Moob
-
Total Posts
:
14765
- Scores: 92
-
Reward points
:
1423
-
Status: offline
|
*spoiler* GP Hawai 2007 (superfight en voor de wereldtitel)
ma 30-apr-07 23:38
( permalink)
|
|
|
|
DjMark
-
Total Posts
:
11155
- Scores: 96
-
Reward points
:
2031
-
|
RE: *spoiler* GP Hawai 2007 (superfight en voor de wereldtitel)
di 01-mei-07 09:45
( permalink)
|
|
|
|
LeonCame
-
Total Posts
:
705
- Scores: 0
-
Reward points
:
496
-
|
za 05-mei-07 22:05
( permalink)
Ik vond het gevecht van Remy eerlijk gezegd niet zo.....tempo lag vrij laag, alleen in het begin van de 2e en 3e ronde ging het even omhoog. En let er eens op hoe weinig Feitosa zijn beroemde hoge flapkick maakt...volgens mij geen een keer ? af en toe een "slappe" normale highkick. Feitosa was wel weer goed bezig met het lowkick werk, zag er in dit gevecht meer uit als een kickboxer dan een thaiboxer of karateka. Hari.....wat is die gast toch sne he ? ijkt wel of ie 70 kilo weegt ofzo. Maar die jap zag er ook niet uit, dook meteen al elke keer weg.
Uit het goud der korenharen, schiep god de trotse Hagenaren. Uit het restant kwamen de kneusjes van ons land
|
|
|
|
Moob
-
Total Posts
:
14765
- Scores: 92
-
Reward points
:
1423
-
|
za 05-mei-07 22:11
( permalink)
Hari.....wat is die gast toch sne he ? ijkt wel of ie 70 kilo weegt ofzo. Maar die jap zag er ook niet uit, dook meteen al elke keer weg. Hahah! je hebt echt helemaal gelijk! Die Japanner, zo lopen er wel 100.000 rond volgens mij, geen bijzondere vechter. Maar Hari doet het toch maar. En Hari is wel een stuk zwaarder geworden volgens mij. eerst zag hij eruit alsof hij 50 kg woog ofzo, maar de laatste paar gevechten ziet hij er wel wat buffer uit. Wordt dus volgens mij wel aan gwerkt. Over Bonjasky en Feitosa: Het is nog redelijk vroeg in het seizoen he. Ik heb het wel eens stukken beroerder gezien. Laag tempo en potten om te janken. Maar dit vond ik wel aardig. Goed, beide heren staan niet op de toppen van hun kunnen te vechten, maar voor zo vroeg in het seizoen kon ik het zeker wel waarderen. Later in het jaar moet het allemaal gaan gebeuren pas, zo vanaf september etc. Dan de final eliminations e.d. dan moeten ze er echt staan.
|
|
|
|
LeonCame
-
Total Posts
:
705
- Scores: 0
-
Reward points
:
496
-
|
za 05-mei-07 22:37
( permalink)
Hari is zeker we groter aan het worden. Heb je hem nog tegen Ignashov gezien ? Daar was ie echt erg dun, beetje ondergewicht zowat. GROOT verschil met nu. http://www.youtube.com/watch?v=zbUFQfUexGY Voor als je m nog niet gezien hebt.
Uit het goud der korenharen, schiep god de trotse Hagenaren. Uit het restant kwamen de kneusjes van ons land
|
|
|
|