sis
-
Total Posts
:
30879
- Scores: 619
-
Reward points
:
2073
-
Status: online
|
sample vrouwen verzorgingsproduct
vr 04-dec-09 23:41
( permalink)
Per PM kreeg ik van een attent persoon een hint toegespeeld over een gratis verzorgingsproduct voor dames. Mogelijk hebben jullie er interesse in klik
|
|
|
|
Nadia
-
Total Posts
:
3925
- Scores: 11
-
Reward points
:
612
-
Status: offline
|
RE: sample vrouwen verzorgingsproduct
za 05-dec-09 01:45
( permalink)
Ik NOOOOOIT meer.. Van dit product heb ik mijn chronische blaasontsteking gekregen!!
|
|
|
|
Miepie
-
Total Posts
:
903
- Scores: 14
-
Reward points
:
678
-
|
za 05-dec-09 07:09
( permalink)
Liever niet. Alles gaat goed daar. Niet aan rommelen. Maar toch bedankt voor de tip
|
|
|
|
Espi
-
Total Posts
:
21401
- Scores: 147
-
Reward points
:
1823
-
|
za 05-dec-09 13:03
( permalink)
Heb het wel eens gekocht, maar idd slechte koop geweest. Zal er niet over uitweiden maar met bepaalde probiotica ben je beter af daar beneden... het laatste wat je wilt is daar beneden met waslotion de omgeving daar verder verzieken.. ETA: trouwens over wassen gesproken, er zijn zelfs mensen in mijn (internet)vriendenkring die zelfs nooit meer zeep gebruiken, maar alleen natuurlijke stoffen omdat de zuurgraad van de huid flink verstoord wordt door zeep. Kan je nagaan wat gebeurt als je binnen gaat 'klooien'.
<message edited by Espi on za 05-dec-09 14:14>
|
|
|
|
P. Tsatsouline
-
Total Posts
:
1784
- Scores: 45
-
Reward points
:
1287
-
|
za 05-dec-09 13:35
( permalink)
Vul voor de grap iemand anders adres in.
get comfortable being uncomfortable” because that’s were the results happen…
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30879
-
Reward points
:
2073
-
|
za 05-dec-09 14:33
( permalink)
@ Nadia, echt waar joh, weet je zeker dat zo'n waslotion de oorzaak daarvan is? Ik geloof niet dat ik 't bewuste spul ooit gekocht heb.. hooguit een keer een testzakje ergens meegenomen maar dan heeft het geen indruk gemaakt.
|
|
|
|
Nadia
-
Total Posts
:
3925
-
Reward points
:
612
-
|
za 05-dec-09 14:54
( permalink)
@ sis, ja weet ik 100% zeker. Ik waste me er dagelijks mee.. Maar had om de 2 weken een ontsteking.. De ene ab kuur was afgelopen, de dag erna kon ik weer een nieuwe halen.. Tot bloeden met plassen aan toe. Echt heeeel erg.. Tot ik ooit eens de tip kreeg om met die zeep te stoppen.. Moest even wennen aan t idee. Want had het idee dat ik zonder niet schoon genoeg werd (flauwekul dus). Maar daarna nog 2 keer blaasontsteking gehad ofzo.. Ik heb elk jaar nog wel eens een blaasontsteking.. Maar dan weet ik dat ik met bepaalde dingen onzorgvuldig ben geweest. Heb ook een cystoscopie en een flowmetrie enz gehad.. Bleek idd dat mijn blaas helemaal ontregeld was. Gestopt met dat product, weer laten onderzoeken en mijn blaas zag er stukke beter uit! Heb toen af en toe nog wel een ontsteking gehad.. maarja mijn blaas was helemaal wond, dus dat moet helen..
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30879
-
Reward points
:
2073
-
|
za 05-dec-09 14:58
( permalink)
Ben je lekker mee dan  En nooit overwogen om dat te melden aan de producent?
|
|
|
|
Nadia
-
Total Posts
:
3925
-
Reward points
:
612
-
|
za 05-dec-09 15:08
( permalink)
Hmm nu je het zegt.. Nee eigenlijk niet.. Was zoooo blij dat ik een maand zonder onsteking zat.. Helemaal niet aan gedacht.. Wellicht toch eens een idee. Na de verhuizing
|
|
|
|