terug van LANG weggeweest na 2 zwangerschappen :)
Author Message
ekmef

• Total Posts : 132
  • Scores: 4
  • Reward points : 725
  • Status: offline
terug van LANG weggeweest na 2 zwangerschappen :) di 12-okt-10 08:57 (permalink)
0
Hoi allemaal,

Heel lang geleden stond ik ook op dit forum. Ik vond het altijd erg informatief en stimulerend.
Ik ben 30 juli 2010 bevallen van mijn zoontje Riff, en nu na 10 weken wil ik wel weer beginnen met fitness. Ook heb ik nog een dochtertje gekregen Jamie. Zij is 3 jaar.

Al die tijd heb ik niks meer gedaan. En dat irriteerd me nu haha.
Ik ben nu 27 jaar  1.66 m en 58 kg en vet % weet ik nog niet. Van de week maar even laten metenblij

Mijn doel nu is afvallen en gespierder worden en me buikje weg en weer blokjes hopelijk krijgen.

Nou nu ga ik eens lekker alles even lezen hier, eetschema,s trainschema,s etc.

groetjes fem
en iedereen suc6 met het behalen van zijn doelen blij

SheRu

• Total Posts : 11220
    • Scores: 580
    • Reward points : 2061
    Re:terug van LANG weggeweest na 2 zwangerschappen :) di 12-okt-10 09:21 (permalink)
    0
    Welkom terug! super blij
    You 's So high 'n mighty with all your muscle. Go ahead boy, pick up that barbell and show me what you can do.

http://canonnengoed.wordpress.com/

"SheRu easy. SheRu doet waar SheRu zin in heeft."

teddybeerke

• Total Posts : 4764
      • Scores: 88
      • Reward points : 1660
      Re:terug van LANG weggeweest na 2 zwangerschappen :) di 12-okt-10 10:17 (permalink)
      0
      welcome back en gefeliciteer met je spruiten he

sis

• Total Posts : 30879
        • Scores: 619
        • Reward points : 2073
        Re:terug van LANG weggeweest na 2 zwangerschappen :) di 12-okt-10 12:46 (permalink)
        0
        Welkom terug, leuke namen hebben je ukkies.

~ Limits are for people who have them ~

Bezoek Body & Fitness Forum Hyve!

Miepie

• Total Posts : 903
          • Scores: 14
          • Reward points : 678
          Re:terug van LANG weggeweest na 2 zwangerschappen :) di 12-okt-10 12:58 (permalink)
          0
          Welkom weer, succes en natuurlijk veel plezier hier en met trainen.

Gert

• Total Posts : 7746
            • Scores: 93
            • Reward points : 1749
            Re:terug van LANG weggeweest na 2 zwangerschappen :) di 12-okt-10 13:52 (permalink)
            0
            Da's lang geleden. Welcome back en succes met de blokjes!.......... wel effe laten zien als het zover is he? maf!super blij.....

ekmef

Re:terug van LANG weggeweest na 2 zwangerschappen :) wo 13-okt-10 09:41 (permalink)
              0
              haha dat gaat lang duren blij

ekmef

Re:terug van LANG weggeweest na 2 zwangerschappen :) wo 13-okt-10 09:42 (permalink)
                0
                het is gelukt, ik heb het gevonden blij

ekmef

Re:terug van LANG weggeweest na 2 zwangerschappen :) wo 13-okt-10 09:43 (permalink)
                  0
                  thanx  (veel slapeloze nachten, maar ooit slaapt hij door...... hoop ik)

Dolsey

• Total Posts : 1193
                    • Scores: 43
                    • Reward points : 894
                    Re:terug van LANG weggeweest na 2 zwangerschappen :) wo 13-okt-10 16:42 (permalink)
                    0
                    welkom en uiteraard proficiat met de 2 kleine en succes met de trainingen
                    Every One Is Born a Nobody!

Its Up To You If You Become A Somebody!

loretta

• Total Posts : 89
                      • Scores: 0
                      • Reward points : 227
                      Re:terug van LANG weggeweest na 2 zwangerschappen :) ma 29-nov-10 14:49 (permalink)
                      0
                      Hoi Femke,
                      Ik las net een andere post van je, ik heb zelf op 27 juli een zoon gekregen. Zo te lezen ben je je zwangerschappen wel goed doorgekomen (tenminste, aan je lengte+gewicht te zien lijk je me absoluut niet dik)! Ik weeg 75 kilo bij ongeveer de dezelfde lengte, dus flink werk aan de winkel hier. Ik heb van de week het forum dus ook maar weer opgezocht, de motivatie soms een beetje moeilijk te vinden, zeker na van die gebroken nachten...

