|
Author |
X
-
Total Posts
:
290
- Scores: 0
-
Reward points
:
0
-
Status: offline
|
terugval na maand niet trainen
do 31-jul-03 23:26
( permalink)
ben weer begonnen met trainen na een maand tussen uit te zijn geweest, onder andere ziek, en dat heb ik gemerkt ook. weeg nu nog maar 82 kilo van de 88,.. Ben ruim een jaar geleden begonnen met een gewicht van 77 kg...dus ik heb wel 5 kilo winst gehouden. Fysiek is het goed te merken aan de hardheid die je mist,... en massa. Mijn vraag ik eigenlijk hoelang het ongeveer duurt met goed training, voeding en rust dat je weer op je oude niveu zit?....
|
|
|
|
ErEf
-
Total Posts
:
12432
- Scores: 108
-
Reward points
:
1431
-
|
RE: terugval na maand niet trainen
vr 01-aug-03 08:53
( permalink)
dat is afhankelijk per persoon X. heeft natuurlijk veel te maken met je voeding en hoe je je training weer kunt oppakken. Als je dat serieus doet dan moet je in 2 maanden weer op dat niveau kunnen zijn. succes ermee iig.
|
|
|
|
gonnagetbig
-
Total Posts
:
337
-
Reward points
:
0
-
|
vr 01-aug-03 10:49
( permalink)
2 maanden lijkt zo stom lang vin ik altijd, vooral als je maar een maand niet getraind hebt. succes X
|
|
|
|
Smalluser
-
Total Posts
:
5677
- Scores: 12
-
Reward points
:
797
-
|
vr 01-aug-03 10:53
( permalink)
Zelf heb ik de afgelopen 20 jaar ook periodes gehad dat ik niet trainde en uiteraard terugviel. Bij mij persoonlijk duurt het meestal een week of 6 om weer op het oude niveau terug te komen. Door goed eten trainen rusten (niet kuren !!!) heb ik dit best wel snel terug. Dus X. gewoon effe een kleine 2 maanden knallen en dan moet je er weer zijn Brahman Groet
|
|
|
|
Sirtrainsalot
-
Total Posts
:
1359
-
Reward points
:
0
-
|
vr 01-aug-03 12:22
( permalink)
ja, die klote dipjes kennen we allemaal wel geloof ik, ik was er een keer voor 3/4 weken uit, dat merk je idd wel, maar je bent weer snel op nivo als je t weer oppakt hoor, sneller dan je verwacht in ieder geval.
|
|
|
|
Tybalt
-
Total Posts
:
3112
-
Reward points
:
0
-
|
vr 01-aug-03 13:07
( permalink)
ben er net 3 weken uit geweest. Voel me ook egt goed gaar hah Vandaag weer voor t eerst trainen. Hopenlijk zijn we snel back in the game X
|
|
|
|
Marcus
-
Total Posts
:
6812
- Scores: 355
-
Reward points
:
1857
-
|
vr 01-aug-03 13:29
( permalink)
Ben het met Admin eens, 6 weken is bij mij meestal ook genoeg om terug te zijn bij oude niveau, plus dat ik dan ook weer wat meer ruimte heb om vooruit te gaan dus is niet helemaal een nadeel een maand niet trainen. De eerste 2 trainingen na een tijd niet getraind te hebben zijn bij mij altijd enorm klote. Voel me zwakkeling en moet ook weer wennen aan de pijn. Laat je er niet door demotiveren, want is zo over. Marcus
|
|
|
|
Tjeerd
-
Total Posts
:
1005
-
Reward points
:
0
-
|
vr 01-aug-03 15:39
( permalink)
Vind het wel nadeel dat als ik er een week uit ben geweest, wordt het vaak ook makkelijk twee weken, een maand en dan is het te lang. En dan heb ik wel onwijs zin erin maar zie ik er tegen op om weer te beginnen, omdat je weet dat het zal tegenvallen en dat je niet zo zwaar kunt als het niveau waarmee je gestopt bent. En de eerste weken heb je het idee dat je niks kan pakken qua gewicht, maar na een week of twee voel je wel de vooruitgang en bij mij was ik na een week of 6/7 wel weer terug op het 'oude niveau'. Mazzel dat het bij mij ook andersom werkt: als ik dan weer op gang ben wil ik morgen ook weer trainen, en overmorgen en dan is de spirit gelijk weer helemaal terug. En dan heb ik in principe ook geen behoefte om een week te rusten - twee rustdagen per week is genoeg, en zelfs dan verveel ik me al wel eens...shit vandaag NIET trainen, wat moet ik nu? - probleem ontstaat pas als ik door omstandigheden echt niet kan trainen, wat gelukkig al heel lang niet meer is voorgekomen. Misschien ligt het aan mijn instelling, of ik doe iets heel fanatiek, of ik doe het helemaal niet, een tussenweg is er niet en zeker niet als het gaat om BB'en. Je kan niet 'een beetje trainen' vind ik. X, een heel verhaal maar wat ik wil zeggen is: ga er een aantal weken keihard tegenaan en je komt zo weer waar je was. Succes ((B))
|
|
|
|
avg
-
Total Posts
:
375
- Scores: 1
-
Reward points
:
646
-
|
vr 01-aug-03 17:18
( permalink)
Ik heb in de jaar dat ik train maximal per week 2 dagen rust gehad. Als ik 1 dag oversla heb ik het gevoel dat ik er met de pet naar gooi, ik weet dat rustdagen eigenlijk nodig zijn maar baal als ik een dag oversla. Ik denk dat je bij het ruime jaar dat ik train het wel op 10 handen kunt tellen de dagen dat ik heb gemist.
