een applaus opleverde van het publiek..

de avond had 2 dingen in petto, het toernooi en de superfights.
het toernooi was erg mooi.
de superfights vielen tegen, oftewel de grote namen lieten het afweten.

als we beginnen met semmy, die kon er niks aan doen. die moest tegen loyd van dams, ik moet eerlijk zijn, ik ken loyd niet, maar volgens mij is het geen kickbokser, maar een bokser, hij had iig zo'n postuur. hij wilde ook niet vechten, hij zocht semmy in de eerste ronde steeds op en bleef dicht bij hem of clinchte met hem. semmy kon helemaal niet in de partij komen. moet zeggen dat rsemy ook niet zo scherp was als tijdens de k1 finale vorig jaar, hij was iig niet zo droog. tweede ronde kon semmy beter in partij komen, hij hield meer afstand, maar heb geen knie gezien, en daar zit je bij hem toch wel een beetje op te wachten. in de derde ronde bloedde de partij redelijk dood, en dat kwam de heren ook op een fluitconcert te staan.

en de partij waar ik het meest naar uit keek, bonasky tegen le banner. beide heren kregen een grootse opkomst. met veel lazers, harde muziek en beide een staande ovatie. de arena trilde. de wedstrijd was van een hoog niveau. in de eerste ronde vlogen ze er allebei vol in. en werden er over er weer punten gescoord. ik was blij remy weer op zijn oude niveau bezig te zien, hij liep niet meer achteruit, zoals eind vorig jaar. eerste ronde was voor mij gelijk. in de tweede ronde had le banner het beste van het spel. die man is zp'n compacte bokser, hij nam het initiatief en stuurde remy door de ring. le banner kan echt heersen in de ring! enkele keren kwam hij goed door, maar ook remy wist te scoren. deze ronde ging in mijn ogen naar jerommeke. in de derde ronde sloeg de vermoeidheid bij beide heren toe, misschien omdat ze in de eerste ronde veel gegeven hadden, le banner bleef compacct boksen, hij heeft nauwelijk een trap gemaakt en kwam een aantal keren serieus door de dekking van remy, maar remy is zo licht op zijn voeten dat zodra le banner dacht dat ie hem in de hoek had, remy alweer weg was. en remy wist dat been van hem nog een aantal keren uit te schuiven en le banner op zijn hoofd te raken. maar ja, die kan heel wat hebben voor ie neergaat. deze ronde was voor mij weer gelijk. de jury besliste anders, na lang, en ik bedoel lang beraad en overleg met de scheids, bleek remy gewonnen te hebben. de helft van het publiek was het er mee eens en juichte, de andere helft floot. ik floot even want ik vind dat le banner gewonnen had. maar ja thuiswedstrijd voor remy he, dat zie je in japan ook altijd, daar winnen de japanners ook meer als daarbuiten) coudos trouwens voor remy dat ie daarna de microfoon nog even nam en zei dat we moesten denken aan de ramp in suriname... ook gaf hij aan blij te zijn met onze support want hij had een zware periode achter de rug... weet iemand hier misschien wat hij bedoelde? wij vroegen het ons af..

en dan waar ik erg naar uitkeek: BOB SAPP. WAT EEN LOSER. tijdens de aankondiging van het gevecht door de spreekstalmeester (die zijn engels nodig bij moet spijkeren) vertelde de beste man dat onze bob er een uur voor de wedstrijd tussen uit was geknepen!!!! heel de zaal stond op zijn kop, want bob mag een freak zijn, we hadden de freak graag gezien. maar gelukkig hadden ze een goede standin geregeld: peter aarts. Toen die naam werd uitgesproken ontplofte de zaal. peter was aanwezig om commentaar te geven voor tv en vertelde achteraf dat hij sinds zijn partij tegen semmy niet meer getraind had en pas sinds 3 dagen weer bezig was. hij vocht ook in de broek van semmy. en achteraf verontschuldigde hij zich ook voor de partij. 'het was niet onze beste partij' en dat kan ik alleen maar beamen. ik moet zeggen dat ze niettemin aan elkaar gewaagd waren. en het was voor hoost natuurlijk ook niet makkelijk, hij heeft zich in zijn hel voorbereiding gericht op Sapp en staat dan ineens tegenover aarts. je kon zien dat de heren elkaar allang kennen en veel partijen hebben gebokst. ik weet niet eens meer wie er nu won, was ook niet belangrijk. Hoost bood aarts nog wel een echte partij aan, in november ofzo, waar ze beide dan vol voor kunnen trainen en aarts heeft deze uitdaging aangenomen, dus dat is weer een partij waar we ons op kunnen verheugen.