Succes met je doelen, en geniet lekker van je kindjes! En leuke namen inderdaad!

ekmef

Re:terug van LANG weggeweest na 2 zwangerschappen :) ma 29-nov-10 18:48 (permalink)
                        0
                        dank je.
                        leuk ook een leeuw dusblij
                        ja motivatie is moeilijk idd.
                        Ik was 5 weken op dieet,maar wordt steeds moelijker, zeker met de kou, vanavond dus ook gewoon spagettie gegeten met gehakt. ipv broccelie rijst en kipfile gegrild zonder vet PFFFFvies bah
                        Jij ook heel veel suc6 met het het trainen weer. Wat zijn je doelen?

groetjes

loretta

Re:terug van LANG weggeweest na 2 zwangerschappen :) ma 29-nov-10 19:44 (permalink)
                          0
                          Idd, een leeuwtje. Volgens de uitgerekende datum zou het kreeft worden, en ik wist terwijl hij in m'n buik zat dat dat het al niet ging worden (wat ik er van weet is dat kreeftjes heel rustig en gevoelig zijn, terwijl er in leeuwen flink wat pit zit, is dat bij de jouwe ook zo?)

Nou, mijn voornaamste doel is heel eenvoudig: weer in m'n oude kleren passen. Om in kilo's te spreken zou ik er graag een kilo of 12 af willen. Daarna ga ik wel weer  verder zien.

Een begin is al gemaakt want ik heb een roeitrainer aangeschaft, dit kan ik lekker thuis doen terwijl de kleine in de box of in bed ligt. Ik wil het vooral proberen met sporten, en wat meer op m'n eten letten (lees: niet te veel snoepen, en vooral kiezen voor gezonde alternatieven). Ik vind wel dat een wijntje, en een keer lekkere pasta met kaas of 's avonds chips ook moet kunnen, alleen dus niet te vaak. Maar ook dat kan later eventueel nog bijgesteld worden natuurlijk.
                          Ik ben vandaag in elk geval al voor de 3e dag op m'n roeimachine geweest, dus dat gaat best lekker!
                          Ach, en spagetti met gehakt, er zijn nog slechtere keuzes, niet knipoog?!

ekmef

Re:terug van LANG weggeweest na 2 zwangerschappen :) di 30-nov-10 12:11 (permalink)
                            0
                            hoi

die van mij heeft ook zeker pit haha. Huilen kent hij niet, hij schreeuwt. Dat hij geboren werd dachten ze dat hij wat gebroken hadsuper blij maar het bleek zijn huiltje( brul) te zijn. Een echte leeuw. Maar gelukkig huilt hij niet veel, anders werd ik wel overspannen hoorblij

Goed om zo.n ding thuis te hebben, maar hou je dat vol? Motivatie etc. Ik merk dat ik een sportschool nodig heb, anders wordt het niks. Mijn vriend past dan op en kan ik ff een uurtje de deur uit. Twee vliegen in een klap. Werk je ook?

groetjes

loretta

Re:terug van LANG weggeweest na 2 zwangerschappen :) wo 01-dec-10 10:16 (permalink)
                              0
                              Hoi,
                              Ja liefst ging ik ook wel naar de sportschool hoor, maar vriend is vaak lange dagen werken en dan heb ik niet altijd zin om te gaan als we dan net even gezellig samen kunnen zijn. Ik werk 2 tot 3 avonden in de week, en mijn vriend werkt ook voornamelijk 's avonds.
                              En ik moet zeggen dat ik me er goed toe kan zetten toch. Het ding staat ook gewoon in de kamer zodat ik er bijna m'n nek over breek, dat is wel een goede reminder om er op te stappen.
                              En alsof het zo moest zijn vonden we afgelopen week nog een mooi drukbankje bij het grof vuil. Bekleding is gescheurd, maar goed, keer een doekje en een stukje tape erover en hij is weer als nieuw!
                              Maar eerlijk is eerlijk, na een zware nacht is een uurtje pitten als de kleine slaapt ook wel heeeeel verleidelijk hoor...

Ik ben ook vaak wel lang kwijt om naar de sportschool te gaan: stuk rijden, sporten, als ik er toch ben wil ik ook graag cardio doen, omkleden en terugrijden, dan ben ik toch snel weer een goeie twee uur weg. Een sportschool met kinderopvang lijkt me heerlijk, maar goed, daar betaal je natuurlijk flink voor.

Hier ook een brullert, en hij huilt best veel, voornamelijk als hij in bed ligt. En zijn de krampjes voorbij komen er wel weer tandjes..

Online Bookmarks Sharing: Share/Bookmark

Jump to:

Current active users

There are 0 members and 1 guests.

Icon Legend and Permission

• New Messages
                                • No New Messages
                                • Hot Topic w/ New Messages
                                • Hot Topic w/o New Messages
                                • Locked w/ New Messages
                                • Locked w/o New Messages
                                • Read Message