terug naar de kapper...........
Author Message
baskabel4

• Total Posts : 799
  • Scores: 0
  • Reward points : 0
  • Status: offline
terug naar de kapper........... za 14-aug-10 12:40 (permalink)
0
 Ik was vanmorgen naar de kapper gegaan,ik heb een makkelijk kort kapsel..beetje block-head zeg maar.
Mijn vaste kapster was al met iemand bezig en haar vader(ook kapper)zat een krantje te lezen..
Aangezien het een pijnlijke situatie werd als ik zei dat ik alleen door zijn dochter geknipt wil worden
en dat hij maar verder moest lezen....deed ik dat maar niet en ging maar gewoon bij hem op de stoel...
als het drukker is in de zaak ga ik altijd wel bij haar door gewoon mensen voor te laten gaan zodat het zo uitkomt dat ik door haar word geknipt...dat kon nu dus niet...

Het leek eigenlijk allemaal wel goed..goed kort en een beetje vierkant van vooraanzicht ....ja  oke!
thuis keek ik nog even met een spiegel van opzij...aaaargghh  wat zat dat dom van opzij,
allemaal duidelijke lijnen waar me haar begint en ook van achter...normaal loopt dat heel mooi vloeiend over(wat ik wel stoer vind staanmaf!)..maar dit stond echt dom van opzij en van achteren...

Tsja..dan kan je een paar dingen doen:

1 accepteren dat het niet helemaal goed zit,volgende keer beter..........
2 proberen het zelf bij te scheren....
3 voor een trein springen....
4 terug gaan en vragen of zijn dochter het even wil doen zoals ze het altijd doet..

heb maar voor het laaste gekozenmaf!
heb gewoon gebeld en gezegd dat ik het toch niet helemaal naar me zin vond zitten,en of zijn dochter het even wilde doen.
dit vind ik persoonlijk toch altijd wel pijnlijke momenten.....

zijn dochter heeft het nu gedaan en het zit weer zoals vanouds(een buitenstaander had waarschijnlijk geen verschil gezien)

tsja..ik zit nu eenmaal lekkerder in me vel  als me haar zit zoals ik dat wilblij

hebben jullie zoiets wel is gehad?
of zou je nooit terug gaan??
Bas heeft gesproken....

papa...als ik later groot ben word ik ook net zo sterk als jij he??[(bas jr.)

Hermanus

• Total Posts : 11026
    • Scores: 1137
    • Reward points : 2079
    Re:terug naar de kapper........... za 14-aug-10 16:40 (permalink)
    0
    Ik hoef nooit terug mijn model zit altijd perfect. Dat van 3Xl ook trouwens. Nee die klacht heb ik zelden of nooit bij de hand gehad. Heel af en toe doen ze de scheiding verkeerdmaf!maf! hand er door en klaar is Hermke.

Testiculos habet et bene pendentes  
    Why train heavy?
    Why stack plates?
    Why bend bars?
    Why train insane?

Because
    I f**king can

Pinada

• Total Posts : 112
      • Scores: 12
      • Reward points : 1171
      Re:terug naar de kapper........... za 14-aug-10 16:44 (permalink)
      0
      Jup. Vorige keer dat ik mijn haar liet knippen. Mijn haar kwam tot de onderkant van mijn schouderbladen en daar mocht echt een heel stuk vanaf van mij. Zeg maar tot nog boven de schouders.

Mevrouw de kapper kwam met een idee. Ik vond het wel prima. Ik ga altijd zitten: 'Zo en zo veel mag eraf, het moet makkelijk in model te brengen zijn (als in wassen, kammen, schudden, klaar) en zie voor de rest maar wat je doet.'

Zag er op zich best leuk uit, maar toen ik het eenmaal gewassen had vond ik het eigenlijk maar raar. Ze had iets met het haar voor op mijn hoofd gedaan waardoor dat heel raar over mijn gezicht viel, tenzij ik met speldjes aan de slag ging.

Opgebeld, gezegd dat ik toch wat anders wilde en kon gewoon langskomen.

sis

• Total Posts : 30879
        • Scores: 619
        • Reward points : 2073
        Re:terug naar de kapper........... za 14-aug-10 20:05 (permalink)
        0
        Ik ben een keer terug gegaan nadat de kleur niet naar mijn zin was. Oranje is leuk hoor, maar vooral met een WK of koninginnedag.

Ze vonden het zelf geen vreemde kleur, maar het werd toch kosteloos verholpen.

~ Limits are for people who have them ~

Bezoek Body & Fitness Forum Hyve!