en geen superfight, maar toch een pracht pot. van ramon dekker, de man die nu 206 (!) gevechten op zijn naam heeft staan. de man die 7x WK thaiboxen is, met recht een levende legende. deze man kreeg een sensationele staande ovatie, alles en iedereen liep zich horen toen hij werd aangekondigd, iedereen leek in de gaten te hebben dat dit een bijzonder moment was om hem nog een x op zo'n groot toernooi te zien vechten. hij verloor zijn partij, zijn tegenstander joeri mes was gewoon veel scherper. dekker kwam in de hele partij 2x hard door met een stoot maar heeft verder weinig vuurwerk laten zien hij verloor op punten. na afloop gaf hij aan dat het elke dag trainen te veel voor hem werd en hij nu echt stopt met vechten.

het laatste gevecht van de avond was GAGO Drago tegen ray staring en dat was een pot om van te smullen. misschien komt het omdat ze allebie nog erg jong zijn maar deze heren vlogen er vanaf de eerste seconden vol in. rake combinaties en vele trappen volgde elkaar in razend tempo op. aan beide kanten werd goed gebokst, en er eindigde veel op de dekking, lowkicks ketste af op een knieen en spinning backkicks werden ontweken. bij deze partij heb ik 3x3 minuten zitten genieten. drago verloor, tot zijn eigen verbazing. hij was het er echt niet mee eens, maar ray had toch echt het betere van de twee, ray nam meer initiatief, was creatiever en aggerssiever, hij bleef maar vooruit lopen en drago onder druk zetten.

tot zo ver de grote namen. dan het toernooi. ik moet eerlijk zeggen, ik herkende er nauwelijks iets van.

ja ignashov ken ik wel. die was helaas niet echt in zijn oude vorm. ik heb geen idee waar deze man mee bezig is maar als ie zo door gaat kan ie beter stoppen. zijn eerste partij tegen vondreak won hij redelijk makkelijk, vondreak stond ook niet echt sterk te boksen en liep een aantal keren vol tegen de vuist van ignashov. en hoewel niet in vorm, ignashov kan hard slaan en je kan ook maar zoveel slagen tegen je hoofd aan, dus al snel in de tweede ronde ging vondrak tegen het canvas om niet meer omhoog te komen, de tweede partij van ignashov stond ik bij de bar, op een tv te kijken naar ijn verrichtingen, maar die vielen zwaar tegen... een saaie pot die hij op punten verloor...

daarna mocht melvin manhoef tegen een japanner wiens naam ik niet meer weet en die wil ik ook niet weten want die gast viel zo tegen. manhoef was geod bezig en had totaal geen moeite met de jappaner, die al snel 2x tegen de vlakte ging en in de k1 regels is 2x tegen de vlakte in 1 ronde een technische KO en einde partij. ik dacht dat melvin na deze partij op moest geven vanwege een blessure aan zijn hand, erg jammer voor deze jongen (als ik het mis heb, MOOB en WIJN knipoog dan verbeter me maar)

derde partij stond vieze fur in de ring, hij heet freddy vandaar. en freddy was goed bezig, ik weet niet meer tegen wie hij moest vechten, alleen dat deze man weinig moeite met zijn tegenstander had. freddy heeft wel zijn lengte mee en heeft een redelijke techniek, viel me in deze partij al op dat hij heel slinks uit de hoek kan komen met zijn rechter vuist.

