subforum 'ervaringen met trainingsschema's'
Author Message
Stan

• Total Posts : 15294
  • Scores: 13
  • Reward points : 732
  • Status: offline
subforum 'ervaringen met trainingsschema's' ma 22-jan-07 16:20 (permalink)
0
hey,

Sheru kwam op het idee (zie haar log) om een apart subforum te maken waarin leden hun ervaringen met bepaalde trainingssystemen die redelijk ingeburgerd zijn (bvb GVT, 5x5, WSB, etc.) kunnen plaatsen zodat je eens kan nalezen wat anderen van een bepaald schema vonden, voor je er zelf aan begint. Het zou een stuk gemakkelijker zijn om zo iets op te zoeken. Het is eigenlijk ook wel het allerbelangrijkste in essentie voor mensen die aan krachttraining of bodybuilding doen om een goed schema te hebben, dus het zou totaal niet misstaan in een goed body-fitness forum!

Mss kunnen we onder [Bodybuilding&Fitness] een subforum 'ervaringen met trainingsschema's' maken waar leden dan een systeem posten, en hun positieve/negatieve ervaringen ermee...

het zou wel streng gemodereerd moeten worden, zodat het overzichtelijk blijft, bvb verplicht te antwoorden met 'positieve punten: ... negatieve punten: ... krachtgains: .... massagains: ...' een vast format...niet echt een plaats dus om te discussiëren, gewoon je ervaringen posten en als die anders zijn dan de ervaringen van iemand anders so be it, daarover kan je toch niet discussiëren.
Het gaat er hem dus niet om het 'beste' trainingsschema te vinden!

grtz

KB

Als ik wakker word en het zonnetje zie schijnen en de vogeltjes hoor fluiten, denk ik maar 1 ding, geef mij een geweer en ik schiet die klerebeesten uit de boom - Hermanus

SheRu

• Total Posts : 11220
    • Scores: 580
    • Reward points : 2061
    RE: subforum 'ervaringen met trainingsschema's' ma 22-jan-07 19:26 (permalink)
    0

You 's So high 'n mighty with all your muscle. Go ahead boy, pick up that barbell and show me what you can do.

http://canonnengoed.wordpress.com/

"SheRu easy. SheRu doet waar SheRu zin in heeft."

Moob

• Total Posts : 14765
      • Scores: 92
      • Reward points : 1423
      RE: subforum 'ervaringen met trainingsschema's' ma 22-jan-07 19:46 (permalink)
      0
      Soort trainingschema reviews?

heb al enkele keren zoiets uitgewerkt (voor GVT, Push/benen/pull, prioriteit schema...)

http://forum.body-fitness.nl/m_369781/mpage_1/key_prioriteit%2cschema/tm.htm#369781

http://forum.body-fitness.nl/m_413191/mpage_1/key_push%2cbenen%2cpull/tm.htm#413191

http://forum.body-fitness.nl/m_343779/mpage_1/key_GVT/tm.htm#343779

Maar of je voor zoiets nu een aparte sectie aan moet maken? Ik weet het niet.ja ja

Zou wel in elk geval met een soort 'formulier' moeten gaan, zodat je altijd bepaalde punten afloopt. Zo blijven reviews overzichtelijk, omdat ze wat layout betreft op elkaar lijken.

We duiken eens het moderator hok in om te overleggen.

I started out with nothing and still have most of it left.

http://www.no-nonsense-training.tk/

Ryujin

• Total Posts : 1971
        • Scores: 0
        • Reward points : 392
        RE: subforum 'ervaringen met trainingsschema's' ma 22-jan-07 19:56 (permalink)
        0
        Lijkt me nou geen slecht idee, kan niemand meer een topic aanmaken met 'wat is nou het snelste schema om massa aan te kweken', maar kunnen ze de ervaringen zelf lezen.
        The only verdict is vengeance; a vendetta, held as a votive, not in vain, for the value and veracity of such shall one day vindicate the vigilant and the virtuous.

Espi

• Total Posts : 21401
          • Scores: 147
          • Reward points : 1823
          RE: subforum 'ervaringen met trainingsschema's' ma 22-jan-07 20:53 (permalink)
          0
          Superidee .. maar dan wel idd streng mod(d)ereren, want zulke draden worden snel een zootje.

A propos.. Sheru, jij zou nog de plaatjes voor de odd lifts aanleveren!

SheRu

• Total Posts : 11220
            • Scores: 580
            • Reward points : 2061
            RE: subforum 'ervaringen met trainingsschema's' di 23-jan-07 08:18 (permalink)
            0
            Eh, voor de Excercises You've Never Tried? Jaja, maar die staan allemaal tamelijk duidelijk in de link, vond ik eigenlijk.
            You 's So high 'n mighty with all your muscle. Go ahead boy, pick up that barbell and show me what you can do.

http://canonnengoed.wordpress.com/

"SheRu easy. SheRu doet waar SheRu zin in heeft."

Ryujin

• Total Posts : 1971
              • Reward points : 392
              RE: subforum 'ervaringen met trainingsschema's' di 23-jan-07 20:07 (permalink)
              0
              Idd, ik zou het zo laten, het is een kleine moeite om op de site van T-nation te kijken. Trouwens, ik denk dat het anders te onoverzichtelijk zal zijn.
              The only verdict is vengeance; a vendetta, held as a votive, not in vain, for the value and veracity of such shall one day vindicate the vigilant and the virtuous.

DKNH

• Total Posts : 143
                • Reward points : 0
                RE: subforum 'ervaringen met trainingsschema's' zo 28-jan-07 13:38 (permalink)
                0
                Ik ben ook erg voorstander van ervaringen met schema's! Zelf ben ik erg zoekende naar een goed schema waarmee ik lekker kan trainen... Zo kun je zelf combineren, of juist de tips van hoe je een schema moet gebruiken lezen. Dus wanneer komen ze??
                Dik zijn is een keuze!

flupn

• Total Posts : 432
                  • Reward points : 0
                  RE: subforum 'ervaringen met trainingsschema's' zo 28-jan-07 22:52 (permalink)
                  0
                  Ik ben ook helemaal voor :p

sis

• Total Posts : 30879
                    • Scores: 619
                    • Reward points : 2073
                    RE: subforum 'ervaringen met trainingsschema's' wo 07-mrt-07 21:09 (permalink)
                    0
                    Nouh mannuh, het forum is er hoor, niet eens een sub maar een echt forum, reviews blij

~ Limits are for people who have them ~

Bezoek Body & Fitness Forum Hyve!

Online Bookmarks Sharing: Share/Bookmark

Jump to:

Current active users

There are 0 members and 1 guests.

Icon Legend and Permission

• New Messages
                      • No New Messages
                      • Hot Topic w/ New Messages
                      • Hot Topic w/o New Messages
                      • Locked w/ New Messages