henk123
-
Total Posts
:
4
- Scores: 0
-
Reward points
:
177
-
Status: offline
|
spieren trainen.
zo 27-feb-11 17:59
( permalink)
Hallo, ik ben een jongen van 18 jaar en wil graag een six-pack trainen. niet zo heel erg overdreven gespierd maar gewoon dat je de blokjes ziet. ik ben 1,85 lang en 89 kilo. ik weet dat ik nog te zwaar ben om die blokjes te kunnen zien, maar heeft het nut om nu al te beginnenn met trainen? ik ben namelijk al flink afgevallen en er moet nog meer af. ik sport veel en eet gezond. maar heeft het nut om nu al te beginnen met trainen zodat alshet vet eraf is je de spieren gelijk ziet? of beter maar even wachten totdat je alle kilo's kwijt bent? wat is het best? ik zit op voetbal en train 2x in de week en voetbal zaterdags een wedstrijd. de rest van de dagen loop ik hard behalve zondag. ook met de voeding is niets mis want eet echt gezond. bij mij is het afvallen geen probleem want dat lukt maar ik wil graag weten of het nu heeft om nu al te beginnen met trainen? als jullie even zouden willen posten wat jullie ervanvinden zou ik echt op prijs stellen. Groeten Henk
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30879
- Scores: 619
-
Reward points
:
2073
-
|
Re:spieren trainen.
zo 27-feb-11 18:32
( permalink)
Welkom henk123. Je doet nu al 6 trainingen per week, dat is een behoorlijke belasting. Je bedoelt met je vraag waarschijnlijk of het zin heeft om op kracht erbij te gaan trainen? Dat lijkt me geen probleem, sterker nog, het lijkt me goed om te doen. Je moet je dan wel afvragen of je het echt erbij gaat doen, of in plaats van het hardlopen. Ik denk niet dat je er meer of minder door gaat afvallen maar wel dat je meer vorm in je lichaam krijgt als je krachttraining erbij doet.
|
|
|
|
henk123
-
Total Posts
:
4
-
Reward points
:
177
-
|
zo 27-feb-11 18:42
( permalink)
hee dankje voor je antwoord. ik bedoelde inderdaad om kracht te gaan trainen maar specifiek bedoel ik of het nut heeft om nu met dit gewicht een six-pack te gaan trainen zodat waneer ik al me kilo's kwijt ben een moooi strak buikje heb. of zeg je van beter wachten todat ik bijvoorbeeld een vetpercentage heb van onder de 10%? Ik had namelijk gehoord dat ej wel een six-pack kunt trainen als je te dik bent maar dan zou je de blokjes niet zien. en ik dacht zo van nu beginnen met trainen van six-pack en als ik dan over een half jaartje al veel minder vet heb dat ik dan de blokjes steeds meer ga zien. anders moet ik namelijk eerst afvallen en dan pas trainen. ik dacht zo van misschien kan dit wel tegelijk?
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30879
- Scores: 619
-
Reward points
:
2073
-
|
zo 27-feb-11 19:16
( permalink)
Dat sixpack ga je zien als je laag genoeg zit in je vetpercentage maar normaal gesproken train je niet alleen een sixpack maar is dat meer het gevolg van de training van je hele lichaam. In jouw geval zou ik inderdaad lekker gaan trainen en dan na verloop van tijd steeds beter de spieren gaan zien.
|
|
|
|
henk123
-
Total Posts
:
4
-
Reward points