spierscheuring knieholte?

Author
crz_06
Heavy Weight
2006/08/05 13:30:35 (permalink)
0

spierscheuring knieholte?

Merk net dat er een rode bult (rode gloed) in het midden van mijn knieholte zit. De pijn ik ligt dicht onder de huid (en is bij aanraking (drukken op de plek en samenknijpen) gevoelig). heb er bij het lopen geen last van.

Het enige wat ik gisteren gedaan heb was de romanian deadlift, maar heb hier tijdens de oefening niks van gevoeld. Het lijkt als ik naar wat anatomische plaatjes kijk dan lijkt het niet de pees van de hamstring te zijn (daar deze aan de binnen en buitenkant v.d. knie beginnen), maar wat het dan wel is kan ik ook niet vinden.

Jullie enig idee?, en nog wat tips (ben waarschijnlijk te laat met koelen, tis nu zo'n 24 geleden dat het waarschijnlijk is gebeurd)

5 Replies Related Threads

bunecarera
    Luctor et Emergo
    RE: spierscheuring knieholte? 2006/08/05 14:07:28 (permalink)
    0
    Koelen ben je nooit te laat mee.
    naar de dokter gaan ook niet.
    Er lopen door de spierholte geen spieren of pezen dus die kunnen het al niet zijn.
    mss een insectenbeet? of een ontstoken haartje, lymfekliertje,...
    crz_06
    Heavy Weight
    RE: spierscheuring knieholte? 2006/08/05 14:14:44 (permalink)
    0
    'em daar zeg je wat. Dadelijk het vrouwtje er maar eens naar laten kijken of het geen teken beet is ofzo. Hier op het forum rond hangend denk je al gauw bij je zelf, hey misschien heb ik ook wel een blessure ofzo .. ipv het gezonde verstand te laten prevaleren
    crz_06
    Heavy Weight
    RE: spierscheuring knieholte? 2006/08/06 11:25:56 (permalink)
    0
    Had verwacht dat het na 2 dagen wel verminderd zal zijn, maar dus niet verdrietig De zwelling zit er nog steedse, en wat me meer verontrust is dat bij overstrekking er een duidelijke pijnlijke steek te voelen is. Het voelt bij aanraking nu ook als een kleine spierscheuring (heb er eerder eengehad). Vraag me dan toch echt af welke spier of spees daar dan loopt.
    bunecarera
    Luctor et Emergo
    RE: spierscheuring knieholte? 2006/08/06 11:28:48 (permalink)
    0
    midden in je knieholte? geen...
    sis
    NO Sissy !!
    RE: spierscheuring knieholte? 2006/08/06 14:04:17 (permalink)
    0
    Ga morgen dan even langs de dokter!
    Jump to:
    © 2014 APG vNext Commercial Version 5.0