rug/vleugel

Author
n44b
Big P.I.M.P.
2004/11/15 21:28:11 (permalink)
0

rug/vleugel

hoi,

ik heb al een tijdje dat ik iets voel aan de rechter vleugel.
de eerste keer dat ik het voelde ben ik een week gestopt met trainen voelde het nimeer en ben toen terug gaan trainen en was er terug ingeschoten.

nu is het terug bijna volledig weg , maar wat zou ik doen?

aan wat kan het liggen? slechte opwarming? stretcheN?

mzzls

9 Replies Related Threads

falcon
    Vreemde Vogel, MSc.
    RE: rug/vleugel 2004/11/15 21:32:21 (permalink)
    0
    Kan van allerlei oorzaken hebben. Ik zou nu iig even rustig aan doen en aankijken. Als het weer terugkomt, een fysio raadplegen.
    Stretchen als een spier nog niet warm is, is niet aan te raden. Wat is precies je warm-up routine?
    n44b
    Big P.I.M.P.
    RE: rug/vleugel 2004/11/15 21:35:27 (permalink)
    0
    warm up , is gewoon 20 of 30 herhalingen doen van de oefening waarmee ik begin .
    falcon
    Vreemde Vogel, MSc.
    RE: rug/vleugel 2004/11/15 21:39:26 (permalink)
    0
    Ik zou toch nog iets meer aan warm-up doen denk ik.... iig nog een setje extra. Of 5 min fietsen erbij ofzo...
    n44b
    Big P.I.M.P.
    RE: rug/vleugel 2004/11/15 21:42:17 (permalink)
    0

ORIGINAL: falcon

Ik zou toch nog iets meer aan warm-up doen denk ik.... iig nog een setje extra. Of 5 min fietsen erbij ofzo...
    ok , nog iemand suggesties?
    Wreckless
    Super Heavy Weight
    RE: rug/vleugel 2004/11/18 20:49:04 (permalink)
    0
    Kzie nie in hoe fietsen je rechtervleugel zou moeten opwarmen...

En je kan een koude spier wel stretchen, alleen niet zo lang en zo ver als een goed doorbloede spier. Voor de oefeningen hou ik de stretch 10 seconden aan, erna zo'n 30 seconden.
    falcon
    Vreemde Vogel, MSc.
    RE: rug/vleugel 2004/11/18 21:03:42 (permalink)
    0
    Dat fietsen is meer om de bloedstroom een beetje op gang te helpen. Het is gewoon een aanvulling op de eerste rustige sets, alvorens je echt begint.
    n44b
    Big P.I.M.P.
    RE: rug/vleugel 2004/11/18 21:07:43 (permalink)
    0
    het is terug weg , heb eergistere biceps en triceps gedaan en voelde niks , hopelijk blijft het zo

cheerz
    Robin
    Super Heavy Weight
    RE: rug/vleugel 2004/11/19 08:55:50 (permalink)
    0

ORIGINAL: falcon

Dat fietsen is meer om de bloedstroom een beetje op gang te helpen. Het is gewoon een aanvulling op de eerste rustige sets, alvorens je echt begint.

Ja, maar heeft geen toegevoegde waarde aan het opwarmen van je rug. Alleen om je lichaamstemperatuur omhoog te brengen...
    Robin
    Super Heavy Weight
    RE: rug/vleugel 2004/11/19 08:57:14 (permalink)
    0

ORIGINAL: n44b

het is terug weg , heb eergistere biceps en triceps gedaan en voelde niks , hopelijk blijft het zo

cheerz

Maar wat voelde je dan ongeveer? Was het niet gewoon spierpijn? Bij mezelf zie ik dat dat in de rug namelijk ook vrij lang kan aanhouden. Het feit dat het maar aan 1 kant is maakt niet uit. Misschien is dat juist je zwakkere kant ofzo, waardoor hij ipc wat meer belast wordt dan de andere kant.
    Jump to:
    © 2014 APG vNext Commercial Version 5.0