Change Page:
< 12 | Showing page 2 of 2, messages 21 to 28 of 28
Lai
-
Total Posts
:
2365
- Scores: 346
-
Reward points
:
1269
-
Status: offline
|
Re:thuistrainspullen
wo 18-jan-12 00:02
( permalink)
>checkt en ziet niks< Nou ja, als ze daar happy zijn en niet teveel aan de wandel gaan: fine by me  En ben niet bang voor spinnen, zolang ze niet te dik zijn dan. (die had ik laatst maar dat is een heel ander verhaal) Marktplaats vast en zeker, en ga morgen even bij een winkel hier in de buurt kijken die 2dehands fitnessspullen verkoopt.
' Expect Nothing, Receive Everything'
|
|
|
|
Lai
-
Total Posts
:
2365
-
Reward points
:
1269
-
|
do 19-jan-12 18:34
( permalink)
Fantastisch, ik heb 1 deur gevonden waar de iron gym in past: de wc-deur. En dan met mn rug in de plee dus. Maar verwacht niet dat ie het houdt; het hangt scheef en de plint wiebelt. Niet dat dat relevant is want heb uberhaupt te weinig bewegingsruimte daar. Maar  heb misschien een ander plekje gevonden op de zolderkamer (trainingsruimte): in het schuine gedeelte en dan hoop ik dat ding te kunnen bevestigen aan zo'n biels onder het dakraam. Wordt wel even knutselen maar dat moet te doen zijn volgens mij. Daarnaast zag ik trouwens ineens de optie om me op te trekken in het trapgat. Staand op de 3de trede en me vasthoudend aan de eerste verdieping, zeg maar. Is een ronde open trap. Kom ik nu mee. Stomme reclame ook dat ze die vereiste deurpostmaten niet vermelden in dat filmpje en ik vind Marcus ook een beetje minder lief dat ie niks heeft gezegd.
|
|
|
|
Marcus
-
Total Posts
:
6812
- Scores: 355
-
Reward points
:
1857
-
|
do 19-jan-12 18:41
( permalink)
Stomme reclame ook dat ze die vereiste deurpostmaten niet vermelden in dat filmpje en ik vind Marcus ook een beetje minder lief dat ie niks heeft gezegd. Ja zeg nog even! En dan had ik zeker ook moeten zeggen dat ik aandelen Iron Gym heb? Maaruh...balen. Begreep ik goed dat je het via internet had besteld? Dan heb je toch zo'n wettelijke 'afkoel' periode van 2 weken waarbinnen je het product terug kunt sturen?
Nowhere to go, nothing to do, no one to be
|
|
|
|
Lai
-
Total Posts
:
2365
-
Reward points
:
1269
-
|
do 19-jan-12 19:10
( permalink)
|
|
|
|
student
-
Total Posts
:
51
- Scores: 0
-
Reward points
:
870
-
|
di 24-jan-12 00:11
( permalink)
Ik ben zeer geïnteresseerd naar de mogelijkheden om goedkoop thuis en om het huis te kunnen trainen. Ruimte zat in het bos. Een studentenkamer is helaas iets minder ruim. Toevallig zocht ik afgelopen zondag naar een mogelijkheid om op te trekken. Ik lees hier over die iron dinges die je in de deurpost monteert, maar kun je ook aan de deurpost zelf gaan hangen? Hoeveel gewicht zou de deurpost kunnen houden? Ongelukken zijn natuurlijk niet de bedoeling.
|
|
|
|
Lai
-
Total Posts
:
2365
-
Reward points
:
1269
-
|
di 24-jan-12 13:26
( permalink)
Je moet een 'normale' deurpost hebben, dus niet iets met een raampje erboven, en max 82cm breed. Al schijn je ook extra lange stangen te hebben voor bredere deuren. Denk dat je niet bang hoeft te zijn dan voor instabiliteit; in feite leunt dat ding vooral tegen de muur links en rechts. Denk dat als er veel ongelukken mee zijn gebeurd het niet zomaar verkocht kan worden. Of dat je daar in ieder geval over zou lezen op internet.
|
|
|
|
student
-
Total Posts
:
51
- Scores: 0
-
Reward points
:
870
-
|
di 24-jan-12 14:31
( permalink)
Lai Je moet een 'normale' deurpost hebben, dus niet iets met een raampje erboven, en max 82cm breed. Jammer. Mijn enige deurpost heeft dus wel een raamwerkje voor een ruitje er boven. Er zit dan weliswaar een plaat hout in, maar het komt op het zelfde neer.  (
|
|
|
|
Barbie
-
Total Posts
:
241
- Scores: 37
-
Reward points
:
417
-
|
zo 05-feb-12 17:33
( permalink)
Ha Lai, Hoe bevallen je spullen inmiddels? Misschien ga ik op termijn (waarschijnlijk eerder lange dan korte termijn) ook wat in huis halen. Eigenlijk hebben we er geen kamer voor, maar ja. Vriendlief moet eens gaan trainen. Die is echt met geen duizend paarden de sportschool in te krijgen (nee echt, dat doet 'ie niet), maar zou thuis wel willen trainen. Altijd handig om wat referenties te hebben natuurlijk, vandaar...
----------------- Run don't hide
|
|
|
|