Change Page: 12 > | Showing page 1 of 2, messages 1 to 20 of 24
|
Author |
the strongest
-
Total Posts
:
624
- Scores: 0
-
Reward points
:
384
-
Status: offline
|
the strongest goes giro 555
do 06-jan-05 10:09
( permalink)
Van: erwin Datum: 01/06/05 09:02:38 Aan: redactie@radio555.nl Onderwerp: donatie best lifter powerlifing holland hoi radio 555 , op 26 en 27 feb 2005 is er een interland ned eng duitsl. en Nederlands kampioenschap powerlifting in Sport centrum Butzelaar in Emmeloord Ik Erwin Krokkee ben Werelds sterkste powerlifter van de World powerlift Fedration en van powerlifting holland en best powerlifter neerland ooit gekent heeft of nu kent omgezet in punten en twee maal wereld kampioen Omdat wij nu 2 jaar bestaan is er bij ons eerste NK een pot van 150 euro ter beschikking gesteld wanneer iemand 3 x achter elkaar best lifter is van het toernooi ik zal er alles voor doen dit derde toenooi te winnen en de 150 euro overmaken naar giro 555 www.powerliftingholland.nl
|
|
|
|
Robbert78
-
Total Posts
:
260
-
Reward points
:
0
-
|
RE: the strongest goes giro 555
do 06-jan-05 10:17
( permalink)
Succes Erwin!! May the force be with you!!!
|
|
|
|
the strongest
-
Total Posts
:
624
-
Reward points
:
384
-
|
do 06-jan-05 10:37
( permalink)
Van: erwin Datum: 01/06/05 10:25:34 Aan: redactie@radio555.nl Onderwerp: Doorst.: donatie best lifter powerlifing holland zie onderstaande mail Ik daag alle powerlifters of krachtsporters bodybuilders enz uit nederland uit mij te kunnen verslaan op punten in deze wedstrijd.wanneer dit lukt vul ik de pot aan tot 200 euro en maak dat dan over op giro 555 misschien dat dit op de radio bekent gemaakt kan worden om voldoende publiciteit te wekken aangaande mijn aankomende tegenstanders Erwin krokkee p.c boutensstr 176 1822 kl Alkmaar 072 5066347 -------Oorspronkelijk bericht------- Van: erwin Datum: 01/06/05 09:02:38 Aan: redactie@radio555.nl Onderwerp: donatie best lifter powerlifing holland hoi radio 555 , op 26 en 27 feb 2005 is er een interland ned eng duitsl. en Nederlands kampioenschap powerlifting in Sport centrum Butzelaar in Emmeloord Ik Erwin Krokkee ben Werelds sterkste powerlifter van de World powerlift Fedration en van powerlifting holland en best powerlifter neerland ooit gekent heeft of nu kent omgezet in punten en twee maal wereld kampioen Omdat wij nu 2 jaar bestaan is er bij ons eerste NK een pot van 150 euro ter beschikking gesteld wanneer iemand 3 x achter elkaar best lifter is van het toernooi ik zal er alles voor doen dit derde toenooi te winnen en de 150 euro overmaken naar giro 555 www.powerliftingholland.nl
|
|
|
|
lauw †
-
Total Posts
:
5725
- Scores: 1
-
Reward points
:
0
-
|
do 06-jan-05 10:42
( permalink)
Dat is een leuk initiatief! En uiteraard duim ik voor je dat je het wint!
We are the middle children of history, raised by television to believe that someday we'll be millionaires and movie stars and rock stars, but we won't. And we're just learning this fact. So don't fuck with us."
|
|
|
|
Robbert78
-
Total Posts
:
260
-
Reward points
:
0
-
|
do 06-jan-05 11:03
( permalink)
HE lauw, heb gehoord dat jij hem uitdaagt.. klopt dat, ps. misschien lukt het ons samen wel
|
|
|
|
ErEf
-
Total Posts
:
12432
- Scores: 108
-
Reward points
:
1431
-
|
do 06-jan-05 11:27
( permalink)
ja.. laten we hem uitdagen.. dan zit er al 200 in de pot
|
|
|
|
lauw †
-
Total Posts
:
5725
-
Reward points
:
0
-
|
do 06-jan-05 11:30
( permalink)
Haha dat is goed. Dan proberen we met z’n 3en te tillen wat Erwin in z’n 1tje doet…. Want als ik het alleen moet doen dan krijg ik maximaal een gewicht van de grond die Erwin Krokkee gebruikt om op te warmen.
