Change Page: 12 > | Showing page 1 of 2, messages 1 to 20 of 27
|
Author |
twirre
-
Total Posts
:
1661
- Scores: 32
-
Reward points
:
737
-
Status: offline
|
Ik zie in het menu onder total post , scores staan . Ik vraag me af wat dat betekend. Alvast bedankt!
|
|
|
|
Hermanus
-
Total Posts
:
11026
- Scores: 1137
-
Reward points
:
2079
-
|
Het is een systeem waarbij de leden elkaar in bepaalde subfora punten kunnen geven voor een post, een soort van waarderingssysteem waar we op zich verder geen waarde aan toe kennen. Gewoon een leuk extraatje.
Testiculos habet et bene pendentes Why train heavy? Why stack plates? Why bend bars? Why train insane? Because I f**king can
|
|
|
|
twirre
-
Total Posts
:
1661
- Scores: 32
-
Reward points
:
737
-
|
aha, bedankt Hermke ! hmm ik heb geen idee waar ik mijn ene punt aan te danken heb
|
|
|
|
Luppie
-
Total Posts
:
2332
- Scores: 59
-
Reward points
:
1036
-
|
Is dat met die sterren Hermke ?
WIE HET KLEINE NIET EERT IS HET GROTE NIET WEERD
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30879
- Scores: 619
-
Reward points
:
2073
-
|
Ja, en met de duimpjes.
|
|
|
|
zeghetmaar
-
Total Posts
:
924
- Scores: 4
-
Reward points
:
828
-
|
En daar heb jij 55 mee verdiend sis?!?
EXPERIENCE IS THE KEY TO SUCCES...
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30879
-
Reward points
:
2073
-
|
Ja, kennelijk post ik zo nu en dan dingen die op prijs gesteld worden. Naast scores heb je ook reward points, die staan in het profiel en die kun je verdienen met andere handelingen zoals inloggen, posten e.d.
|
|
|
|
zeghetmaar
-
Total Posts
:
924
- Scores: 4
-
Reward points
:
828
-
|
Ha ha ha... Ik geef het niet graag toe, maar ik kan ook wel waarderen wat jij post hoor... Nu zeg jij zo wat over die reward points, maar die stonden eerder toch ook onder je naam? Tenminste voor korte duur dan... Of waren dat die gewichtjes boven je avantar?
EXPERIENCE IS THE KEY TO SUCCES...
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30879
-
Reward points
:
2073
-
|
Hehe, thanks Dat klopt, die stonden ook een poosje onder je naam maar dat werd zo rommelig met al die getallen onder elkaar. De gewichtjes, of beter, de barbell met schijven, die laat zien hoeveel posts je hebt geplaatst. Van feather weight tot super heavy weight en daarna mag je zelf kiezen
|
|
|
|
Stan
-
Total Posts
:
15294
- Scores: 13
-
Reward points
:
732
-
|
per dt-fout krijg je een score! +1
Als ik wakker word en het zonnetje zie schijnen en de vogeltjes hoor fluiten, denk ik maar 1 ding, geef mij een geweer en ik schiet die klerebeesten uit de boom - Hermanus 
|
|
|
|
Dolsey
-
Total Posts
:
1193
- Scores: 43
-
Reward points
:
894
-
|
leuk extraatje iniedergeval
Every One Is Born a Nobody! Its Up To You If You Become A Somebody!
|
|
|
|
SheRu
-
Total Posts
:
11220
- Scores: 580
-
Reward points
:
2061
-
|
Maarre, wáár krijg je nou die rewardpoints allemaal voor? Want kan 't ook doordat mensen replyen in een door jou gestart topic, bijv?
You 's So high 'n mighty with all your muscle. Go ahead boy, pick up that barbell and show me what you can do. http://canonnengoed.wordpress.com/ "SheRu easy. SheRu doet waar SheRu zin in heeft."
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30879
-
Reward points
:
2073
-
|
Ik zit te zoeken, volgens mij was dat voor dingen zoals inloggen en het verrichten van handelingen maar ik zie even niet zo snel staan welke handelingen en hoeveel punten die ook alweer opleveren.
|
|
|
|
SheRu
-
Total Posts
:
11220
- Scores: 580
-
Reward points
:
2061
-
|
.. want dan ga ik daar gewoon een dag aan besteden.  Inloggen, uitloggen, inloggen, uitloggen. Monsterscore!
You 's So high 'n mighty with all your muscle. Go ahead boy, pick up that barbell and show me what you can do. http://canonnengoed.wordpress.com/ "SheRu easy. SheRu doet waar SheRu zin in heeft."
|
|
|
|
ErEf
-
Total Posts
:
12432
- Scores: 108
-
Reward points
:
1431
-
|
|
|
|
|
Juutje1
-
Total Posts
:
1235
- Scores: 26
-
Reward points
:
1102
-
|
Kun je ook terugvinden waar je de scores voor gekregen hebt?
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30879
-
Reward points
:
2073
-
|
Het forum voorziet niet in een lijstje maar je kunt scores wel zien in de post waar je ze gekregen hebt.
|
|
|
|
ErEf
-
Total Posts
:
12432
-
Reward points
:
1431
-
|
die duimpjes omhoog en naar beneden gaan naar scores reward points je krijgt er 5 bij lid worden je krijgt er 1 voor elke dag dat je lid bent je krijgt er 2 per keer dat je inlogt op 't forum (eenmaal per dag) dus de score gaat omhoog als je nuttige bijdrages levert en boardleden dat waarderen met een thumbs up.
|
|
|
|
ErEf
-
Total Posts
:
12432
-
Reward points
:
1431
-
|
SheRu .. want dan ga ik daar gewoon een dag aan besteden. Inloggen, uitloggen, inloggen, uitloggen. Monsterscore! net geleerd dat 't je max 2 punten oplevert
|
|
|
|
kalajengkin
-
Total Posts
:
8825
- Scores: 56
-
Reward points