|
|
|
|
Tjeerd
-
Total Posts
:
1005
-
Reward points
:
0
-
|
vr 01-aug-03 18:13
( permalink)
quote: Oorspronkelijk geplaatst door: avg Als ik 1 dag oversla heb ik het gevoel dat ik er met de pet naar gooi, ik weet dat rustdagen eigenlijk nodig zijn maar baal als ik een dag oversla.
?Ik had er wat meer regels voor nodig, maar de strekking is hetzelfde
|
|
|
|
Tybalt
-
Total Posts
:
3112
-
Reward points
:
0
-
|
vr 01-aug-03 18:31
( permalink)
ìk heb nu ook vakantie Mn leven is nu een puinhoop enorm rommelig enzo als school weer begint heb ik wat meer regelmaat scheelt een hoop
|
|
|
|
AlphA
-
Total Posts
:
142
-
Reward points
:
0
-
|
ma 04-aug-03 00:10
( permalink)
ik denk dat je net zo veel tijd nodig hebt om weer op je oude niveau te komen als de tijd dat je eruit bent geweest. als je bijvoorbeeld een maand niet getraind hebt kost het je een maand voordat je weer op je oude niveau bent. ik probeer er altijd voor te zorgen nooit in zo een situatie te belanden, de laatste keer dat ik langer dan 1 week niet getraind had was 2 jaar terug. als je je goed voelt moet je gewoon lekker doorpompen het hele jaar door, tuurlijk heb ik wel eens weken gehad dat ik de motivatie niet echt had en dus niet op maximale intensiteit trainde, maar gelukkig gebeurt dit zelden.
|
|
|
|
X
-
Total Posts
:
290
-
Reward points
:
0
-
|
ma 04-aug-03 01:46
( permalink)
quote: Oorspronkelijk geplaatst door: gonnagetbig 2 maanden lijkt zo stom lang vin ik altijd, vooral als je maar een maand niet getraind hebt. succes X
thx dude
|
|
|
|
X
-
Total Posts
:
290
-
Reward points
:
0
-
|
ma 04-aug-03 01:50
( permalink)
quote: Oorspronkelijk geplaatst door: Admin Zelf heb ik de afgelopen 20 jaar ook periodes gehad dat ik niet trainde en uiteraard terugviel. Bij mij persoonlijk duurt het meestal een week of 6 om weer op het oude niveau terug te komen. Door goed eten trainen rusten (niet kuren !!!) heb ik dit best wel snel terug. Dus X. gewoon effe een kleine 2 maanden knallen en dan moet je er weer zijn Brahman Groet
Hehehe, moest dat nou dat van dat tussen die haakjes smalluser... maare bedankt voor de tip!((B))
|
|
|
|
X
-
Total Posts
:
290
-
Reward points
:
0
-
|
ma 04-aug-03 01:51
( permalink)
quote: Oorspronkelijk geplaatst door: Tybalt ben er net 3 weken uit geweest. Voel me ook egt goed gaar hah Vandaag weer voor t eerst trainen. Hopenlijk zijn we snel back in the game X
Jij ook sterkte.. ((B)) Thanks all!
|
|
|
|
Online Bookmarks Sharing:
|