dat bleek ook wel in de halve finale waar hij in de eerste ronde tegen een fransman (waarvan ik de naam ook ff kwijt ben) tegen de vlakte werd gewerkt. deze fransman die in zijn eerste partij won met een echte KO, in de tweede ronde, high kick en lichten uit bij zijn tegenstander, gaf ik meer kans om te winnen dan freddy. de fransman had meer techniek in huis en bewoog zich zelfsverzekerder door de ring. einde eerste ronde, freddy staat achter, heeft nog weinig punten gemaakt en heeft dus al een down achter zijn naam.
echter de tweede ronde is een heel ander vehaal, freddy word weer in een hoek gedrongen, loopt een minuut of wat achteruit (hier bgint de zaal te klappen, telkens twee klappen even rust en weer twee keer klappen, langzaam neemt de hele zaal het over en het ritme versnelt en versnelt en iedereen juicht mee, en ik weet neit of het hier door komt maar op de apportioze van het geklap en gejuichblij ineens ontwijkt freddy een hoek van de fransman en legt zijn handschoen tegen de wang van de fransman, die ineen zakt. 1 2 3 4 5 6 7 8 de fransman is weer omhoog gekomen. lijkt onaangedaan, ze vecht weer even. freddy haalt uit, op de dekking, de fransman ontwijkt en haalt uit, raakt freddy, die stapt even weg en probeert een highkick of een knie, volgens mij weet ie het zelf niet, maar hij raakt de fransman op zijn borst... in de herhaling zie je hem naar zijn borst grijpen en ineenzakken... weer 2 downs in 1 ronde, dus een technische KO en freddy staat zowaar in de finale...
dit was van het toernooi de mooiste pot, iedereen dacht dat de fransman zou winnen, maar freddy heeft zijn lengte mee, hij was de langste van het toernooi (denk aan semmy), toch ging hij al 1x neer maar wist de partij toch vanuit het niks om te draaien, en te winnen.

de finale haalde dit niveau niet meer, freddy was veel groter dan zijn tegenstander en ook technisch beter, het was wachten op de knock down... en ik denk dat geheel van noord c en d die bewuste knock down gemist hebben.. ik in ieder geval wel, er gebeurde namelijk van alles op de tribune naast ons. moob ik denk dat jij het gemist hebt, daar beneden. wijn, jij zat er midden tussen in? een groepje van 4 marrokanen of algarijnen, ik kon het niet precies zien, had ruzie met een groep jongens tien rijen voor hen. en hoe doe je dat in godsnaam, ruzie krijgen met 10 rijen voor je? het ging er hard aan toe, er werden plastic glazen gegooid en jassen en truien en er werd flink gescholden en geschreeuwd... erg vreemd de finale van het toernooi en de halve tribune staat met zijn rug naar de ring.. de beveiliging die er genoeg rondliep was op dat moment ook ver te zoeken... en niet lang daarna werd ook echt gevochten op de tribune.. tijdens de prijfuitreiking, freddy zag het en riep heel hard jongens kappen nu, kappen nu, maar echt luisteren deden ze niet naar hem... niet veel later greep de beveiliging toch in en keerde de rust weder...

wat viel me nu nog meer op?

nou echt consequent was de organisatie niet. zo kreeg drago bijvoorbeeld een geweldige entree incl lasers en 10 minuten dansen op zijn binnenkomst muziek en zijn tegenstander kreeg geen lasers in maar 1 minuutje muziek..

de rondemissen, zijn 1x voorbij gekomen tijdens een tweede ronde, maar die was zo ongeveer al begonnen, die missen hebben we niet meer gezien...

