Ik was vanmorgen naar de kapper gegaan,ik heb een makkelijk kort kapsel..beetje block-head zeg maar.
Mijn vaste kapster was al met iemand bezig en haar vader(ook kapper)zat een krantje te lezen..
Aangezien het een pijnlijke situatie werd als ik zei dat ik alleen door zijn dochter geknipt wil worden
en dat hij maar verder moest lezen....deed ik dat maar niet en ging maar gewoon bij hem op de stoel...
als het drukker is in de zaak ga ik altijd wel bij haar door gewoon mensen voor te laten gaan zodat het zo uitkomt dat ik door haar word geknipt...dat kon nu dus niet...
Het leek eigenlijk allemaal wel goed..goed kort en een beetje vierkant van vooraanzicht ....ja oke!
thuis keek ik nog even met een spiegel van opzij...aaaargghh wat zat dat dom van opzij,
allemaal duidelijke lijnen waar me haar begint en ook van achter...normaal loopt dat heel mooi vloeiend over(wat ik wel stoer vind staan

)..maar dit stond echt dom van opzij en van achteren...
Tsja..dan kan je een paar dingen doen:
1 accepteren dat het niet helemaal goed zit,volgende keer beter..........
2 proberen het zelf bij te scheren....
3 voor een trein springen....
4 terug gaan en vragen of zijn dochter het even wil doen zoals ze het altijd doet..
heb maar voor het laaste gekozen
heb gewoon gebeld en gezegd dat ik het toch niet helemaal naar me zin vond zitten,en of zijn dochter het even wilde doen.
dit vind ik persoonlijk toch altijd wel pijnlijke momenten.....
zijn dochter heeft het nu gedaan en het zit weer zoals vanouds(een buitenstaander had waarschijnlijk geen verschil gezien

)
tsja..ik zit nu eenmaal lekkerder in me vel als me haar zit zoals ik dat wil
hebben jullie zoiets wel is gehad?
of zou je nooit terug gaan??