Change Page: < 12 | Showing page 2 of 2, messages 21 to 33 of 33
|
Author |
Marcus
-
Total Posts
:
6812
- Scores: 355
-
Reward points
:
1857
-
Status: offline
|
RE: roei toestellen
vr 11-apr-08 19:04
( permalink)
Vind het zelf nooit zo logisch om voor iets waar je jaren mee gaat doen (heb de mijne bijvoorbeeld 5 jaar en de 10 haalt ie waarschijnlijk ook nog wel) voor een paar honderd euro compromissen te gaan sluiten wat betreft de kwaliteit, 700 euro is een redelijke prijs voor een gebruikte concept2 en spotgoedkoop voor een nagelnieuwe met garantie
Nowhere to go, nothing to do, no one to be
|
|
|
|
Sharkie
-
Total Posts
:
3710
- Scores: 0
-
Reward points
:
891
-
|
vr 11-apr-08 19:11
( permalink)
Probeer zaterdag eens een paar verschillende modellen uit stan, of heeft die man alleen concept? Ik ga met marcus mee, de concept is zijn geld meer dan waard. En omgekeerd kun je ook redeneren, straks koop je een b-model, en gebruik je hem niet/minder omdat ie niet zo fijn is.
Velen zouden er bij gebaat zijn om meer energie te steken in keihard trainen en minder in eindeloze discussies over welk schema optimaal is. Want zelfs op de meest "perfecte routine" kan je trainen als een slappe vaatdoek. - the locust
|
|
|
|
PeterE
-
Total Posts
:
1404
-
Reward points
:
0
-
|
vr 11-apr-08 23:24
( permalink)
700 euro's daarvoor kan je 5 jaar lang dagelijks gebruik maken van tientallen roeitoestellen en nog heel veel andere zweetapparaten.
|
|
|
|
Marcus
-
Total Posts
:
6812
-
Reward points
:
1857
-
|
za 12-apr-08 05:36
( permalink)
ORIGINAL: Stan nu zal er wel een wijsneus zijn die me zegt dat ik maar een fitness abo moet nemen waar ze een roeitoestel hebben ORIGINAL: PeterE 700 euro's daarvoor kan je 5 jaar lang dagelijks gebruik maken van tientallen roeitoestellen en nog heel veel andere zweetapparaten. Stan, als je ook zo vooruitziend bent op de renbaan, moet die 700 euro geen probleem zijn
|
|
|
|
Espi
-
Total Posts
:
21401
- Scores: 147
-
Reward points
:
1823
-
|
za 12-apr-08 11:00
( permalink)
Tegenargument: een Concept 2 kan je uitstekend weer opnieuw als 3e hands toestel verkopen. Probeer dat maar eens met andere toestellen voor elkaar te krijgen. Dus, stel dát je er amper gebruik van maakt en het van de hand wilt doen, dan is het juist een beter idee om een topklasse merk te kiezen. Maar goed, ben dus ook al aardig bevooroordeeld tov dit merk, aangezien zo'n beetje elke sportschool er 1 heeft.
|
|
|
|
bunecarera
-
Total Posts
:
1535
- Scores: 11
-
Reward points
:
744
-
|
za 12-apr-08 13:27
( permalink)
@ Marcus: strijk [sm=slach.gif] Bij ons kom je trouwens met 700€ maar een jaar toe. Dus beter de concept kopen dan...
I hurt myself today, to see if I still feel. I focused on the pain, the only thing that's real.
|
|
|
|
patrick
-
Total Posts
:
2811
- Scores: 7
-
Reward points
:
778
-
|
za 12-apr-08 19:22
( permalink)
ORIGINAL: bunecarera @ Marcus: strijk [sm=slach.gif] Bij ons kom je trouwens met 700€ maar een jaar toe. Dus beter de concept kopen dan...  . Wat krijg je daar allemaal voor dan? Kneet is EUR 250 voor een jaar.
|
|
|
|
PeterE
-
Total Posts
:
1404
-
Reward points
:
0
-
|
za 12-apr-08 20:20
( permalink)
Voor alleen kardio kan je met 700 euri zelfs wel 100 maanden toe. En dan heb je erg veel keuze en nog krachtapparaten op de koop toe.
