milo
-
Total Posts
:
770
- Scores: 8
-
Reward points
:
847
-
Status: offline
|
stretches na hyper extensions
wo 21-jul-10 13:43
( permalink)
Hey, ik ervaar nog weinig stijve spieren na training, behalve na hyper extensions... Ben serieus aan het overwegen om die gewoon niet meer te doen want lower back is blijkbaar een zwakkere plek bij me. Maar toen dacht ik dat er misschien wel goede stretches voor zijn na het trainen...  post here xD
|
|
|
|
Luppie
-
Total Posts
:
2332
- Scores: 59
-
Reward points
:
1036
-
|
Re:stretches na hyper extensions
wo 21-jul-10 14:14
( permalink)
Mmm uithangen aan een chinrek een paar minutjes en voorover buigen met een bole rug en een gewicht in de handen ?
WIE HET KLEINE NIET EERT IS HET GROTE NIET WEERD
|
|
|
|
SheRu
-
Total Posts
:
11220
- Scores: 580
-
Reward points
:
2061
-
|
wo 21-jul-10 16:35
( permalink)
GEwoon uit dommigheid hoor: maar stijve biceps na 't bicepsen = biceps overslaan? Ik zou i.e.g. je onderrug zeker niet stretchen.
You 's So high 'n mighty with all your muscle. Go ahead boy, pick up that barbell and show me what you can do. http://canonnengoed.wordpress.com/ "SheRu easy. SheRu doet waar SheRu zin in heeft."
|
|
|
|
milo
-
Total Posts
:
770
-
Reward points
:
847
-
|
wo 21-jul-10 16:39
( permalink)
SheRu GEwoon uit dommigheid hoor: maar stijve biceps na 't bicepsen = biceps overslaan? Ik zou i.e.g. je onderrug zeker niet stretchen. hehe daar zit vast enige waarheid in vast dom... maar ik train altijd gewoon door bij stijheid....
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30879
- Scores: 619
-
Reward points
:
2073
-
|
wo 21-jul-10 22:37
( permalink)
Bij mijn sportschool slingeren wat foamrollers rond. Ik vind het wel prettig om daarmee te rollen op mijn onderrug. Geen idee of dat voor jou zou werken. En verder hoort spierpijn er een beetje bij als je traint
|
|
|
|
Moob
-
Total Posts
:
14765
- Scores: 92
-
Reward points
:
1423
-
|
do 22-jul-10 15:16
( permalink)
Misschien wat minder fanatiek aanpakken? Dan langzaam opbouwen naar je niveau zodat je geen (of minder) spierpijn/ stijfheid krijgt na het trainen.
|
|
|
|
milo
-
Total Posts
:
770
-
Reward points
:
847
-
|
do 22-jul-10 15:36
( permalink)
Moob Misschien wat minder fanatiek aanpakken? Dan langzaam opbouwen naar je niveau zodat je geen (of minder) spierpijn/ stijfheid krijgt na het trainen. ja inderdaad, had die oefening al een hele tijd niet gedaan en dan plots evenveel als andere spiergroepen die ik constant train... op den duur vergeet je dat je niet gewoon met alles tot het uiterste kan gaan :s
|
|
|
|