Dallertje
-
Total Posts
:
40
- Scores: 0
-
Reward points
:
0
-
Status: offline
|
Hallo met dallertje weer ik was maanden inactief maar ben er weer. Ik ben opzoek voor prive thaiboks les in eindhoven is dat mogelijk?
|
|
|
|
Moob
-
Total Posts
:
14765
- Scores: 92
-
Reward points
:
1423
-
|
Re:thaiboks les
di 23-feb-10 12:39
( permalink)
Ik kom niet uit omgeving Eindhoven, maar waarom wil je privé les? Als je 'gewoon' met een groep traint, heb je verschillende sparringpartners met ieder een eigen stijl (zwakke en sterke punten). Daar leer je imo meer van op lange termijn (als je een groep hebt met een beetje niveau tenminste). Maar ik kan je helaas niet helpen met je vraag.
|
|
|
|
Dallertje
-
Total Posts
:
40
-
Reward points
:
0
-
|
di 23-feb-10 15:47
( permalink)
Mij maakt het niet uit wat de zwakkepunte van een ander zijn. en ik weet eigenlyk neit wrm maar heb tog leiver prive lesse
|
|
|
|
Moob
-
Total Posts
:
14765
-
Reward points
:
1423
-
|
di 23-feb-10 16:59
( permalink)
Mij maakt het niet uit wat de zwakkepunte van een ander zijn.
Ik weet niet wat je doelen zijn binnen het kickboksen, maar als je wedstrijden wilt gaan doen, is het wel degelijk raadzaam om tegen verschillende stijlen te kunnen vechten en gebruik te maken van zwakke plekken van een ander. Vind het wat vreemd dat je niet weet waarom je liever privé les hebt. Je gaat sowieso meer betalen voor een les. Voordeel is dan wel dat je alle aandacht hebt. Ik ben van mening dat je meer uit privé les gaat halen als je de basis principes goed onder de knie hebt. De basis dingen kan je ook prima leren in een groep. Ik heb zelf ervaren dat je ook in een groep prima kickboksen kunt leren. Als het een beetje goede school is, zullen ook je mede trainees je helpen en rekening met je houden. Van anderen kan je ook een hoop leren.
|
|
|
|
Dallertje
-
Total Posts
:
40
-
Reward points
:
0
-
|
di 23-feb-10 17:06
( permalink)
ik doe niet aan wedstrijen maar tis gewoon wat extra training en goed om beetje de technieke beter onder de knie hebben zegmaar
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30879
- Scores: 619
-
Reward points
:
2073
-
|
di 23-feb-10 18:49
( permalink)
Je leert juist het meest van trainen in een groep met anderen. Je trainer kan 10x zeggen dat je je handjes hoog moet houden, maar als je een tik op je kop krijgt van een ander, dan hou je de volgende keer je handjes hoog. Maar je kunt natuurlijk beginnen met een paar prive lessen om wat zekerder te zijn in je techniek, op zich is daar niks mis mee. Ook ik ken geen vechtsportscholen in de buurt van Eindhoven, maar ze zijn er ongetwijfeld. Via Google komen er al een aantal tevoorschijn waar je zou kunnen informeren.
|
|
|
|
Dallertje
-
Total Posts
:
40
-
Reward points
:
0
-
|
di 23-feb-10 21:27
( permalink)
kwil gewoon echt techniek weer oppakken zeg maar en dan wel in een groep
|
|
|
|
Dallertje
-
Total Posts
:
40
-
Reward points
:
0
-
|
wo 24-feb-10 13:09
( permalink)
|
|
|
|
Dallertje
-
Total Posts
:
40
-
Reward points
:
0
-
|
do 25-feb-10 15:49
( permalink)
|
|
|
|
Moob
-
Total Posts
:
14765
-
Reward points
:
1423
-
|
do 25-feb-10 17:08
( permalink)
Goudengids.nl? Ik denk dat je gewoon actie moet ondernemen en eens bij verschillende sportscholen een kijkje moet gaan nemen. Ga eens kijken, praat met personen. Vraag aan de trainer of ie soms ook privé les geeft etc. Ben zelf ook gewoon gaan kijken en gaan vragen. Toen ze klaar waren met trainen gewoon eens op iemand afgestapt en gevraagd hoe het hier bevalt en hoe de sfeer is enzo. dan heb je meestal snel genoeg door hoe het daar er aan toe gaat. Stel je voor aan de trainer, zeg dat je even komt kijken, beetje oriënteren. Hier zitten niet veel kickboksers. Uiteraard sta je vrij je vragen hier te stellen, maar voor deze vraag kan je toch echt beter zelf actie ondernemen of je vraag stellen op een kickboks forum. Is zomaar een ideetje hoor.
|
|
|
|
RamonEnrico
-
Total Posts
:
1211
-
Reward points
:
674
-
|
do 25-feb-10 19:11
( permalink)
Toen ik zelf naar een kickboks school zocht vond ik een site of forum met alle scholen in Nederland per provincie. Kweet niet meer op welke site dat was maar effe googlen zal je het wel vinden. Voor de rest gewoon proefles nemen overal waar ik ben geweest kon ik gratis meedoen aan 1 proefles.
|
|
|
|