lies24
-
Total Posts
:
2
- Scores: 0
-
Reward points
:
0
-
Status: offline
|
strakker door hometrainer?
zo 04-jan-09 21:11
( permalink)
Hallo allemaal, Ik ben hier nieuw, dus mss plaats ik mijn topic op een verkeerde plaats, sorry daarvoor! Ik ga me volgende week een hometrainer aanschaffen, en dat omdat ik wat strakker wil worden. Ben klein en relatief tenger, alleen mijn bips en billen zijn wat 'uitgezet' en vol. Ik zou daar dus graag wat afslanken, en hoop dat de hometrainer me daarmee helpt... Dus ik heb 2 vraagjes: - helpt de hometrainer daarvoor of is dit echt een waist of money? - ik twijfel of ik er eentje moet kopen met ingebouwde trainingsprogramma's, is dit beter? Alvast bedankt!!
|
|
|
|
Wreckless
-
Total Posts
:
12570
- Scores: 32
-
Reward points
:
1321
-
|
RE: strakker door hometrainer?
zo 04-jan-09 21:51
( permalink)
ORIGINAL: lies24 "waist of money?" aaahhh, you crack me up. Als je klein en tenger bent, zal het moelijk zijn om plaatselijk vet te verliezen. Ik schrijf voor: krachttraining ! ! ! Wat eet je?
[]======[] []======[] I guess God wanted to make something ugly but in great shape []======[] []======[]
|
|
|
|
violette
-
Total Posts
:
5332
- Scores: 6
-
Reward points
:
665
-
|
zo 04-jan-09 21:56
( permalink)
*** Je komt nooit op je bestemming aan als je alleen maar op zonnige dagen reist. ***
|
|
|
|
kalajengkin
-
Total Posts
:
8825
- Scores: 56
-
Reward points
:
1332
-
|
zo 04-jan-09 21:58
( permalink)
Ik vrees dat je met de hometrainer niet strakker wordt, maar wel afvalt. Je gaat dus spieren verliezen, en niet je vet.
Kala is en blijft een eigenaardig ding
|
|
|
|
twirre
-
Total Posts
:
1661
-
Reward points
:
737
-
|
ma 05-jan-09 20:31
( permalink)
Hoi Lies, welkom!!! Ik heb jaren lang gefietst en het heeft me alleen maar race kuiten opgeleverd , helaas geen gestroomlijnde billen. Met kracht training en goede voeding behaal je meer resultaat is mijn ervaring.
|
|
|
|
lies24
-
Total Posts
:
2
- Scores: 0
-
Reward points
:
0
-
|
di 06-jan-09 22:09
( permalink)
shit, helpt het dan echt niet? Ik dacht dat wie veel fietst toch strakke billen heeft? Let niet echt op mijn voeding, eet behoorlijk gezond zonder echt te lijnen, maar dat is ook de bedoeling niet... En euh, sorry dat ik zo'n groentje ben, maar wat voor soort krachttraining bedoelen jullie dan?
|
|
|
|
violette
-
Total Posts
:
5332
- Scores: 6
-
Reward points
:
665
-
|
di 06-jan-09 22:10
( permalink)
Fitness in de sportschool, oefeningen doen met gewichten
*** Je komt nooit op je bestemming aan als je alleen maar op zonnige dagen reist. ***
|
|
|
|
kalajengkin
-
Total Posts
:
8825
- Scores: 56
-
Reward points
:
1332
-
|
di 06-jan-09 23:22
( permalink)
ORIGINAL: lies24 En euh, sorry dat ik zo'n groentje ben,
We zijn allemaal begonnen als groentje hoor, dus dat geeft niet. Je leest hier om te ontgroenen zullen we maar zeggen.
Kala is en blijft een eigenaardig ding
|
|
|
|
twirre
-
Total Posts
:
1661
-
Reward points
:
737
-
|
zo 11-jan-09 14:05
( permalink)
Ben je er al uit wat voor sport je gaat doen? Net wat kala zegt iedereen is ergens begonnen dus helemaal geen probleem. Ik sta zelf wat KT en voeding betreft nog ergens in het groene gebied maar ach al doende .......
|
|
|
|