|
|
|
|
bunecarera
-
Total Posts
:
1535
- Scores: 11
-
Reward points
:
744
-
|
zo 13-apr-08 12:11
( permalink)
ORIGINAL: patrick . Wat krijg je daar allemaal voor dan? Kneet is EUR 250 voor een jaar. In alle eerlijkheid? Een hele hoop zever, belachelijk slecht geïnformeerde instructeurs (uitzondering daar gelaten) dumbells tot 32kg en geen squatrek... Maar wel een mooie zaal met toestellen in mooi bruin en antraciet. Een Kinesis muur, gratis drinken, dvd verhuur, tv op je cardio machine, toegang tot zwembad, sauna, en mogelijkheden tot gratis huren van sportzalen. En mooie lekkere studentjes in te korte shortjes...
I hurt myself today, to see if I still feel. I focused on the pain, the only thing that's real.
|
|
|
|
patrick
-
Total Posts
:
2811
- Scores: 7
-
Reward points
:
778
-
|
zo 13-apr-08 13:06
( permalink)
beetje overprices dus? Hetzelfde als health spa in den haag bijvoorbeeld......... Wat is een kinesis muur btw? En gratis drinken houd waarschijnlijk niet in eiwittenshakes? Want dan haal ik mn geld er wel uit Kneet heeft geen zwembad, maar wel sauna, tv op cardiomachine, dumbells tot 70kg (beneden en boven) en zo af en toe leuke studentjes  . Maar goed daar kom ik niet voor. Interieur is misschien minder aantrekkelijk, maar doet zeker niet onder voor de gemiddelde sportschool.
|
|
|
|
Stan
-
Total Posts
:
15294
- Scores: 13
-
Reward points
:
732
-
|
ma 14-apr-08 11:19
( permalink)
zo, het was een leuke zaterdag! Het budget kruipt waar het niet kruipen wil  en ben met m'n 500 euro's (of euri's zoals sommigen nog foutief gebruiken) zaterdag dan maar wat kleren gaan kopen....was dringend nodig, twee hemden twee stropdassen een broek een blazer én een zonnebril later was m'n geld foetsie   Als je trouwens wat breder bent dan de middenmoot, in Nederland is dat gewoon geen probleem, in Maastricht een perfect passend kostuum gevonden waar ik in België overal zogezegd te breed was  dus alle Belgen daarheen! Verder wil ik een model C en dat hadden ze daar niet, daar was het een D. Ik blijf rustig uitkijken naar een 2dehands alternatief model C en volgende maand leg ik een deel van m'n geld weg naar een roeitoestellenfonds, zodat het budget daar gewoon altijd ligt! En misschien gebruik ik de tip van marcus en ga ik m'n geluk maar verder beproeven op de renbaan
Als ik wakker word en het zonnetje zie schijnen en de vogeltjes hoor fluiten, denk ik maar 1 ding, geef mij een geweer en ik schiet die klerebeesten uit de boom - Hermanus 
|
|
|
|
Marcus
-
Total Posts
:
6812
-
Reward points
:
1857
-
|
ma 14-apr-08 12:22
( permalink)
Verder wil ik een model C en dat hadden ze daar niet, daar was het een D. Wat is er mis met een model D? Hij is beter (zij het niet veel) dan een model C, maar meestal ook een stuk schaarser/duurder 2e hands vandaar dat ik adviseerde voor een C te gaan. Maar als je een model D voor een redelijke prijs kunt krijgen, des te beter! Als je geinteresseerd bent in internet roeien of je ergometer aansluiten op compu, zou je alleen effe moeten informeren hoe dat met een PM3 gaat (het standaard display op een model D). Het is ondertussen mogelijk dacht ik via usb kabel, maar heb er geen ervaring mee want heb zelf PM2+ display. Da's enige mogelijke nadeel van een model D ten opzichte van een model C dat ik kan bedenken.
|
|
|
|
Stan
-
Total Posts
:
15294
- Scores: 13
-
Reward points
:
732
-
|
ma 14-apr-08 15:20
( permalink)
Ah ok  dacht dat die C beter was dan die D...niet dus  duidelijk marcus!
Als ik wakker word en het zonnetje zie schijnen en de vogeltjes hoor fluiten, denk ik maar 1 ding, geef mij een geweer en ik schiet die klerebeesten uit de boom - Hermanus 
|
|
|
|
Online Bookmarks Sharing:
|