We are the middle children of history, raised by television to believe that someday we'll be millionaires and movie stars and rock stars, but we won't. And we're just learning this fact. So don't fuck with us."
|
|
|
|
Robbert78
-
Total Posts
:
260
-
Reward points
:
0
-
|
do 06-jan-05 11:35
( permalink)
@Lauw dat komt wel goed. wij dagen erwin met z'n drieen uit, we gaan voor die € 200,00 euro. Het enige wat wij dan vragen aan de andere forum leden is dat ze al hun AAS aan ons doneren zodat wij ons met name lichamelijk kunnen voorbereiden. effe een simpel rekensommetje. shit man!!!! Dat word een verdomd heftige kuur voor ons.
|
|
|
|
lauw †
-
Total Posts
:
5725
-
Reward points
:
0
-
|
do 06-jan-05 11:42
( permalink)
Mwoah, ik denk niet dat a.s. ons gaan helpen… Als je al een gigantische krachtboost krijgt, dan is de kans bijzonder groot dat je direct van alles afscheurt en afbreekt omdat de spieren wel heel sterk zijn, maar de pezen en gewrichten niet mee zijn gegroeid.  Dus ik denk dat we de beurt over moeten laten gaan aan iemand die het talent heeft om the Strongest wat serieuze competitie te bieden…
|
|
|
|
the strongest
-
Total Posts
:
624
-
Reward points
:
384
-
|
do 06-jan-05 16:41
( permalink)
ORIGINAL: lauw Dus ik denk dat we de beurt over moeten laten gaan aan iemand die het talent heeft om the Strongest wat serieuze competitie te bieden… dat is een wijze keus lauw
|
|
|
|
ErEf
-
Total Posts
:
12432
-
Reward points
:
1431
-
|
do 06-jan-05 16:49
( permalink)
mwah.. ik heb talent zat.. gebruik 't alleen niet
|
|
|
|
the strongest
-
Total Posts
:
624
-
Reward points
:
384
-
|
do 06-jan-05 18:23
( permalink)
|
|
|
|
ErEf
-
Total Posts
:
12432
-
Reward points
:
1431
-
|
do 06-jan-05 18:32
( permalink)
daarom ben jij the strongest
|
|
|
|
thaw05
-
Total Posts
:
1270
-
Reward points
:
354
-
|
do 06-jan-05 19:39
( permalink)
suc 6 the strongest..goed initiatief van je..
|
|
|
|
the strongest
-
Total Posts
:
624
-
Reward points
:
384
-
|
do 06-jan-05 19:54
( permalink)
dank je ik heb al via mijn privat mail ,toegezegd gekregen dat er geld bij gelegd wordt hoe meer des te beter dacht ik zo
|
|
|
|
kayla
-
Total Posts
:
2242
-
Reward points
:
292
-
|
do 06-jan-05 19:56
( permalink)
Super initiatief van je Strongest! Het is dat ik niet zo sterk ben, anders had ik je graag uitgedaagt. Maar heb ondertussen wel een storting op giro 555 gedaan 
I like climbing mountains, but sometimes I can't resist moving them
|
|
|
|
the strongest
-
Total Posts
:
624
-
Reward points
:
384
-
|
do 06-jan-05 20:24
( permalink)
heb ik gisteren ook al gedaan gestort maar er wil nog meer doen vandaarv deze actie dankje voor je reactie kayla mooie naam
|
|
|
|
kayla
-
Total Posts
:
2242
-
Reward points
:
292
-
|
do 06-jan-05 20:57
( permalink)
Dank je....al zou ik liever....THE STRONGEST heten, maar dan natuurlijk ook waar maken
|
|
|
|
the strongest
-
Total Posts
:
624
-
Reward points
:
384
-
|
do 06-jan-05 22:53
( permalink)
|
|
|
|
kayla
-
Total Posts
:
2242
-
Reward points
:
292
-
|
vr 07-jan-05 00:52
( permalink)
Haha.....daar stel je me voor een blok. Het is gewoon een leuke en mooie naam toch. Geen specifieke betekenis achter zoals jouw nick.
|
|
|
|
Online Bookmarks Sharing:
|