ricola
-
Total Posts
:
120
- Scores: 0
-
Reward points
:
0
-
Status: offline
|
ben gisteren bij me fysio geweest daar heb ik als behandeling voor mijn schouderblessure van die zuignappen op mijn schouder gekregen die stroomstoten geven wel een kwartier lang (best wel pijnlijk) ik moet zeggen dat het best geholpen heeft, ik moet wel 3 weken lang op 50% trainen maar goed heeft iemand van jullie daar ook wel eens iets mee te maken gehad? ik zie graag reacties......
|
|
|
|
MissKnight
-
Total Posts
:
29
-
Reward points
:
0
-
|
RE: schouder....
za 07-feb-04 07:46
( permalink)
Heb het wel eens gehoord van een maat van me. Die had last van zijn knie. Ook zo'n behandeling gehad. De brandplekken stonden erop na afloop, en zijn klachten waren er nog steeds........... Maar goed. Hangt er maar net vanaf,wat voor blessure je hebt. Ik hoop dat het bij jou igg wel werkt ! edit: damn, verkeerde account gebruikt....denk de Miss ff weg ;-)
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30879
- Scores: 619
-
Reward points
:
2073
-
Status: online
|
za 07-feb-04 10:46
( permalink)
Ik heb persoonlijk geen ervaring met die behandeling, maar wat ik er meestal van hoor: het helpt op het moment dat die stroomstootjes er zijn. Daarna is alles bij het oude.. het is een soort pijnbestrijding maar lange termijn effecten, nooit veel positiefs over gehoord. Je kunt ff searchen op schouder, of kijken bij blessures e.d., er is al meer over gezegd op het forum.
|
|
|
|
Bloempje
-
Total Posts
:
3829
-
Reward points
:
0
-
|
za 07-feb-04 11:17
( permalink)
Ik heb t gekregen voor gescheurde hamstrings die weer verkeerd samen zijn gegeroeid.. het heeft iets geholpen, maar ik heb nog steeds last als ik lang loop of zwaar me benen train... Maar ja ik was ook zo eigenwijs en heb de therapie afgebroken..[:I]
|
|
|
|
Scrappy
-
Total Posts
:
1649
-
Reward points
:
0
-
|
za 07-feb-04 11:18
( permalink)
Ik heb die behandeling ook gehad voor mijn onderrug en voor mijn schouder/sleutelbeen. voor mijn onderrug heeft het geholpen in combinatie massage en kraken. En voor mijn sleutelbeen, beetje denk ik. Heb verleden jaar autoongeluk gehad zijn me banden afgescheurd..Heb er nog steeds last van , komt ook niet meer goed, denk ik. Stroom moet er voor zorgen dat je bloedsomloop sneller door die plaats gaat waardoor het genezingsproces versneld. Als de stroom zeer doet staat hij te hoog, het moet net niet zeer doen....
|
|
|
|
ricola
-
Total Posts
:
120
-
Reward points
:
0
-
|
zo 08-feb-04 20:20
( permalink)
oke bedankt voor de reacties, ik heb morgen weer een behandeling en zal jullie op de hoogte houden
|
|
|
|
ricola
-
Total Posts
:
120
-
Reward points
:
0
-
|
do 19-feb-04 18:21
( permalink)
ik heb inmiddels al weer 2 stroom behandelingen gehad en ik moet zeggen dat het met de dag beter gaat, komt bij dat ik elke keer voor ik ga trainen een goede warming-up doe en er na een cooling-down, vraag me niet waarom maar dat deed ik eigenlijk nooit echt goed (laksheid ,heb ik niet nodig) nu merk ik dat het trainen veel beter gaat dus met de dag more happy, moet er wel voor waken dat ik niet te snel zwaar ga maar dat is verdomd moeilijk......
art has to be forgotten..beauty must be realized...
|
|
|
|
Hans
-
Total Posts
:
2939
-
Reward points
:
0
-
|
di 24-feb-04 14:42
( permalink)
Je bedoelt tracties? Heb ik ook gehad. Weet niet wat ik er van moet denken. Het principe is volgens mij om heel veilig je spieren te gebruiken en de aanhechtingen niet te zwaar te belasten.
"You eat someone else's cake again, and Imma give you a slice of my own PAIN CAKE!!! And you WON'T want seconds of THAT!" - Terry Tate, Office Linebacker
|
|
|
|
p-nut
-
Total Posts
:
107
-
Reward points
:
0
-
|
wo 03-mrt-04 23:17
( permalink)
Schouderblessure is altijd KUT ! Doe het wat rustiger aan met de oefeningen waarbij je een gewicht boven je hoofd moet duwen / trekken ... Je kan ze wel gewoon doen maar doe ze zoo dat je niet het gewicht boven je hoofd brengt. Dus geen neck trekken achter je hoofd maar gewoon voorlangs ,schoulder press op een bankje , en het bankje met een lichte achterover helling zetten. ( 3 gaatje van onder) Bewegingen achter je hoofd knelt de ruimte in je schouder af waardoor er elke keer wrijving ontstaat , en ja dat is niet goed . Dus SUC-6 !!!
|
|
|
|