de superfights (of superbouts zoals zij het noemde) kregen veel meer aandacht, qua intro, muziek, lasers, lichten, spreektijd achteraf enzo dan de toernooi vechters, terwijl het toernooi, daar ging het eigenlijk om deze avond...

er was geen vierde ronde, terwijl sommige partijen die echt wel konden gebruiken, denk aan semmy bijvoorbeeld. maar blijkbaar deden ze daar deze avond niet aan.

ik ben een grote fan van de ruggen van deze vechters.. zal ook wel komen omdat ze zo droog staan maar zo'n rug krijgen als remy of le banner dat is waar ik voor train, dat vind ik er echt mooi uitzien blij

conclusie...
deze avond had alles wat deze sport zo mooi maakt.. moeten ze vaker doen... knipoog

Velen zouden er bij gebaat zijn om meer energie te steken in keihard trainen en minder in eindeloze discussies over welk schema optimaal is.
Want zelfs op de meest "perfecte routine" kan je trainen als een slappe vaatdoek.

- the locust

Moob

• Total Posts : 14765
    • Scores: 92
    • Reward points : 1423
    RE: review k1 amsterdam zo 14-mei-06 03:44 (permalink)
    0
    Leuk verslag!

mijn dag begon iets anders. eerst flink treinen om bij de Arena te geraken... pff!
    Ik en mijn maat waren om 3 uur in de Arena, ruim op tijd dus.

maar goed, ik zal even inhaken op Sharkattack zijn verhaal:

ik floot even want ik vind dat le banner gewonnen had.
    Ik had graag een extra ronde gezien, dat was zeker terecht geweest. Had LeBanner zeker verdiend.
    Prachtige opkomst van beide heren. Het aplaus, gejuich en geschreeuw bij de opkomst van Bonjasky was oorverdovend, maar LeBanner werd bij zijn opkomst zeker zo hard toegejuicht!

ook gaf hij aan blij te zijn met onze support want hij had een zware periode achter de rug... weet iemand hier misschien wat hij bedoelde? wij vroegen het ons af..
    weet ook niet precies... misschien familie in Suriname die getroffen zijn door ramp? geen idee.

en dan waar ik erg naar uitkeek: BOB SAPP. WAT EEN LOSER. tijdens de aankondiging van het gevecht door de spreekstalmeester (die zijn engels nodig bij moet spijkeren) vertelde de beste man dat onze bob er een uur voor de wedstrijd tussen uit was geknepen!!!!
    Inderdaad een beetje erg jammer dat Sapp niet vocht. Aan het begin stond hij nog wel samen met alle andere vechters in de zaal toen deze voorgesteld werden.
    Commentator had het over dat Sapp bang was geworden (yeah right....), maar ik hoorde van Wijn (die het weer van iemand gehoord had die daar moest werken) dat er een onenigheid was geweest tussen Sapp en de organisatie. Verder weet ik er ook niks over.

maar gelukkig hadden ze een goede standin geregeld: peter aarts.

De zaal ontplofte inderdaad. prachtig! heb me keelte ook half schor geschreeuwd. hehe!  super blijblij
    Volgens mij hadden ze Aerts gewoon achter zijn VIP tafel vandaan gesleurd, de (te grote) broek van Semmy Schildt aangedaan en em de ring in gestuurd. ( super blij ).
    Dikke respect voor Aerts dat ie de organisator zo uit de brand helpt en het laat zijn liefde voor de sport maar weer eens zien: ongetraind de ring in stappen zonder enige voorbereiding, dan moet je wel van het spelletje houden, toch? knipoog
    Partij was niet echt goed, maar dan nog vond ik het vrij respectloos dat er een fluitconcert klonk. Er staat toch wel even 7 keer K1 world champion in de ring bij elkaar.
    Ik neem het Hoost en Aerts zeker niet kwalijk. Aerts zonder voorbereiding en Hoost die zich ingesteld heeft op Sapp... en dan ineens Aerts tegenover zich krijgt.
    Hoost won op punten.