SheRu

• Total Posts : 11220
          • Scores: 580
          • Reward points : 2061
          Re:terug naar de kapper........... za 14-aug-10 20:11 (permalink)
          0
          Ik heb één keer nadat ik niet tevreden was gevraagd of de betreffende kapster mijn kapsel wilde aanpakken. DAarna nog niet tevreden, en toen bij volgende weer gewoon om mijn vaste kapper gevraagd. De betreffende kapster bleef vuil kijken. Niet meer terug gegaan.
          Inmiddels zit ik bij een kapper die een heel duidelijk policy daaromtrent heeft, da's gewoon fijn, al is 't nog nooit nodig geweest (want uitstekend). 't Hangt er ook een beetje vanaf, m'n Zussie is ook wel 's gewoon slecht geknipt, niet 'niet zoals ik 't wilde' maar echt kwalitatief belabberd. Die gaat er gewoon niet meer heen, ook niet om 't te laten corrigeren.
          <message edited by SheRu on za 14-aug-10 22:12>
          You 's So high 'n mighty with all your muscle. Go ahead boy, pick up that barbell and show me what you can do.

http://canonnengoed.wordpress.com/

"SheRu easy. SheRu doet waar SheRu zin in heeft."

forceman

• Total Posts : 1017
            • Scores: 32
            • Reward points : 987
            Re:terug naar de kapper........... za 14-aug-10 20:50 (permalink)
            0
            ik ben ook meer van het genre 3xl en hermke : als ik binnenkom bij de kapster zegt ze zelf al : 3mm?
            Ik laat het altijd om de 6 weken op 3 mm zetten; maak iedere keer weer ter plaatse nieuwe afspraak, en kapsel is altijd kort en gemakkelijk

India

• Total Posts : 3148
              • Scores: 314
              • Reward points : 1858
              Re:terug naar de kapper........... zo 15-aug-10 11:26 (permalink)
              0
              Daar kan ik dan best wel es jaloers op zijn dat "hand erdoor en klaar" maar zou toch mijn lange lokken niet willen verruilen voor een kaal bolleke super blij

Maar als jong meisje ooit eens een permanent laten zetten en toen de rollers er eindelijk uit mochten zaten er geen krullen in.. dus moest het hele proces nog eens opnieuw, niet écht mislukt maar t was een lange zit!

miemie

• Total Posts : 7862
                • Scores: 74
                • Reward points : 1639
                Re:terug naar de kapper........... zo 15-aug-10 12:12 (permalink)
                0
                Nu heb ik ook een kapsel "hand erdoor en klaar" door mezelf geknipt trouwensknipoog kleuren doe ik ook zelf,dus kom maar allen af zou'k zo zegnsuper blij

Wat betreft baskabel4 ,groot gelijk dat je terug gaat om het te laten corrigeren het is je goed recht,knippen is idd een zindelijke zaak,sommigen maken er hun werk van en anderen zijn snel tevreden,maar dat allemaal buiten de klant gerekend en dan is het aan de klant om in te grijpen.En ook heeft het soms met ervaring te maken,maar als jij zegt dat het de kapster haar paps was,tja........dan zou je gaan denken dat die mens ervaring heeft
                Fohnen is iets anders,dat is een kunst oftewel kan je het of tewel niet,zoiets kan je niet echt leren,het moet in je handen zitten zeg maar.

Wat betreft een permanent zetten,als het de eerste x is is het soms moeilijk,wij weten ook nie echt hoe het haar van die klant zal reageren,"pakt het snel of niet"............dus ja dan kan je soms een lange zit hebbenblij

Ik ben 21 jaar kapster van leercontract-werken-zelfstandig (11 jaar nu al)
                In die 11 jaar is er nog nooit iemand terug gekomen (afkloppen  super blij  ) maar wat niet is kan nog komen.

Mie de kapster groet jullie super blij

"Het leven is een klim,maar het uitzicht is prachtig"

India

• Total Posts : 3148
                  • Scores: 314
                  • Reward points : 1858
                  Re:terug naar de kapper........... zo 15-aug-10 12:24 (permalink)
                  0
                  @ Miems Ik had daar al vaker permanent laten zetten maar ik denk dat ze toen een belangrijk vloeistof vergeten waren, dat werd wel niet verteld, maar dat vermoeden had ik wel..  En ik snap dat t bij een eerste keer, uitproberen is..

miemie

• Total Posts : 7862
                    • Scores: 74
                    • Reward points : 1639
                    Re:terug naar de kapper........... zo 15-aug-10 13:16 (permalink)
                    0
                    Owkee,da's idd nie zo goed.
                    Enne iets vergeten,da kan nie he

"Het leven is een klim,maar het uitzicht is prachtig"

Online Bookmarks Sharing: Share/Bookmark

Jump to:

Current active users

There are 0 members and 1 guests.

Icon Legend and Permission

• New Messages
                      • No New Messages
                      • Hot Topic w/ New Messages