|
Author |
gonnagetbig
-
Total Posts
:
337
- Scores: 0
-
Reward points
:
0
-
Status: offline
|
ribbenwegwerken
zo 03-aug-03 13:13
( permalink)
de ribbben onder m'n seratus hoe kan ik die wegwerken zodat je ze niet meer ziet. als dat al mogelijk is?? If So welke oefeningen moet ik dan doen?
|
|
|
|
Bodyman
-
Total Posts
:
1814
-
Reward points
:
0
-
|
RE: ribbenwegwerken
zo 03-aug-03 13:14
( permalink)
|
|
|
|
gonnagetbig
-
Total Posts
:
337
-
Reward points
:
0
-
|
zo 03-aug-03 13:19
( permalink)
veel eten ? de pro bb hebben 't toch ook niet ? en die zitten tegen de 4percent bf???
|
|
|
|
3XL
-
Total Posts
:
6345
- Scores: 125
-
Reward points
:
1841
-
|
zo 03-aug-03 13:23
( permalink)
quote: Oorspronkelijk geplaatst door: gonnagetbig de ribbben onder m'n seratus hoe kan ik die wegwerken zodat je ze niet meer ziet. als dat al mogelijk is??
?????????????????????????????? De seratus ligt OVER de ribben, deze (ribben) zijn dus niet te zien. Die strepen aan de zijkant zijn de seratus, en menigeen zou willen dat je ze zag.
|
|
|
|
Insider
-
Total Posts
:
3083
-
Reward points
:
0
-
|
zo 03-aug-03 14:16
( permalink)
Dat is je zogenaamde 'zaag(tand)spier', inderdaad de Musculus Serratus, een borstspier met zaagtandvormige aanhechting aan de ribben. Ben het met 3XL eens, ook ik vindt dat altijd juist erg mooi om te zien. En met je schuine buispiertraining zal je daar waarschijnlijk dus nog meer nadruk op leggen, zodat ze nog duidelijker naar voren komen. Maar nogmaals, ik vindt dat juist mooi!
|
|
|
|
gonnagetbig
-
Total Posts
:
337
-
Reward points
:
0
-
|
zo 03-aug-03 15:32
( permalink)
mja ik bedoel dus niet de ribben onder m'n seratus, en ja ik vind 't ook vet om te zien. Maar ik bedoel de ribben die onder m'n seratus zitten wannneer ik rechtsta er verticaal onder zitten dus. Dus de onderste stel ribbben van m'n ribbben kas de ribbben die m'n seratus spier niet meer kan bedekken die bedoel ik.
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30879
- Scores: 619
-
Reward points
:
2073
-
Status: online
|
zo 03-aug-03 16:30
( permalink)
Hmm, wegwerken... zangeres Cher heeft dat geregeld met een operatie. Misschien kun je aan een sixpack gaan bouwen om de aandacht wat af te leiden?
|
|
|
|
enrico
-
Total Posts
:
2262
-
Reward points
:
0
-
|
zo 03-aug-03 16:52
( permalink)
bereik je met te cutten, eerst massa, dan droog worden ;-)
|
|
|
|
Euan
-
Total Posts
:
615
-
Reward points
:
0
-
|
zo 03-aug-03 16:58
( permalink)
Volgens mij heb je wel een heel erg slecht zelfbeeld Gonnagetbig. Deuk in je borst, ribben die je ziet.. Je moet niet teveel te snel willen, raak je alleen maar gefrustreerd van... En je bent nog jong, komt vanzelf wel goed..  )
|
|
|
|
enrico
-
Total Posts
:
2262
-
Reward points
:
0
-
|
zo 03-aug-03 16:59
( permalink)
TRAINEN ALS EEN BEEST!!! en alles komt goed
|
|
|
|
gonnagetbig
-
Total Posts
:
337
-
Reward points
:
0
-
|
ma 04-aug-03 19:24
( permalink)
quote: Oorspronkelijk geplaatst door: Euan Volgens mij heb je wel een heel erg slecht zelfbeeld Gonnagetbig. Deuk in je borst, ribben die je ziet.. Je moet niet teveel te snel willen, raak je alleen maar gefrustreerd van... En je bent nog jong, komt vanzelf wel goed.. )
Mjah perfectionisme qua lichaam is een slechte eigenschap((B))
|
|
|
|
Euan
-
Total Posts
:
615
-
Reward points
:
0
-
|
ma 04-aug-03 19:26
( permalink)
quote: Oorspronkelijk geplaatst door: gonnagetbig
quote: Oorspronkelijk geplaatst door: Euan Volgens mij heb je wel een heel erg slecht zelfbeeld Gonnagetbig. Deuk in je borst, ribben die je ziet.. Je moet niet teveel te snel willen, raak je alleen maar gefrustreerd van... En je bent nog jong, komt vanzelf wel goed.. )
Mjah perfectionisme qua lichaam is een slechte eigenschap((B))
Nee hoor, ik vind het zeker geen slechte eigenschap. Het leidt alleen tot veel ontevredenheid over je eigen lichaam denk ik. Het is toch nooit goed genoeg, er kan altijd wel iets weer verbeterd worden.. Sommige dingen kun je gewoon niets aan veranderen, andere kosten gewoon veel tijd.. Je kunt niet overal iets aan doen helaas.. ((B))
|
|
|
|
gonnagetbig
-
Total Posts
:
337
-
Reward points
:
0
-
|
ma 04-aug-03 19:51
( permalink)
je wilt gewoon te veel op een te korte tijd en dan begin je naar je zelf te kijken in de spiegel en denk je van fuck zeg ik groei voor geen meter dar , daar en daar, echt klote.
|
|
|
|
Euan
-
Total Posts
:
615
-
Reward points
:
0
-
|
ma 04-aug-03 19:52
( permalink)
quote: Oorspronkelijk geplaatst door: gonnagetbig je wilt gewoon te veel op een te korte tijd en dan begin je naar je zelf te kijken in de spiegel en denk je van fuck zeg ik groei voor geen meter dar , daar en daar, echt klote.
jup, en zo blijft het gaan.. wen er maar alvast aan.. ((B))
|
|
|
|
Online Bookmarks Sharing:
|