Na een nogal slechte start van 2009 met allerlei zingevingsproblematiek en een dieet van vooral koffie, bier, noodles, broodjes bapao en vitaminepillen (shame on me) ging m'n knoppie laatst weer om en had ik er weer helemaal zin in.
Dus ik vol goede moed naar de sportschool, zie ik dat ze daar alle apparatuur en gewichten wat eerst stond verdeeld over twee zalen nu in één zaal hebben gepropt waardoor het ontzettend krap is geworden. M.a.w. de kans dat je dumbell tegen je kop krijgt of wordt neergehoekt door een enthousiaste buurman/vrouw is erg groot geworden...
kwestie van een maandje trainen en dan ben je daar aan gewend volgens aldus een instructeur. Dat zal best, maar aangezien dit geen goedkope sportschool is, en ik toch wel gesteld ben op een beetje privacy (ook ivm met allerlei lichaamsgeuren

) ben ik eens op zoek gegaan naar een nieuwe sportschool en voornamelijk ook vanwege logistieke redenen is dat Fitness First geworden, zit hier namelijk praktisch in de straat...
Nou goed, gister voor het eerst wezen trainen daar maar moet zeggen dat het patser-gehalte daar (gisteren tenminste) toch wel erg hoog is hoor. Dat zal ik nog best ongemakkelijk gaan vinden als ik daar in m'n eentje ga trainen (ga ook vaak samen met vriend)... zijn er hier mensen die dat herkennen? Ik weet dat ik er schijt aan moet hebben, maar om de een of andere reden voel ik me toch wel heel self-aware...
Nou ja, wat ik eigenlijk vooral wilde zeggen is dat, ondanks de patsers, ik er weer helemaal zin in heb

!!!
O ja, ook geven ze er lessen als body-combat en body-jam. Heb ik nog nooit gedaan, maar het lijkt me best leuk om een keer te proberen!