Spinning Muziek

Author
Paris
blonT
2008/07/31 12:25:55 (permalink)
0

Spinning Muziek

Ik ben altijd bezig met het zoeken naar de beste platen om lekker uit je dak te gaan tijdens een spinningles. Waar fietsen jullie het liefste op?

Ikzelf vind Cascada en Milk Inc lekker fietsen, maar ook Zombie van The Cranberry's is een super plaat om gas te geven...

5 Replies Related Threads

anoekke
    Light Weight
    RE: Spinning Muziek 2008/07/31 21:33:07 (permalink)
    0
    Hardstyle ,maar niet iedereen kan dat waarderen. maf!
    Nadia
    Comeback babe
    RE: Spinning Muziek 2008/07/31 22:04:00 (permalink)
    0
    Zelf vind ik van artiesten die nu bekend zijn September, Alex Gaudino, David Guetta erg lekker om op te trainen. lekker opzwepend. Ook hou ik zelf erg veel van snelle reggaeton en meer in die hoek, maar kan me voorstellen dat het niet geschikt is voor een grote groep verschillende mensen. Die ik eerder noemde vind ik wel makkelijk toegangbaar zeg maar.

Even off topic.. Als ik het me nog goed herhinner had je toch je been gebroken? Hoe is het daarmee afgelopen? Goed hersteld enz?
    bunecarera
    Luctor et Emergo
    RE: Spinning Muziek 2008/07/31 23:44:52 (permalink)
    0
    Mijn examenles van 2j geleden.

Red Carpet – Alright (Erick Morillo Mix)

Opwarming                                                                                                            05’39

Gadjo – So many times (3’49)
     seated climb                       

Gebroeders Ko – Ik heb een boot (2’27)
    1-16”: Gewoon
    Vanaf 16” 4 tijdens op en 4 tijden neer.
    Vanaf 58” terug neer en dubbel tempo.
    Op 1’15” rustiger tempo, even bekomen.
    Op 1’45 2 tijden op en 2 tijden neer.                                                                  02’27 

Jennifer Saunders - Holding Out for a Hero.
    Sprints  

Queen – Don’t stop me now
    Jogging vanaf                                 ‘35                   
     Zit vanaf                                          1’26                                                                          
    Staande klim op                              2’00
    Zit vanaf                                           2’45                                                               03’29
    Jackson 5- ABC    
    Zit
    Op refrein: jogging.
    0’26 – 0’44
    1’16 – 1’44
    Tijdens tussenstuk wave met armen van rechtsboven naar lnksonder
    2’15 – 2’52                                                                                                             02’52
    Lou Reed – Take a walk on the wild side
    Op adem komen en rekken van schouders, borst, losschudden benen.
    Niet volledig. 2’ maar.
    drinken                                                                                                                    02’00
    Metallica - Until it sleeps
    Zware klim
    Seated
    Standing climb                    ’26 – ‘43
    seated           
    Standing                               1’09 – 1’50
    Seated
    Standing                               2’16 – 2’58
    Seated
    Standing                               3’32 – 4’20                                                               4’35

Gnarls Barkley – Smiley faces
    Alleen op tempo fietsen.                                                                                      03’05

Me First and The Gimme Gimmies – Summer of 69
    sprint/seated afwisselen.
    0’23 sprint
    0’34: seated
    0’47: Sprint
    1’00: seated
    1’36: sprint
    1’50: seated tempo                                                                                                2’15

Madonna – Hung Up
    Standing jogging
    0’32: stand 32T tot ‘46
    Zit
    1’18: Stand 2x 32T tot 1’48
    Zit
    2’34: Stand tot einde.                                                                                           3’23

Smashmouth – walking on the sun
    Standing climb
    Gevoel van 16min
                                                                                                   3’26   

Johnny Cash - Hurt
    Cooling down                                                                                 3’38
    loretta
    Light Weight
    RE: Spinning Muziek 2008/08/01 08:31:38 (permalink)
    0
    Ik vind het altijd wel leuk als er ook eens iets anders in zit dan altijd maar diezelfde 538-trance/dance, dus idd ook af en toe een lekker rock nummer of een gouwe ouwe!
    Wanneer er alleen maar dance en top 40 gebruikt wordt vind ik het al snel voorspelbaar worden...
    Paris
    blonT
    RE: Spinning Muziek 2008/08/01 09:42:05 (permalink)
    0
    ORIGINAL: Style

Even off topic.. Als ik het me nog goed herhinner had je toch je been gebroken? Hoe is het daarmee afgelopen? Goed hersteld enz?

Ja hoor, heb er een half jaartje mee gesukkeld... niet alleen de breuk zelf, maar ook nog aanverwante probleempjes die daarna opspeelden (verkorte hamstringpees).  Maar uiteindelijk stond ik begin januari weer bij mn Bodypumpcursus (niet echt een top idee om mee te beginnen knipoog) en in maart weer op het voetbalveld!

David Guetta is idd top om op te fietsen. Gisteren Freak U van Bon Garcon gebruikt, vond iedereen erg geslaagd, ow en Kid Rock, All Summer Long! Zelf vond ik de lekkerste vd dag It´s My Life van Bon Jovi super blij
    Jump to:
    © 2014 APG vNext Commercial Version 5.0