en geen superfight, maar toch een pracht pot. van ramon dekker
    Ramon Dekkers tegen Joeri Mes.
    Mes wint zeer terecht, maar niets anders dan respect voor de levende legende Dekkers. Mes zei ook aan het einde van het gevecht: "Ramon is altijd een voorbeeld voor me geweest."  en " Ramon, Je blijft voor mij de allerbeste."
    Mes won overigens niet zonder slag of stoot. Hij had zeer zeker het betere van de partij, maar liep toch tegen een harde stoot van Dekkers op die een down opleverde.
    Een verdedigend vechtende Dekkers zei inderdaad: "ik stop er nu echt mee".

het laatste gevecht van de avond was GAGO Drago tegen ray staring en dat was een pot om van te smullen.
    Goede pot en in mijn ogen terecht dat Ray Staring won. De heren waren zeker aan elkaar gewaagd, maar Staring liet Drago ook veel missen.
    Ik zie beide heren in de toekomst nog mooie dingen doen binnen hun klasse. toppers!
    En de opkomst van Drago is fenomenaal. Hij weet het publiek lekker op te zwepen (en dat komt ook door zijn heftie opkomst muziekje).

ja ignashov ken ik wel. die was helaas niet echt in zijn oude vorm.
    Tja, Iggy... Iggy wat doe je nou man?!
    Hij kreeg heel veel aplaus bij zijn opkomst, maar zijn naam begint een beetje groter te worden dan dat hij zelf is... Na een makkelijke KO winst op Vonderaceck, was het ook wel gedaan met Iggy en verloor hij zijn 2e pot op punten. en terecht. Hij kan zoveel beter, maar hij lijkt gewoon lui om het zo maar even te zeggen. Hij krijgt geen slaag, ze doen em geen pijn, maar als je geen punten scoort dan verlies je... dat lijkt hij gewoon compleet te vergeten. Hij vecht alsof hij een trainingspartijtje staat te boksen.
    Iggy, vriend, je kan zoveel meer! WAAROM DOE JE HET DAN NIET!!?? waar is de tijd gebleven dat je bijna iemand onthoofdde als je een hoge trap uitdeelde? het lijkt wel jaren geleden. dus Iggy, je was mijn held 'vroegah' maar helaas ben je dat niet meer...  verdrietig

daarna mocht melvin manhoef tegen een japanner
    tegen Tasufumi Tomihira.
    Vriend Tomihira had het zwaar en ging ook snel neer tegen de goed afgetrainde Manhoef.
    Helaas mocht manhoef niet verder in het toernooi van de dokter, wegens een blessure aan zijn linker hand. Manhoef had graag gevochten verder, maar het mocht niet.
    Zonde, want ik had hem dit toernooi nog wel zien winnen.

Verder zagen we Freddy Kemayo gigantisch KO gaan tegen Bjorn Bregy. Deze won later ook de finale (MAnhoef had em gepakt, zeker weten).

moob ik denk dat jij het gemist hebt, daar beneden
    Heb id geen knokken buiten de ring gezien. super blij

ik ben een grote fan van de ruggen van deze vechters.. zal ook wel komen omdat ze zo droog staan maar zo'n rug krijgen als remy of le banner dat is waar ik voor train, dat vind ik er echt mooi uitzien

manhoef stond er zeer goed bij ook.
    en LeBanner, dat is gewoon een buffel. een soort tekenfilm figuur, de superheld die iedereen wilt zijn. maf!

Leuke avond gehad, tijd ging snel en prima vermaakt.

Bij deze wil ik Wijn en zijn maat super bedanken dat je mijn maat en ik af wilde zetten op centraal. was nog een heel gedoe om je te vinden in de garage, maar na veel heen en weer geloop, gebel en getuuter, is het toch gelukt om je te vinden. maf! Echt helemaal super, helemaal top gozer. Je zal nu nog wel aan het feesten zijn in amsterdam. super blij (als je het plein al gevonden hebt waar je moest zijn. anders vraagje het gewoon even aan die amsterdammers, dan kunnen ze je het haarfijn uitleggen: "hier rechtdoor en dan links... of rechts, dan kan je kiezen of je rechtdoor gaat met het grote verkeer mee links of rechts. En dan bij de rotonde kan je kiezen of je links of rechts gaat, bij de grote gebouwen, dan rij je goed. "  ) super blijsuper blijsuper blij ik hoop dat je nog sthuis komt! super blij

I started out with nothing and still have most of it left.

http://www.no-nonsense-training.tk/

Wijn

• Total Posts : 280
      • Reward points : 0
      RE: review k1 amsterdam zo 14-mei-06 06:29 (permalink)
      0
      Jaja ik ben dan ook eindelijk thuis aangekomen!!

Vette avond , kan niet anders zeggen! Sharkattack en Moob hebben het goed beschreven daar kan ik weinig meer aan toe voegen...

wijn, jij zat er midden tussen in? een groepje van 4 marrokanen of algarijnen, ik kon het niet precies zien, had ruzie met een groep jongens tien rijen voor hen. en hoe doe je dat in godsnaam, ruzie krijgen met 10 rijen voor je?

niet midden in, maar had vrij goed zicht... ruzie was ontstaan en die gasten erboven gingen allerlei dingen gooien dus die gast gooit uiteraard een glas bier terug.... tja beetje rellen hoort er blijkbaar bij, wel jammer.

Ik moet wel zeggen wat een teringstad om er de weg te vinden he..  ben er jaren niet geweest en heb een geheugen van niks wat wegen betreft... maar dit was rampzalig! Gewoon 3 uur over gedaan om bij die k*tarena te komen joh, met die afgesloten wegen en omleidingen. En iets fatsoenlijk aangeven zat er niet bij.. anyway uiteindelijk waren we 17.15u binnen...
      tja.. en na het gala uiteraard ff Amsterdam in gedoken om het Rembrandtplein onveilig te maken...  in de Escape uitgekomen, vette tent... mooie chicka's ( maar goed dat ik niet on the juice zit want de testosteron steeg me nu al naar het hoofd!)... prima vermaakt!  Zeker voor herhaling vatbaar! knipoog

@Moob: geen probleem kerel, graag gedaan! Leuk om weer een medeforummer te ontmoeten. super blij

ps heb zo goed en kwaad als het ging met m'n camera wat pic's geschoten en er eentje bijgevoegd om een indruk te geven...

filmpjes heb ik ook nog maar die kreeg ik niet geüpload en ik ga nu toch echt me nest in...

debster

• Total Posts : 1264
        RE: review k1 amsterdam zo 14-mei-06 09:58 (permalink)
        0
        Dank jullie wel voor deze verslagen, heb genoten van je verhaal sharkattack.
        Had tijdens het lezen het gevoel echt er bij te zijn.

Even over bonaski, zijn zware periode, ik geloof dat hij in scheiding lag ofzo, en meer priveproblemen.
        Als je een doel voor ogen hebt, zal je dat op een gegeven moment erg helder gaan zien.

corina

• Total Posts : 239
          RE: review k1 amsterdam zo 14-mei-06 10:29 (permalink)
          0
          Leuk om jullie verslagen te lezen peeps!!

Ramon roept geloof ik al jaren dat ie zou stoppensuper blij die kan dat niet loslaten geloof ik, blijft toch roepen.
          Hij heeft samen met mijn man getraint, tis een klein ventje tegenover mijn man, maar er zit o zo'n kracht in.

Aarts tegen Hoostja ja dat wil ik ziensuper blij

Is het al bekend wanneer het op t.v. komt?

brutus

• Total Posts : 900
            • Scores: 2
            • Reward points : 1192
            RE: review k1 amsterdam zo 14-mei-06 10:34 (permalink)
            0
            Voor wat meer uitgebreidere wedstrijdverslagen...
            www.kickboks.nl
            "Geloof is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

Roy

• Total Posts : 175
              RE: review k1 amsterdam zo 14-mei-06 10:38 (permalink)
              0
              Zeker vet gister!!!
              Had me alleen erg verheugt op Sapp vs Hoost, maar helaas....
              Vraag me af waarom Sapp is weggegaan!!
              En idd het fluitconcert bij de wedstijd Aerts vs Hoost was zeer onrespectvol!

Greetz

Smalluser

• Total Posts : 5677
                • Scores: 12
                • Reward points : 797
                RE: review k1 amsterdam zo 14-mei-06 10:42 (permalink)
                0
                Zeker leuk om te lezen mannen

Groet

Sharkie

RE: review k1 amsterdam zo 14-mei-06 11:28 (permalink)
                  0

Aan het begin stond hij nog wel samen met alle andere vechters in de zaal toen deze voorgesteld werden.

ja dus toch... dat dachten we al, maar aan het eind twijfelde we eraan of bob wel in amsterdam was geweest... maar dan stond hij aan het begin in de ring met zijn badjas nog om... toen was het al een indrukwekkende verschijning...

Zonde, want ik had hem dit toernooi nog wel zien winnen.

pcies, dat zeiden wij ook tegen elkaar... die gozer gaat ver komen, maar goed we zullen vast nog wel meer van hem horen in de toekomst..

met die afgesloten wegen en omleidingen.

haha dat schoot idd niet op, maar wij hebben er uiteindelijk maar 5 minuten langer over gedaan als normaal, gewoon achter al die golfjes aangereden, dan kom je er vanzelf

Even over bonaski, zijn zware periode, ik geloof dat hij in scheiding lag ofzo, en meer priveproblemen

ow okee wist ik niet, maar verklaard waarom hij niet zo sterk was vorig jaar... zo zie je maar mentaal is net zo belangrijk als fysiek... maar mooi dat ie terug aan het komen is op zijn oude niveau!

Is het al bekend wanneer het op t.v. komt?

eurosport he... kan nog wel 3 maanden duren verdrietig

En idd het fluitconcert bij de wedstijd Aerts vs Hoost was zeer onrespectvol!

was idd niet nodig, die gasten hebben er alles aan gedaan om er toch nog een mooie show/partij van te maken.. maar denk dat iedereen vooral baalde van Sapp die er niet was...

en hoe zit dat trouwens met die oversized bekers en trofeeen die iedereen leek te krijgen.. op een gegeven moment zag ik 4 trofeeen in de ring ja jasuper blij

Velen zouden er bij gebaat zijn om meer energie te steken in keihard trainen en minder in eindeloze discussies over welk schema optimaal is.
                  Want zelfs op de meest "perfecte routine" kan je trainen als een slappe vaatdoek.

- the locust

DjMark

• Total Posts : 11155
                    • Scores: 96
                    • Reward points : 2031
                    RE: review k1 amsterdam zo 14-mei-06 12:20 (permalink)
                    0
                    Klinkt goed.

Sapp is gewoon geen K1 vechter, die gast kan NIET vechten.
                    Hij is groot, en doet stoer, maar ondertussen doet hij alles wat niet mag(hameren).
                    En dat ie dan ook nog niet op komt dagen is triest.

Ignashov is al jaren bezig zijn talent te vergooien, hij heeft teveel overgewicht. En traint amper.
                    Volgens mij zuipt hij alleen maar Vodka knipoog

Hopelijk komt dit alles binnekort op eurosport.
                    -= Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated =-

http://www.sparen-geld.nl
                    http://www.beautyhome.nl

falcon

• Total Posts : 2898
                      RE: review k1 amsterdam zo 14-mei-06 13:56 (permalink)
                      0
                      Sapp is gewoon een wandelende bulldozer en meer niet.
                      Ignashov laat idd zijn kans gewoon liggen. Die is zo enorm nonchalant! Op deze manier zal hij nooit echt zijn volle pontentiaal bereiken en dat is erg jammer...
                      Nothing shocks me. I'm a scientist.

Sharkie

RE: review k1 amsterdam zo 14-mei-06 14:22 (permalink)
                        0
                        ow het is absoluut een bulldozer, en hij heeft niks te zoeken in een k1 ring of wat voor ring dan ook....

maar toch.. had hem graag eens in levende lijve willen zien (maaien)...

- the locust

debster

• Total Posts : 1264
                          RE: review k1 amsterdam zo 14-mei-06 15:43 (permalink)
                          0
                          Het was trouwens sochtends al bekend dat hij niet zou vechten.
                          Hoorde het sochtends al op de sportschool.
                          Als je een doel voor ogen hebt, zal je dat op een gegeven moment erg helder gaan zien.

Moob

RE: review k1 amsterdam zo 14-mei-06 15:53 (permalink)
                            0
                            Wel heel erg vaag dat ie dan wel met voorstellen er bij was....

Erikk

• Total Posts : 101
                              RE: review k1 amsterdam zo 14-mei-06 17:35 (permalink)

Moob

RE: review k1 amsterdam zo 14-mei-06 17:50 (permalink)
                                0
                                Probeerde LeBanner vs Bonjasky te downen, maar die link doet het dus al niet. 

sis

• Total Posts : 30879
                                  • Scores: 619
                                  • Reward points : 2073
                                  • Status: online
                                  RE: review k1 amsterdam zo 14-mei-06 18:09 (permalink)
                                  0
                                  Leuk verslag, tnx! blij

Ramon weet ook van geen ophouden.. ik heb zijn laatste partij meegemaakt, was dus achteraf de 1-na-laatste super blij

~ Limits are for people who have them ~

Bezoek Body & Fitness Forum Hyve!

Erikk

• Total Posts : 101
                                    RE: review k1 amsterdam zo 14-mei-06 18:15 (permalink)
                                    0
                                    hmm vreemd.
                                    Ze doen het idd allemaal niet meer

Curiosio

• Total Posts : 339
                                      RE: review k1 amsterdam zo 14-mei-06 19:53 (permalink)
                                      0
                                      Werken helaas niet inderdaad verdrietig
                                      Heel leuk verslag om te lezen!

Greets...
                                      Growing is like sex you can never get enough...
                                      Pain is temporary...pride is forever

http://forum.bodynet.nl/index.php

Poes

• Total Posts : 588
                                        RE: review k1 amsterdam zo 14-mei-06 21:30 (permalink)
                                        0
                                        Mooi verslag!
                                        Als ik dit zo lees baal ik er nog meer van dat ik te laat was voor kaarten.....boos
                                        Had vooral LeBanner in het echt willen zien maf!.

Maar goed, we gaan de gevechten maar downloaden en hopen dat het snel op tv wordt uitgezonden.
                                        Wie weet heeft Nederland snel weer eens geluk voor een gala met "de" namen! knipoog

Online Bookmarks Sharing: Share/Bookmark
                                          Change Page: 12 > | Showing page 1 of 2, messages 1 to 20 of 31

Jump to:

Current active users

There are 0 members and 1 guests.

Icon Legend and Permission

• New Messages
                                          • No New Messages
                                          • Hot Topic w/ New Messages
                                          • Hot Topic w/o New Messages
                                          • Locked w/ New Messages
                                          • Locked w/o New Messages
                                          • Read Message
                                          • Post New Thread
                                          • Reply to message
                                          • Post New Poll
                                          • Submit Vote
                                          • Post reward post
                                          • Delete my own posts
                                          • Delete my own threads
                                          • Rate post

2000-2012 ASPPlayground.NET Forum Version 3.9